Novetats Motor

AMG torna a fer de les seves amb el Mercedes-AMG A 35 Sedan

El propulsor sobrealimentat de dos litres i 306CV, canvi AMG SpeedShift i tracció integral variable, les claus de la radical posada a punt

| 30/03/2019 a les 09:29h
Arxivat a: Novetats Motor, Novetats Cotxes, Classe A, Mercedes-Benz, AMG
Potència i esportivitat de la mà del nou sedan Mercedes-AMG
Potència i esportivitat de la mà del nou sedan Mercedes-AMG | Mercedes-Benz
Un nou AMG compacte se suma a la gamma Mercedes: els experts en esportivitat del grup Daimler han posat a punt el nou Classe A en format sedan, i no s'han quedat curts en cap aspecte del seu desenvolupament.

El nou turisme d'altes prestacions, de nom complet A 35 4MATIC Sedan, és tot just el segon model de Mercedes-AMG basat en la nova plataforma de turismes compactes del grup però una bona elecció d'accés a la gamma AMG. Combinant esportivitat i espai suficient per a passatgers i equipatge, està destinat a públic juvenil, sense haver de fer el salt a un vehicle de dimensions i preus més elevats, com un Classe C o un Classe E. 

Modificacions per un rendiment similar al seu germà AMG compacte

L'ànima del vehicle és un propulsor sobrealimentat de quatre cilindres, dos litres i 306 CV, que es connecta a un canvi de doble embragatge AMG SpeedShift DCT i al tren de rodatge modificat per AMG, amb tracció integral variable AMG Performance 4MATIC. De fet, la potència i la posada a punt és la mateixa que la del Classe A AMG compacte, per la qual cosa les sensacions haurien de ser igual de positives. I tot això homologant al cicle WLTP tan sols 7,4 l/100 km de consum mixt i 167 g/km de CO2.

Les seves especificacions són dignes d'AMG, amb la velocitat limitada electrònicament a 250 km/h, el 0-100 km/h en tan sols 4,8 segons i fins a 400 Nm de parell motor entre 3000 i 400 rpm. També disposa de tot l'equipament de sèrie de la resta de la gamma no AMG i un selector de modes de conducció per quan el conductor vulgui gaudir tan de conducció més econòmica com més esportiva.
 


Aquest nou model comparteix interior i equipament amb els altres Classe A Foto: Mercedes-Benz



Cost i disponibilitat

Encara es desconeix el seu cost, encara que segurament es situarà entre els 50.000 i els 60.000€ i es llançarà al mercat a finals de 2019. 






 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Suzuki Ignis 2020 GLX Mild Hybrid
Suzuki Ignis 2020 GLX Mild Hybrid | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs | 1 comentari
Actualitzat i hibridat, el Suzuki Ignis 2020 es presenta com a alternativa als utilitaris del segment A, però amb aptituds per fer front als SUV petits.
Carregant un MINI Countryman PHEV
Carregant un MINI Countryman PHEV | F.Boada
Només a l'agost, les matriculacions d'aquest tipus d'automòbils van créixer un 115,6% respecte el mateix mes de l'any anterior. No obstant, un tema principal és l'autonomia que ofereixen; per això, aquí deixem una petita guia sobre com exprimir l'autonomia del vostre vehicle elèctric al màxim.
Inspirat en el passat i mirant cap al futur
Inspirat en el passat i mirant cap al futur | Nissan
Amb un disseny NeoRetro inspirat en els seus antecessors, 240 Z i 300ZX, i propulsat per un V6 BiTurbo, la llegenda Z continua amb el Z Proto.
Suzuki Ignis 2020 GLX Mild Hybrid
Suzuki Ignis 2020 GLX Mild Hybrid | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs | 1 comentari
Actualitzat i hibridat, el Suzuki Ignis 2020 es presenta com a alternativa als utilitaris del segment A, però amb aptituds per fer front als SUV petits.
BMW 318d tot un clàssic de les nostres carreteres i un valor segur
BMW 318d tot un clàssic de les nostres carreteres i un valor segur | F.Boada
Ferran Boada
No fa pas tants anys, una berlina dièsel de 150 CV, com aquest BMW 318d, era un dels cotxes més desitjats del mercat
El Seat León s'actualitza per mantenir el lideratge al seu segment
El Seat León s'actualitza per mantenir el lideratge al seu segment | F.Boada
Ferran Boada
No hi ha cap dubte que el nou León tornarà a ser un èxit de vendes. No era fàcil millorar la versió anterior i SEAT ho ha aconseguit