Proves Motos

Provem la Suzuki V-Strom 250: l'aventura quotidiana

La germana petita de les V-Strom és una montura ideal per començar en el món del Trail

| 20/10/2018 a les 09:36h
Arxivat a: Proves Motos, V-Strom, 250, Carnet A2, Trail, Proves Motos, Suzuki
Una Trail d'accés per l'aventura quotidiana
Una Trail d'accés per l'aventura quotidiana | F.Boada
Si el teu ambient habitual és la ciutat però vols escapar-te els caps de setmana i perquè no, iniciar-te en això de la conducció Off-Road, una moto lleugera i sense complicacions pot ser una molt bona idea.

La petita Suzuki no sembla una dos i mig, té port de moto gran, i el seu parentiu amb les V-Strom majors queda clar a primer cop d'ull. El bec d'ànec característic de la marca d'Hamamatsu marca la línia.
 

La V-Strom 250 sembla una moto més gran Foto: F.Boada


El motor és un bicilíndric en paral·lel de 248cc que deriva de la Suzuki Inazuma i que és capaç de lliurar una potència màxima de 25 CV a 8.000 rpm i 23,4 Nm de parell motor a 6.500 rpm. És un motor suau i progressiu que gràcies al bon esglaonament del seu canvi aconsegueix oferir un bon empenta en tot moment. Aquest motor té fama de ser fiable amb totes les forces i Suzuki anuncia un consum que és dels més baixos del segment, de fet, Suzuki anuncia un consum de 3,2 litres als 100 amb una autonomia de fins a 500 km gràcies al seu dipòsit de combustible de 17 litres de capacitat.

En la part cicle evidentment no trobem components de primeres marques la nova V-Strom 250 confia la suspensió davantera a una forquilla convencional i la del darrere a un mico amortidor assistit per bieletes.

Comptem dos de simples discs de fre, davant i darrere, amb discos lobulats assistits amb ABS signat per Bosch. Una moto sense grans ostentacions però que ofereix un bon compromís entre preu i les prestacions d'aquesta 250.
 

Una montura ideal per començar al món del Trail Foto: F.Boada


Pensant en les teves escapades, equipa una bona pantalla per protegir-te eficaçment del vent, ancoratges de maletes laterals, una graella posterior capaç de suportar 8,5 kg de càrrega addicional i d'una pràctica sortida de 12V al lateral esquerre de la consola.

El quadre d'instruments és llegible amb facilitat i està format per una pantalla LCD amb informació de la velocitat, règim del motor, compta quilòmetres total i dos parcials, indicador de marxa engranada, mesurador de gasolina, pilot de sobre-revolucions i rellotge, entre altres.

En ciutat agrairàs seus només 188 quilos de pes i el seu seient a 800 mil·límetres del terra. El seu ample manillar i la còmoda postura de conducció et permeten tenir una bona sensació de control sobre la moto en tots els terrenys.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
F.Boada
Els més puristes i adeptes de la marca li podran posar moltes pegues, pero no podràn pas dir que no és un concepte equilibrat i de funcionament impecable.
Hyundai i30 2021
Hyundai i30 2021 | Hyundai
L'acabat N Line, inspirat en la competició, està disponible per primera vegada en el nou i30 Wagon.
Audi SQ2
Audi SQ2 | Audi
El nou SQ2 arriba amb 300 Cv, tracció Quattro i carregat de tecnologia
Imatge il·lustrativa
F.Boada
Els més puristes i adeptes de la marca li podran posar moltes pegues, pero no podràn pas dir que no és un concepte equilibrat i de funcionament impecable.
Peugeot e-2008 GT
Peugeot e-2008 GT | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
Del país on va néixer el motor de combustió ens arriba una de les millors opcions dins el mercat dels elèctrics. Autonomia de 322 quilòmetres i 136 cavalls de potència en una carrosseria SUV.
Ford Focus ST Line X
Ford Focus ST Line X | Marc Calvo
Marc Calvo
Ford actualitza el nou Focus amb motors EcoBoost micro-híbridats amb uns consums excepcionals