Novetats Motor

Mercedes renova el GLC, el SUV d'altes prestacions líder del Nürburgring

A base de tecnologia renova un SUV molt potent i exclusiu tant en variant SUV com Coupé

| 24/04/2019 a les 13:30h
Arxivat a: Novetats Motor, Novetats Cotxes, Mercedes-Benz, AMG, GLC, Nürburgring
El GLC rep millores per seguir sent el rei del Nürburgring
El GLC rep millores per seguir sent el rei del Nürburgring | Mercedes-AMG
Un dinamisme més accentuat gràcies a tant a varies novetats estètiques com a noves funcions tecnològiques són els elements clau de la renovació dels models GLC 63 4MATIC + de Mercedes-AMG.

Renovacions estètiques internes i externes

Les dues variants del GLC, tant SUV com coupé, es distingeixen del model actual per les noves òptiques, redissenyades seguint el llenguatge de disseny de AMG. Segueixen equipant la tecnologia LED High Performance i continuen formant part del frontal provenint del Mercedes AMG-GT. També han estat redissenyades les òptiques posteriors. Per altra banda, també pot equipar noves llantes de 21" i nous embellidors per a les sortides d'escapament, de secció trapezoidal i fins a 9 cm de diàmetre.
 


L'interior es renova amb nous contrastos grocs i seients tipus baquet Foto: Mercedes-AMG



Per complementar l'estètica exterior, l'interior es pot escollir amb una nova combinació de tapisseria (cuir gris o negre amb contrast groc), nou volant AMG amb tecnologia Touch Control i el sistema d'infoentreteniment MBUX personalitzat per AMG (amb una pantalla central de 10", control per gestos i control per veu).

Millores d'AMG en el tren motriu per seguir sent el rei

Amb un temps de 7:49, el GLC presumeix de ser el SUV més ràpid del Nürburgring (que és molt, comptant amb rivals com l'Alfa Romeo Stelvio o el Lamborghini Urus), però a Mercedes- AMG no es relaxen. 

El nou sistema de control d'estabilitat AMG DYNAMICS (amb tres configuracions d'agilitat) i el diferencial autoblocant electrònic en l'eix posterior, ara de sèrie en tots els models, permeten encara més rendiment i control. De fet, el GLC 63 ja és dels pocs que equipa un V8 biturbo, que amb una cilindrada de quatre litres és capaç d'entregar en la seva versió més potent 510 CV, fer el 0-100 km/h en menys de quatre segons i arribar als 250 km/h (limitats electrònicament). Xifres d'infart per un vehicle que supera per poc les dues tones. 

Altres funcions que s'incorporen són l'assistent de maniobra amb remolc i un nou programa de conducció AMG DYNAMIC SELECT per a paviments amb poca adherència. 
 


El sistema MBUX permet seleccionar el tipus de conducció que preferim Foto: Mercedes-AMG



Pel que fa a la resta d'equipament, segueix amb la suspensió pneumàtica regulable, la tracció integral amb distribució variable de parell i el sistema de frens d'alt rendiment amb discos de materials compostos.

És, doncs, un SUV d'altes prestacions bastant polivalent: ofereix molt espai per a passatgers i per equipatge amb una llargada de quasi 4,7 metres, un generós equipament de seguretat i confort en recorreguts llargs i equipament de sobra per divertir-se al volant.

 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
El nou Seat Mii GNC
El nou Seat Mii GNC | Marc Calvo
Marc Calvo
Seat Mii un urbanita ECOnòmic i ECOlògic |
Festival de la Velocitat Legado María de Villota 2019
Festival de la Velocitat Legado María de Villota 2019 | Josep Mª Marcet Llosa
Els pilots de casa protagonistes en un gran cap de setmana farcit de curses
Mahindra Goa Pik-Up Plus
Mahindra Goa Pik-Up Plus | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
La marca d'origen indi ens presenta la seva proposta per créixer i donar-se a conèixer a Europa. Després d'iniciar el seu recorregut europeu a Itàlia, ara ens toca a nosaltres descobrir els nous Mahindra
El nou Seat Mii GNC
El nou Seat Mii GNC | Marc Calvo
Marc Calvo
Seat Mii un urbanita ECOnòmic i ECOlògic |
Frontal del Volkswagen Polo, cada cop més semblant al Golf
Frontal del Volkswagen Polo, cada cop més semblant al Golf | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
Els petits compactes amb motor dièsel havien estat molt populars, però ara es veuen abocats a la desaparició. La marca alemanya ens proporciona l'oportunitat de comprovar si encara són viables al 2019
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell | F.Boada
Ferran Boada
Més i millor, la nau capitana de Seat creix en totes les seves dimensions, no només pel que fa les mides