Novetats Cotxes

Més espai i versatilitat en la nova Rifter Long de Peugeot

Construida a partir de la plataforma EMP2 del grup PSA, combina estètica de SUV i modularitat de monovolum

| 28/03/2019 a les 10:35h
Arxivat a: Novetats Motor, Novetats Cotxes, Rifter, Peugeot, Monovolum, 7 places
La nova Rifter Long és un vehicle molt polivalent amb capacitat per set ocupants
La nova Rifter Long és un vehicle molt polivalent amb capacitat per set ocupants | Peugeot
Peugeot renova la seva aposta pel segment dels vehicles polivalents amb la Rifter Long, aplicant la gama ja formada per la Partner i la Traveller i buscant un vehicle extremadament ben posicionat: està disponible en dues versions de carrosseria i 5 o 7 places, integra l'estètica SUV de la casa i està disponible amb descomptes des de tan sols 16.900€.

Modularitat i practicitat assegurades

La marca gal·la ha posat èmfasi en la versatilitat del seu nou producte: pot actuar com a monovolum compacte, carregant a set ocupants fàcilment gràcies a la seva modularitat, com a vehicle d'oci i aventura gràcies al seu volum de càrrega o com a vehicle de treball, gràcies a la més que provada fiabilitat i baixos consums de la plataforma i els motors que pot equipar.

Els 35 centímetres extra de la versió Long li permeten carregar objectes de fins a tres metres de llarg gràcies a una superfície de càrrega totalment plana i una boca de càrrega baixa, deixant el maleter amb fins a 4000 litres d'emmagatzematge quan pleguem tots els seients  (inclòs del de l'acompanyant) o amb 209 litres amb els set seients a lloc (tots plegables individualment). Les portes corredisses i la possibilitat d'obrir la lluneta posterior individualment també cal tenir-les en compte.
 


És 35 cm més llarga que la Rifter normal, acollint fins a 7 passatgers Foto: Peugeot



Estètica de SUV i tecnologia en consonància

L'estètica de la Rifter Long està basada íntegrament en la gama SUV de la marca, a diferència de la Partner, que compartia estètica amb la Berlingo. El disseny del frontal, les motllures laterals i el sistema Advanced Grip Control amb control de descens ens recorden que estem davant d'un Peugeot amb vocació campera.

Que es basi en els SUV també influencia l'interior: no té tant d'aspecte de furgoneta com altres models similars i tant la qualitat dels materials com el confort de marxa se'n veuen beneficiats. Equipa el mateix destacament tecnològic que altres vehicles de la casa, destacant el Peugeot i-Cockpitel sistema d'infoentreteniment amb una pantalla de 8 polzades i assistències a la conducció com alerta de carril o frenada autònoma d'emergència. 

Motors eficients, preu ajustat i possible camperització

Peugeot ofereix fins a tres motors dièsel entre 75 i 130 CV i dos de gasolina entre 100 i 130 CV, que van associats a un canvi manual de cinc o sis velocitats excepte en la versió dièsel de 130 CV. Per ara no hi ha cap opció elèctrica. Els dièsel més potent segurament és la millor opció gràcies al seu major par motor, que permet conduir amb més comoditat amb el vehicle carregat.

La versió d'accés està disponible des de 16.900€, amb el motor dièsel de 75 CV i l'acabat més baix. També està disponible en versió camper amb l'edició Tinkervan, que inclou dormitori, taula i bateria auxiliar.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
El nou Seat Mii GNC
El nou Seat Mii GNC | Marc Calvo
Marc Calvo
Seat Mii un urbanita ECOnòmic i ECOlògic |
Festival de la Velocitat Legado María de Villota 2019
Festival de la Velocitat Legado María de Villota 2019 | Josep Mª Marcet Llosa
Els pilots de casa protagonistes en un gran cap de setmana farcit de curses
Mahindra Goa Pik-Up Plus
Mahindra Goa Pik-Up Plus | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
La marca d'origen indi ens presenta la seva proposta per créixer i donar-se a conèixer a Europa. Després d'iniciar el seu recorregut europeu a Itàlia, ara ens toca a nosaltres descobrir els nous Mahindra
El nou Seat Mii GNC
El nou Seat Mii GNC | Marc Calvo
Marc Calvo
Seat Mii un urbanita ECOnòmic i ECOlògic |
Frontal del Volkswagen Polo, cada cop més semblant al Golf
Frontal del Volkswagen Polo, cada cop més semblant al Golf | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
Els petits compactes amb motor dièsel havien estat molt populars, però ara es veuen abocats a la desaparició. La marca alemanya ens proporciona l'oportunitat de comprovar si encara són viables al 2019
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell | F.Boada
Ferran Boada
Més i millor, la nau capitana de Seat creix en totes les seves dimensions, no només pel que fa les mides