Competició Clàssics

FOTOS sortida del Rallye Monte-Carlo Historique des de Barcelona

38 pilots i copilots van sortir camí a Puigcerdà per travessar la frontera i tancar a Buis les Baronnies l’etapa de concentració de la mítica prova monegasca

| 02/02/2019 a les 17:10h
Arxivat a: Competició, Historique, Racc, Monte-Carlo, Competició Clàssics
El Porsche 924 Turbo del duet francès Marc Dedieu-Jean-Pierre Dedieu al podi de sortida
El Porsche 924 Turbo del duet francès Marc Dedieu-Jean-Pierre Dedieu al podi de sortida | Josep Mª Marcet Llosa
A les 19 hores d'ahir divendres i des del Moll de la Marina de Barcelona, un total de 19 equips vàren prendre la sortida en el 22è Rallye Monte-Carlo Historique, la prova per a clàssics més prestigiosa del món.

Entre aquests 19 cotxes destaca la participació de 7 equips de casa abanderats pels integrants de Seat Coches Históricos, Salvador Cañellas-Eloi Alsina, que participen amb un SEAT 124 Especial 1800 (núm. 18), rèplica del cotxe amb el qual el pilot català es va adjudicar la quarta posició en l'edició de l'any 77. Cañellas-Alsina han sortit a les 19.01 hores, just després del cotxe que ha obert la cursa, el Porsche 924 Turbo de 1979 (núm. 16) del duet francès Marc Dedieu-Jean-Pierre Dedieu.
 
El Rallye Monte-Carlo Historique compte aquest any amb 322 inscrits que provenen de set ciutats europees. El contingent que comença des de Barcelona ha reunit un total de 38 pilots i copilots que, al volant de vehicles d'un mínim de 40 anys d'antiguitat i el model del qual ha hagut d’haver participat en alguna ocasió en la versió de velocitat del Rallye Monte-Carlo, recorreran els 929 km corresponents a la totalitat de l'etapa de Concentració, que finalitzarà a Valence a partir de les 15.10 hores d'avui dissabte, 2 de febrer, després d'haver disputat pel camí dues proves de regularitat.

En intervals d'un minut, els 19 equips han anat prenent la sortida, amb tripulacions procedents de 6 països (Espanya, França, Portugal, Argentina, Andorra i República Txeca, per ordre de més a menys participants) i cotxes representant a 9 marques mítiques (Porsche, Seat, Autobianchi, Alfa Romeo, Lotus, VW-Porsche, Fiat, Triumph i Peugeot), en una sortida que el RACC organitza des de fa 17 anys de forma consecutiva. En la sortida ha estat present Josep Mateu, president del RACC, entre altres autoritats.

Després d'abandonar el Moll de la Marina, els participants han deixat Barcelona dirigint-se a la B-10 i la C-33, per agafar la C-17 i seguir en direcció a Puigcerdà passant per Vic, Ripoll i Ribes de Freser. En aquesta ocasió, l'entrada a França serà per Bourg-Madame (23.10h), on se situarà un control de pas. Posteriorment, hi haurà un altre control de pas a Limoux i un control horari a Le Poujol sur Orb, ja en plena matinada. Després d'un últim control de pas a Saint Hippolite de Fort, a les 11.25 hores del dissabte està previst que els vehicles arribin a Courthezon i d'allà a Buis les Baronnies i Valence, on a més dels cotxes de Barcelona també arribaran els que hagin sortit de Milà, Atenes, Reims (França), Bad Homburg (Alemanya), Glasgow (Escòcia, Regne Unit) i Monte-Carlo.
 
 
• Tota la informació sobre la sortida de Barcelona del XXII Rallye Monte-Carlo Historique amotorsport.racc.cat

• Tots els detalls complets del XXII Rallye Monte-Carlo Historique a www.acm.mc

Sortida del Rallye Monte-Carlo Historique des de Barcelona

 
 
 
 
 
 
 
 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
El nou model aposta per característiques procedents directament de les Superbikes
El nou model aposta per característiques procedents directament de les Superbikes | Aprilia
La versió factory adopta un sistema de suspensió electrònica més evolucionat. | Inclou un paquet de control dinàmic APRC, cornering ABS i quick shift actiu fins i tot en reduir| El motor V4 de 175 cv i el xassís de carreres ofereixen unes prestacions inigualables.
El paquet d'equipament obligatori permetrà prevenir accidents i moltes víctimes
El paquet d'equipament obligatori permetrà prevenir accidents i moltes víctimes
Finalment no inclouran limitadors de velocitat, però sí assistents | Les caixes negres arribaran a tots els cotxes | No caldrà fer un test d'alcoholèmia per engegar el motor
Gaudeix amb seguretat de les teves vacances
Gaudeix amb seguretat de les teves vacances | F.Boada
La Setmana Santa és el període de vacances en què es concentra un major nombre de desplaçaments per carretera
El nou BMW X5 2019 ens porta a nous límits
El nou BMW X5 2019 ens porta a nous límits | F.Boada
Ferran Boada
Més gran, més luxós, més tecnològic, més versàtil i amb millors prestacions fora de l'asfalt
Opel Grandland X
Opel Grandland X | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
Opel reneix amb l'ajuda de PSA, i uns dels productes que presenta és el Grandland X, amb motors i plataforma també de PSA
La berlina esportiva de Wolfburg fa girar caps pel seu elegant disseny
La berlina esportiva de Wolfburg fa girar caps pel seu elegant disseny | Ferran Rosàs
Ferran Boada
L'Arteon compatibilitza disseny amb espai com cap altre dels seus rivals