Proves Motos

Provem la Suzuki V-Strom 250: l'aventura quotidiana

La germana petita de les V-Strom és una montura ideal per començar en el món del Trail

| 20/10/2018 a les 09:36h
Arxivat a: Proves Motos, V-Strom, 250, Carnet A2, Trail, Proves Motos, Suzuki
Una Trail d'accés per l'aventura quotidiana
Una Trail d'accés per l'aventura quotidiana | F.Boada
Si el teu ambient habitual és la ciutat però vols escapar-te els caps de setmana i perquè no, iniciar-te en això de la conducció Off-Road, una moto lleugera i sense complicacions pot ser una molt bona idea.

La petita Suzuki no sembla una dos i mig, té port de moto gran, i el seu parentiu amb les V-Strom majors queda clar a primer cop d'ull. El bec d'ànec característic de la marca d'Hamamatsu marca la línia.
 

La V-Strom 250 sembla una moto més gran Foto: F.Boada


El motor és un bicilíndric en paral·lel de 248cc que deriva de la Suzuki Inazuma i que és capaç de lliurar una potència màxima de 25 CV a 8.000 rpm i 23,4 Nm de parell motor a 6.500 rpm. És un motor suau i progressiu que gràcies al bon esglaonament del seu canvi aconsegueix oferir un bon empenta en tot moment. Aquest motor té fama de ser fiable amb totes les forces i Suzuki anuncia un consum que és dels més baixos del segment, de fet, Suzuki anuncia un consum de 3,2 litres als 100 amb una autonomia de fins a 500 km gràcies al seu dipòsit de combustible de 17 litres de capacitat.

En la part cicle evidentment no trobem components de primeres marques la nova V-Strom 250 confia la suspensió davantera a una forquilla convencional i la del darrere a un mico amortidor assistit per bieletes.

Comptem dos de simples discs de fre, davant i darrere, amb discos lobulats assistits amb ABS signat per Bosch. Una moto sense grans ostentacions però que ofereix un bon compromís entre preu i les prestacions d'aquesta 250.
 

Una montura ideal per començar al món del Trail Foto: F.Boada


Pensant en les teves escapades, equipa una bona pantalla per protegir-te eficaçment del vent, ancoratges de maletes laterals, una graella posterior capaç de suportar 8,5 kg de càrrega addicional i d'una pràctica sortida de 12V al lateral esquerre de la consola.

El quadre d'instruments és llegible amb facilitat i està format per una pantalla LCD amb informació de la velocitat, règim del motor, compta quilòmetres total i dos parcials, indicador de marxa engranada, mesurador de gasolina, pilot de sobre-revolucions i rellotge, entre altres.

En ciutat agrairàs seus només 188 quilos de pes i el seu seient a 800 mil·límetres del terra. El seu ample manillar i la còmoda postura de conducció et permeten tenir una bona sensació de control sobre la moto en tots els terrenys.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
VÍDEO Clàssics a Terramar
VÍDEO Clàssics a Terramar | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
En motiu dels actes del Ral·li Barcelona-Sitges, ha tingut lloc un acte molt especial
L'espectacular categoria Supertrack ha fet gaudir al públic de valent
L'espectacular categoria Supertrack ha fet gaudir al públic de valent | Josep Mª Marcet Llosa
Amb 900 vehicles en pista divendres i 900 dissabte -el límit marcat per l'organització- el 4x4 Festival de Les Comes ha batut un nou rècord de participants.
El nou i30 Fastback N ha estat posat a punt al Nürburgring
El nou i30 Fastback N ha estat posat a punt al Nürburgring | Hyundai
El nou vehicle de la gama N de Hyundai és un coupé de cinc portes i altres prestacions posat a punt al Nürburgring
Opel Grandland X
Opel Grandland X | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
Opel reneix amb l'ajuda de PSA, i uns dels productes que presenta és el Grandland X, amb motors i plataforma també de PSA
La berlina esportiva de Wolfburg fa girar caps pel seu elegant disseny
La berlina esportiva de Wolfburg fa girar caps pel seu elegant disseny | Ferran Rosàs
Ferran Boada
L'Arteon compatibilitza disseny amb espai com cap altre dels seus rivals
Ford Focus 2019
Ford Focus 2019 | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
Renovat totalment i amb una estètica espectacular, el Focus es fa valer i no llença la tovallola per reconquerir el mercat