Proves Motos

Provem la Suzuki V-Strom 250: l'aventura quotidiana

La germana petita de les V-Strom és una montura ideal per començar en el món del Trail

| 20/10/2018 a les 09:36h
Arxivat a: Proves Motos, V-Strom, 250, Carnet A2, Trail, Proves Motos, Suzuki
Una Trail d'accés per l'aventura quotidiana
Una Trail d'accés per l'aventura quotidiana | F.Boada
Si el teu ambient habitual és la ciutat però vols escapar-te els caps de setmana i perquè no, iniciar-te en això de la conducció Off-Road, una moto lleugera i sense complicacions pot ser una molt bona idea.

La petita Suzuki no sembla una dos i mig, té port de moto gran, i el seu parentiu amb les V-Strom majors queda clar a primer cop d'ull. El bec d'ànec característic de la marca d'Hamamatsu marca la línia.
 

La V-Strom 250 sembla una moto més gran Foto: F.Boada


El motor és un bicilíndric en paral·lel de 248cc que deriva de la Suzuki Inazuma i que és capaç de lliurar una potència màxima de 25 CV a 8.000 rpm i 23,4 Nm de parell motor a 6.500 rpm. És un motor suau i progressiu que gràcies al bon esglaonament del seu canvi aconsegueix oferir un bon empenta en tot moment. Aquest motor té fama de ser fiable amb totes les forces i Suzuki anuncia un consum que és dels més baixos del segment, de fet, Suzuki anuncia un consum de 3,2 litres als 100 amb una autonomia de fins a 500 km gràcies al seu dipòsit de combustible de 17 litres de capacitat.

En la part cicle evidentment no trobem components de primeres marques la nova V-Strom 250 confia la suspensió davantera a una forquilla convencional i la del darrere a un mico amortidor assistit per bieletes.

Comptem dos de simples discs de fre, davant i darrere, amb discos lobulats assistits amb ABS signat per Bosch. Una moto sense grans ostentacions però que ofereix un bon compromís entre preu i les prestacions d'aquesta 250.
 

Una montura ideal per començar al món del Trail Foto: F.Boada


Pensant en les teves escapades, equipa una bona pantalla per protegir-te eficaçment del vent, ancoratges de maletes laterals, una graella posterior capaç de suportar 8,5 kg de càrrega addicional i d'una pràctica sortida de 12V al lateral esquerre de la consola.

El quadre d'instruments és llegible amb facilitat i està format per una pantalla LCD amb informació de la velocitat, règim del motor, compta quilòmetres total i dos parcials, indicador de marxa engranada, mesurador de gasolina, pilot de sobre-revolucions i rellotge, entre altres.

En ciutat agrairàs seus només 188 quilos de pes i el seu seient a 800 mil·límetres del terra. El seu ample manillar i la còmoda postura de conducció et permeten tenir una bona sensació de control sobre la moto en tots els terrenys.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
El lliurament de claus s'ha realitzat avui al RCDE Stadium
El lliurament de claus s'ha realitzat avui al RCDE Stadium | Škoda
Els models KODIAQ i KAROQ són els protagonistes del lliurament de vehicles
Les instal·lacions de Zona Franca el 1953
Les instal·lacions de Zona Franca el 1953 | Seat
Entre 1953 i 1964, van sortir 98.978 unitats de la fàbrica de SEAT a la Zona Franca de Barcelona
BMW S1000RR MY2019 Una nova referència entre les esportives
BMW S1000RR MY2019 Una nova referència entre les esportives | BMW Motorrad
Acabats de tornar d'Eicma, el saló de la moto més important del món, fem la tria de cinc models que marcaran el 2019
Tan versàtil com un SUV però molt més dinàmic. És el BMW 320d Touring xDrive
Tan versàtil com un SUV però molt més dinàmic. És el BMW 320d Touring xDrive | F.Boada
Seat León Cupra R. Amb R de Radical
Seat León Cupra R. Amb R de Radical | Marc Calvo
Ferran Boada
El Cupra més radical arriba en forma d'edició limitada. Només 800 excollits es podran posar al seu volant
Imatge il·lustrativa
Ferran Rosàs
La versió més divertida de l'utilitari del segment B de la marca de Wolfsburg ja és aquí, i ho fa per la porta gran: amb 200 cavalls i carregat d'atractiu.