Novetats Cotxes

Més espai i versatilitat en la nova Rifter Long de Peugeot

Construida a partir de la plataforma EMP2 del grup PSA, combina estètica de SUV i modularitat de monovolum

| 28/03/2019 a les 10:35h
Arxivat a: Novetats Motor, Novetats Cotxes, Rifter, Peugeot, Monovolum, 7 places
La nova Rifter Long és un vehicle molt polivalent amb capacitat per set ocupants
La nova Rifter Long és un vehicle molt polivalent amb capacitat per set ocupants | Peugeot
Peugeot renova la seva aposta pel segment dels vehicles polivalents amb la Rifter Long, aplicant la gama ja formada per la Partner i la Traveller i buscant un vehicle extremadament ben posicionat: està disponible en dues versions de carrosseria i 5 o 7 places, integra l'estètica SUV de la casa i està disponible amb descomptes des de tan sols 16.900€.

Modularitat i practicitat assegurades

La marca gal·la ha posat èmfasi en la versatilitat del seu nou producte: pot actuar com a monovolum compacte, carregant a set ocupants fàcilment gràcies a la seva modularitat, com a vehicle d'oci i aventura gràcies al seu volum de càrrega o com a vehicle de treball, gràcies a la més que provada fiabilitat i baixos consums de la plataforma i els motors que pot equipar.

Els 35 centímetres extra de la versió Long li permeten carregar objectes de fins a tres metres de llarg gràcies a una superfície de càrrega totalment plana i una boca de càrrega baixa, deixant el maleter amb fins a 4000 litres d'emmagatzematge quan pleguem tots els seients  (inclòs del de l'acompanyant) o amb 209 litres amb els set seients a lloc (tots plegables individualment). Les portes corredisses i la possibilitat d'obrir la lluneta posterior individualment també cal tenir-les en compte.
 


És 35 cm més llarga que la Rifter normal, acollint fins a 7 passatgers Foto: Peugeot



Estètica de SUV i tecnologia en consonància

L'estètica de la Rifter Long està basada íntegrament en la gama SUV de la marca, a diferència de la Partner, que compartia estètica amb la Berlingo. El disseny del frontal, les motllures laterals i el sistema Advanced Grip Control amb control de descens ens recorden que estem davant d'un Peugeot amb vocació campera.

Que es basi en els SUV també influencia l'interior: no té tant d'aspecte de furgoneta com altres models similars i tant la qualitat dels materials com el confort de marxa se'n veuen beneficiats. Equipa el mateix destacament tecnològic que altres vehicles de la casa, destacant el Peugeot i-Cockpitel sistema d'infoentreteniment amb una pantalla de 8 polzades i assistències a la conducció com alerta de carril o frenada autònoma d'emergència. 

Motors eficients, preu ajustat i possible camperització

Peugeot ofereix fins a tres motors dièsel entre 75 i 130 CV i dos de gasolina entre 100 i 130 CV, que van associats a un canvi manual de cinc o sis velocitats excepte en la versió dièsel de 130 CV. Per ara no hi ha cap opció elèctrica. Els dièsel més potent segurament és la millor opció gràcies al seu major par motor, que permet conduir amb més comoditat amb el vehicle carregat.

La versió d'accés està disponible des de 16.900€, amb el motor dièsel de 75 CV i l'acabat més baix. També està disponible en versió camper amb l'edició Tinkervan, que inclou dormitori, taula i bateria auxiliar.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Suzuki Ignis 2020 GLX Mild Hybrid
Suzuki Ignis 2020 GLX Mild Hybrid | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs | 1 comentari
Actualitzat i hibridat, el Suzuki Ignis 2020 es presenta com a alternativa als utilitaris del segment A, però amb aptituds per fer front als SUV petits.
Carregant un MINI Countryman PHEV
Carregant un MINI Countryman PHEV | F.Boada
Només a l'agost, les matriculacions d'aquest tipus d'automòbils van créixer un 115,6% respecte el mateix mes de l'any anterior. No obstant, un tema principal és l'autonomia que ofereixen; per això, aquí deixem una petita guia sobre com exprimir l'autonomia del vostre vehicle elèctric al màxim.
Inspirat en el passat i mirant cap al futur
Inspirat en el passat i mirant cap al futur | Nissan
Amb un disseny NeoRetro inspirat en els seus antecessors, 240 Z i 300ZX, i propulsat per un V6 BiTurbo, la llegenda Z continua amb el Z Proto.
Suzuki Ignis 2020 GLX Mild Hybrid
Suzuki Ignis 2020 GLX Mild Hybrid | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs | 1 comentari
Actualitzat i hibridat, el Suzuki Ignis 2020 es presenta com a alternativa als utilitaris del segment A, però amb aptituds per fer front als SUV petits.
BMW 318d tot un clàssic de les nostres carreteres i un valor segur
BMW 318d tot un clàssic de les nostres carreteres i un valor segur | F.Boada
Ferran Boada
No fa pas tants anys, una berlina dièsel de 150 CV, com aquest BMW 318d, era un dels cotxes més desitjats del mercat
El Seat León s'actualitza per mantenir el lideratge al seu segment
El Seat León s'actualitza per mantenir el lideratge al seu segment | F.Boada
Ferran Boada
No hi ha cap dubte que el nou León tornarà a ser un èxit de vendes. No era fàcil millorar la versió anterior i SEAT ho ha aconseguit