Novetats Motor

Mercedes renova el GLC, el SUV d'altes prestacions líder del Nürburgring

A base de tecnologia renova un SUV molt potent i exclusiu tant en variant SUV com Coupé

| 24/04/2019 a les 13:30h
Arxivat a: Novetats Motor, Novetats Cotxes, Mercedes-Benz, AMG, GLC, Nürburgring
El GLC rep millores per seguir sent el rei del Nürburgring
El GLC rep millores per seguir sent el rei del Nürburgring | Mercedes-AMG
Un dinamisme més accentuat gràcies a tant a varies novetats estètiques com a noves funcions tecnològiques són els elements clau de la renovació dels models GLC 63 4MATIC + de Mercedes-AMG.

Renovacions estètiques internes i externes

Les dues variants del GLC, tant SUV com coupé, es distingeixen del model actual per les noves òptiques, redissenyades seguint el llenguatge de disseny de AMG. Segueixen equipant la tecnologia LED High Performance i continuen formant part del frontal provenint del Mercedes AMG-GT. També han estat redissenyades les òptiques posteriors. Per altra banda, també pot equipar noves llantes de 21" i nous embellidors per a les sortides d'escapament, de secció trapezoidal i fins a 9 cm de diàmetre.
 


L'interior es renova amb nous contrastos grocs i seients tipus baquet Foto: Mercedes-AMG



Per complementar l'estètica exterior, l'interior es pot escollir amb una nova combinació de tapisseria (cuir gris o negre amb contrast groc), nou volant AMG amb tecnologia Touch Control i el sistema d'infoentreteniment MBUX personalitzat per AMG (amb una pantalla central de 10", control per gestos i control per veu).

Millores d'AMG en el tren motriu per seguir sent el rei

Amb un temps de 7:49, el GLC presumeix de ser el SUV més ràpid del Nürburgring (que és molt, comptant amb rivals com l'Alfa Romeo Stelvio o el Lamborghini Urus), però a Mercedes- AMG no es relaxen. 

El nou sistema de control d'estabilitat AMG DYNAMICS (amb tres configuracions d'agilitat) i el diferencial autoblocant electrònic en l'eix posterior, ara de sèrie en tots els models, permeten encara més rendiment i control. De fet, el GLC 63 ja és dels pocs que equipa un V8 biturbo, que amb una cilindrada de quatre litres és capaç d'entregar en la seva versió més potent 510 CV, fer el 0-100 km/h en menys de quatre segons i arribar als 250 km/h (limitats electrònicament). Xifres d'infart per un vehicle que supera per poc les dues tones. 

Altres funcions que s'incorporen són l'assistent de maniobra amb remolc i un nou programa de conducció AMG DYNAMIC SELECT per a paviments amb poca adherència. 
 


El sistema MBUX permet seleccionar el tipus de conducció que preferim Foto: Mercedes-AMG



Pel que fa a la resta d'equipament, segueix amb la suspensió pneumàtica regulable, la tracció integral amb distribució variable de parell i el sistema de frens d'alt rendiment amb discos de materials compostos.

És, doncs, un SUV d'altes prestacions bastant polivalent: ofereix molt espai per a passatgers i per equipatge amb una llargada de quasi 4,7 metres, un generós equipament de seguretat i confort en recorreguts llargs i equipament de sobra per divertir-se al volant.

 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Suzuki Ignis 2020 GLX Mild Hybrid
Suzuki Ignis 2020 GLX Mild Hybrid | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs | 1 comentari
Actualitzat i hibridat, el Suzuki Ignis 2020 es presenta com a alternativa als utilitaris del segment A, però amb aptituds per fer front als SUV petits.
Opel Mokka 2021
Opel Mokka 2021 | Opel
El nou Mokka es presenta amb motors elèctrics o de combustió des de l'inici de la seva comercialització
Seat Tarraco FR. Més dinàmic i exclusiu
Seat Tarraco FR. Més dinàmic i exclusiu | SEAT
Aporta detalls estètics de tarannà més esportiu i una suspensió específica que millora el seu comportament
Suzuki Ignis 2020 GLX Mild Hybrid
Suzuki Ignis 2020 GLX Mild Hybrid | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs | 1 comentari
Actualitzat i hibridat, el Suzuki Ignis 2020 es presenta com a alternativa als utilitaris del segment A, però amb aptituds per fer front als SUV petits.
BMW 318d tot un clàssic de les nostres carreteres i un valor segur
BMW 318d tot un clàssic de les nostres carreteres i un valor segur | F.Boada
Ferran Boada
No fa pas tants anys, una berlina dièsel de 150 CV, com aquest BMW 318d, era un dels cotxes més desitjats del mercat
El Seat León s'actualitza per mantenir el lideratge al seu segment
El Seat León s'actualitza per mantenir el lideratge al seu segment | F.Boada
Ferran Boada
No hi ha cap dubte que el nou León tornarà a ser un èxit de vendes. No era fàcil millorar la versió anterior i SEAT ho ha aconseguit