Novetats Cotxes

El Hyundai i30 Fastback N és el nou model picant del fabricant coreà

El nou vehicle de la gama N de Hyundai és un coupé de cinc portes i altres prestacions posat a punt al Nürburgring

| 15/03/2019 a les 17:55h
Arxivat a: Novetats Motor, Sonata, Berlina, Saló de Ginebra 2019, Hyundai, Novetats Cotxes
El nou i30 Fastback N ha estat posat a punt al Nürburgring
El nou i30 Fastback N ha estat posat a punt al Nürburgring | Hyundai
Hyundai està renovant completament la seva gamma de vehicles i no para de presentar novetats. Després d'anunciar la pròxima generació del Sonata, una berlina gran i confortable, presenta el nou i30 Fastback N, un cupè de cinc portes elegant i, sobretot, molt ràpid.

Posat a punt pensant en el circuit

El nou model és una evolució molt més ràpida i potent de l'i30 Fastback original. Segueix el rastre de l'actual i30 N, l'altre model de la gamma d'alt rendiment del Hyundai, i ofereix el disseny del model Fastback, un cupè de cinc portes del segment C, amb un rendiment i un pas per corba posats a punt al circuit.
 


El nou i30 Fastback N forma, amb l'i30 N, la gama d'altes prestacions de Hyundai Foto: Hyundai


La línia N, segons Hyundai, s'anomena així perquè els seus cotxes es desenvolupen a Namyang, al seu centre de desenvolupament de Corea, i es posen a punt al Nürburgring alemany. Només així poden garantir les millors sensacions al conductor. I només així s'entén que aquest model equipi un motor de gasolina turbo alimentat, de quatre cilindres i dos litres, que entrega 275 CV i quasi 380 Nm de parell motor, i que equipi tecnologies com el control de llançament (Launch Control), pneumàtics d'alt rendiment Pirelli, diferencial mecànic amb control electrònic i fins i tot una funció per ajustar el canvi i les revolucions del motor (Rev Matching).

Equipament complet i de qualitat

Ja a nivell més quotidià, també equipa el sistema d'infoentreteniment de Hyundai, una llarga llista de components de seguretat semiautònoms (control de carril, frenada autònoma i control de fatiga del conductor), llantes de 19 polzades i un selector de modes de conducció (ECO, Normal, Sport i N+). Per altra banda, homologa 8,4 l/100km i unes emissions de 188 g/km al cicle WLTP.

L'experiència que Hyundai ha guanyat al món dels rallis és un grau i permet que els seus models mantinguin un disseny atractiu i una dinàmica que promet a un preu relativament assequible. Aquesta fórmula sembla haver donat bons resultats, perquè segons anuncia la marca el Hyundai i30 N ja porta venudes més de 9000 unitats a Europa en un any i mig al mercat.
 


L'interior del nou Hyundai també està enfocat al conductor Foto: Hyundai


Disponibilitat i preus

El nou i30 Fastback N ja està disponible als concessionaris a partir de 33.250 €, que es poden rebaixar amb els descomptes que la marca ofereix.
 
 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
Ferran Boada
El SEAT León estrena una mecànica híbrida endollable de 204 CV en les seves dues variants de carrosseria i pot gaudir de l' Etiqueta Zero de la DGT. Un bon argument que suma a les seves qualitats i habilitats de sempre.
Subaru Solterra EV. El nou Suv 100% elèctic de Subaru
Subaru Solterra EV. El nou Suv 100% elèctic de Subaru | SUBARU
El Solterra està basat en la plataforma global e-SUBARU dedicada a vehicles totalment elèctrics i desenvolupada conjuntament amb Toyota
El Mazda MX-30  és un interessant exercici de sentit comú
El Mazda MX-30 és un interessant exercici de sentit comú | F.Boada
Ferran Boada
El Mazda MX-30 és un d'aquests curiosos conceptes difícils d'encasellar: no encaixa realment en cap de les categories de cotxes de les quals estem acostumats a parlar.
Imatge il·lustrativa
Ferran Boada
El SEAT León estrena una mecànica híbrida endollable de 204 CV en les seves dues variants de carrosseria i pot gaudir de l' Etiqueta Zero de la DGT. Un bon argument que suma a les seves qualitats i habilitats de sempre.
El Mazda MX-30  és un interessant exercici de sentit comú
El Mazda MX-30 és un interessant exercici de sentit comú | F.Boada
Ferran Boada
El Mazda MX-30 és un d'aquests curiosos conceptes difícils d'encasellar: no encaixa realment en cap de les categories de cotxes de les quals estem acostumats a parlar.
Toyota Yaris Hybrid 120H Active Tech
Toyota Yaris Hybrid 120H Active Tech | F.Boada
Ferran Boada
El nou Yaris ja només pot ser híbrid i va millor que mai. Afegint un equipament de molt ampli, una imatge esportiva i una dinàmica de conducció millor que mai abans.