Novetats Cotxes

Porsche fabricarà una nova versió del 911 Speedster

Es construiran exactament 1.948 unitats del biplaça obert

Aquesta xifra és un homenatge al Porsche 356 "Número 1", que va rebre el seu permís de circulació el 8 de juny de 1948

| 02/10/2018 a les 12:49h
Arxivat a: Novetats Motor, Porsche, 911, Speedster, Esportius, Cabrios, Novetats cotxes, Novetats Cotxes
Exclusiu a més no poder i amb més de 500 Cv sota el peu dret.
Exclusiu a més no poder i amb més de 500 Cv sota el peu dret. | Porsche
El 911 Speedster Concept, presentat inicialment el 8 de juny passat a Zuffenhausen com a versió "Heritage", entrarà en producció en 2019. El cotxe ha estat desenvolupat en el departament de competició de Porsche a Weissach, amb la col·laboració de Style Porsche i Porsche Exclusive Manufaktur.

El futur 911 Speedster, basat en la gamma 991, serà el primer vehicle que oferirà el nou Paquet Heritage Design. Aquesta exclusiva línia d'accessoris de Porsche Exclusive permet un grau de personalització encara més gran per al 911.

Junt amb el llampant color vermell, les llantes de 21 polzades amb fixació mitjançant rosca central són un altre dels punts destacats visualment en aquest nou prototip presentat a París. El seu disseny de ràdis creuats és similar als Porsche de competició, com el 911 RSR i el GT3 R. Les llums diürnes tintades també estan inspirades en el món de les carreres. A joc amb la pintura de la carrosseria, mantenen el color vermell. Els dos retrovisors exteriors amb forma "Talbot", així com la tapa del dipòsit de combustible (situada al centre del capó), estan pintats en negre cromat i platí. En contrast amb la versió "Heritage" mostrada anteriorment, a l'interior s'utilitza parcialment el cuir negre perforat amb tocs en vermell.
 

L'Speedster va farcit de detalls exclusius Foto: Porsche


Tots els components de la carrosseria, igual que la tecnologia emprada, són idèntics en els dos 911 Speedster Concept. Això també inclou el marc del parabrisa escurçat, amb els seus panells superiors rebaixats, i finestretes laterals més petites, a més d'un capó posterior de fibra de carboni amb la doble cúpula per darrere dels seients. Tots dos cotxes disposen d'una lona protectora lleugera fixada amb botons tipus Tenax, en lloc d'una capota tova abatible.
 

La vista posterior és la més característica de l'Speedster Foto: Porsche


La carrosseria del prototip està basada en el 911 Carrera 4 Cabriolet. Els para-xocs, igual que els capós davanter i posterior, estan fets d'un lleuger composite de fibra de carboni, mentre que el xassís s'ha agafat del 911 GT3. A més, el departament de desenvolupament de vehicles GT ha proporcionat el sistema d'escapament amb els seus tubs de titani i el grup propulsor, incloent-hi la caixa de canvis manual de sis velocitats. Aquest departament també és el responsable de la part clau d'aquesta edició limitada: el Speedster Concept està propulsat per un motor bòxer atmosfèric de sis cilindres, que té més de 500 cavalls de potència i és capaç de girar per sobre de les 9.000 revolucions per minut

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Pillotar una Indian és pilotar un tros d'història
Pillotar una Indian és pilotar un tros d'història | F.Boada
Un autèntic esportiu en format ciutadà
Un autèntic esportiu en format ciutadà | F.Boada
Ford Ka+ Active
Ford Ka+ Active | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
El Ford Ka fa anys que ha deixat de ser un cotxe de tres portes rodonet i poc pràctic. Amb tots vostès, just el contrari.
Mondeo Híbrid. Una gran berlina de consums reduïts
Mondeo Híbrid. Una gran berlina de consums reduïts | F.Boada
Si busques una berlina híbrida de talla gran, i fabricant generalista, no trobes moltes alternatives al mercat