Seat 20V20 : El primer SUV de SEAT

| 02/03/2015 a les 22:06h
Arxivat a: Novetats Motor

Jürgen Stackmann, president de SEAT, ha presentat aquesta tarda el showcar 20V20 en la trobada del Grup Volkswagen amb els mitjans, previ a la inauguració del Saló de l'Automòbil de Ginebra.

SetRatioSize900650-2

El SEAT 20V20 (Visió 2020) mostra una clara visió del futur de la marca materialitzat en la forma d'un SUV potent i excepcionalment esportiu. Aquest vehicle de línies esculturals revela el desenvolupament sistemàtic del llenguatge de disseny de la companyia catalana. El 20V20 redefineix el concepte del SUV per dur estètica i diversió al volant a la seva màxima expressió en un vehicle que no pot ser més esportiu.

En el seu discurs durant la trobada del Grup Volkswagen, Jürgen Stackmann, ha afirmat: "El 20V20 reflecteix la visió de SEAT per al futur. Un showcar amb el qual vam demostrar com desenvoluparem el llenguatge de disseny de la nostra marca. A SEAT tenim l'objectiu de desenvolupar i fabricar vehicles altament emocionals, que agradin als nostres clients. Amb molt de caràcter, disseny innovador, amb tecnologia moderna, qualitat, precisió i accessibilitat. Amb aquests valors que caracteritzen SEAT i el diferencien de la competència volem ser, i serem, la primera opció per als clients que conserven un esperit jove ".

SetRatioSize900650-3

El showcar de SEAT combina la silueta dinàmica d'un coupé esportiu de quatre portes amb el refinament d'un SUV i la versatilitat i utilitat d'un compacte. Amb les seves rodes de 20 polzades i l'expressivitat que li confereixen els seus fars Full LED, el 20V20 té una marcada presència, destacant en l'interior pel seu ambient espaiós i de qualitat per a cinc persones. A més, un complet paquet tecnològic de sistemes d'assistència a la conducció eleva encara més els nivells de confort i seguretat. Cal destacar que el SEAT 20V20 ofereix una plataforma adequada per a tot tipus de motors, des dels TSI i TDI d'alt rendiment als híbrids endollables. Així mateix, la potència es transmet a les rodes mitjançant la caixa de canvis DSG i posseeix tracció a les quatre rodes amb control electrònic.

La versió descapotable s'incorpora a la família T-Roc dos anys després del seu llançament
La versió descapotable s'incorpora a la família T-Roc dos anys després del seu llançament | Volkswagen
El T-Roc cabrio combina un disseny robust i una silueta més atractiva
Disseny exterior més convincent, madur i atractiu
Disseny exterior més convincent, madur i atractiu | KIA
Per primera vegada s'ofereix propulsió elèctrica en la gamma Sorento
L'Honda Africa Twin 2020 en acció al desert
L'Honda Africa Twin 2020 en acció al desert | Francesc Montero
Josep Chaume
La marca de l'ala daurada afronta la renovació, quatre anys després de tornar al mercat, del seu model d'aventura per excel·lència
Audi Q5 35 Tdi Quattro la gamma mitja és reivindica
Audi Q5 35 Tdi Quattro la gamma mitja és reivindica | F.Boada
Ferran Boada
Sense estridències, aquest Q5 35 Tdi és un SUV solvent en tots els àmbits
El nou frontal de l'X1 és tan imponent com el dels seus germans grans
El nou frontal de l'X1 és tan imponent com el dels seus germans grans | F.Boada
Ferran Boada
La versió d'accés a la gamma X i també a la X1 no desmereix l'emblema BMW que el marca
MINI Cooper S Clubman
MINI Cooper S Clubman | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
Motor de 192 cavalls, maleter més aviat abstracte i aspecte de MINI de tota la vida.