Novetats Cotxes

Porsche segueix apostant pel SUV: nou Cayenne Coupé a la vista

La família SUV de Stuttgart veurà com un nou membre encara més esportiu s'uneix a la família.

| 26/03/2019 a les 07:42h
Arxivat a: Novetats Motor, Novetats Cotxes, Porsche, Cayenne, SUV
Disseny esportiu per al nou SUV d'altes prestacions.
Disseny esportiu per al nou SUV d'altes prestacions. | Porsche
La tercera generació del SUV Cayenne ha vist com un nou membre s'ha unit a la família: el Cayenne Coupé. Aquest vehicle, que farà la competència als Q8, X6 i GLE dels fabricants també alemanys Audi, BMW i Mercedes, intentarà atreure els compradors buscant el seu costat més esportiu i dinàmic: des de Porsche recalquen que les seves prestacions i comportament dinàmic seran més emocionants que mai.

Disseny i equipament esportius

El nou model es diferencia del Cayenne base gràcies a un disseny molt més estilitzat en la part posterior, mentre que el frontal segueix quasi idèntic ­­ —només està rebaixat uns centímetres. Un aleró posterior adaptatiu, dos seients individuals posteriors i un sostre panoràmic que ocupa quasi tota la superfície disponible de sèrie són algunes de les seves principals novetats, juntament amb la pronunciada caiguda del sostre, que li dóna un aire encara més esportiu. Porsche encara permet dinamitzar-lo més amb el pack Sport Design, inspirat en els 911 GT3 i que inclou rodes de 22 polzades, escapament esportiu i més fibra de carboni. L'extens equipament estàndard ja inclou llantes de 20 polzades, direcció ajustable automàticament segons velocitat, suspensió activa Porsche, sistema d'infoentreteniment connectat i el pack esportiu Sport Chrono, entre d'altres.
 


L'interior compta amb quatre seients individuals Foto: Porsche



Espai i confort amb quatre seients individuals
 
El nou Cayenne Coupé ofereix seients individuals per a quatre persones de sèrie, que es poden revertir al banc tradicional opcionalment. Els dos seients ocupen poc espai i estan situats una mica per sota del que es troben els seients de la Cayenne normal, per la qual cosa els ocupants mantenen molt d'espai vital tot i les noves formes de la carrosseria. El maleter compta amb entre 600 litres de capacitat amb els seients a lloc i 1540 quan es pleguen.


Llançament amb motors turboalimentats de 340 CV i 550 CV

Mentre que el Cayenne Coupé amb motor de sis cilindres i desplaçament de tres litres ofereix 250 kW (340 CV) i un parell màxim de 450 Nm, el motor V8 biturbo de quatre litres ofereix 404 kW (550 CV) i un descomunal parell màxim de 770 Nm. El nou Coupé, doncs, registra com es pot esperar xifres d'infart: accelera fins a 100 en menys de quatre segons i sobrepassa els 285 km/h. Tota una bèstia que es manté al voltant dels 10 litres als 100 en el test d'homologació.
 


Les noves formes del Coupé resulten molt dinàmiques Foto: Porsche



Una àmplia gamma d'equipaments a un cost elevat

El nou Porsche Cayenne Coupé estarà disponible a partir de finals de maig.
A falta de preus oficials per al territori espanyol, i segons el que ha mostrat la marca referent a Alemanya, se situaran aproximadament entre els 90.000 i els 150.000 EUR, segons motoritzacions. Pel que fa a equipament, aquest pot créixer a base dels extres que el client demani.


 
 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
El nou Seat Mii GNC
El nou Seat Mii GNC | Marc Calvo
Marc Calvo
Seat Mii un urbanita ECOnòmic i ECOlògic |
Festival de la Velocitat Legado María de Villota 2019
Festival de la Velocitat Legado María de Villota 2019 | Josep Mª Marcet Llosa
Els pilots de casa protagonistes en un gran cap de setmana farcit de curses
Mahindra Goa Pik-Up Plus
Mahindra Goa Pik-Up Plus | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
La marca d'origen indi ens presenta la seva proposta per créixer i donar-se a conèixer a Europa. Després d'iniciar el seu recorregut europeu a Itàlia, ara ens toca a nosaltres descobrir els nous Mahindra
El nou Seat Mii GNC
El nou Seat Mii GNC | Marc Calvo
Marc Calvo
Seat Mii un urbanita ECOnòmic i ECOlògic |
Frontal del Volkswagen Polo, cada cop més semblant al Golf
Frontal del Volkswagen Polo, cada cop més semblant al Golf | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
Els petits compactes amb motor dièsel havien estat molt populars, però ara es veuen abocats a la desaparició. La marca alemanya ens proporciona l'oportunitat de comprovar si encara són viables al 2019
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell | F.Boada
Ferran Boada
Més i millor, la nau capitana de Seat creix en totes les seves dimensions, no només pel que fa les mides