Novetats Cotxes

​Honda presentarà el nou CR-V al Saló de Ginebra

Nova versió de set places disponible com a opció per primera vegada al mercat europeu

| 01/03/2018 a les 09:36h
Arxivat a: Novetats Motor, Novetats Cotxes, Saló de Ginebra 2018, SUV, CR-V, Honda
Elegant i atlètic, el nou CR-V mostra una presència més robusta
Elegant i atlètic, el nou CR-V mostra una presència més robusta | Honda
El nou CR-V compta amb un disseny exterior renovat i sofisticat, amb uns passos de roda més amples, unes línies més definides al capó i en els panells del darrere, i el frontal distintiu de la gamma Honda, amb els seus característics fars.

Els pilars A més estrets, els para-xocs davanters i del darrere esculpits d'estil esportiu, i les cobertes sota el motor i sota el terra contribueixen a fer del nou CR-V un dels automòbils aerodinàmicament més eficients de la seva classe. També incorpora el sistema Active Shutter Grille d'Honda, que ajuda a minimitzar el consum de combustible.

El nou disseny interior posa èmfasi en la distribució horitzontal del quadre de comandament, el que contribueix a crear una cabina més espaiosa, i accentua la sensació d'amplada i amplitud. El quadre de comandament compta amb dues pantalles de 7 polzades (una al panell d'instruments i una altra al panell central), mentre que el disseny dels controls s'ha racionalitzat amb un senzill grup de comandaments situat sota la pantalla tàctil central per a la gestió del climatitzador.
 

La nova generació del SUV eleva el llistó en termes de qualitat i habitabilitat Foto: Honda


El nou CR-V presenta unes cotes exteriors lleugerament més grans que les del seu predecessor, i compta ara amb una major distància entre eixos i un interior molt més espaiós. L'eficiència en l'aprofitament de l'espai destaca en la seva classe per oferir una gran amplitud per a tots els ocupants, així com per un maleter més ample i profund amb un compartiment de càrrega més llarg. El nou pis del maleter de dues posicions permet crear una superfície plana per carregar objectes més grans, mentre que la porta del darrere elèctric "mans lliures" permet accedir amb comoditat a la càrrega.

Per primera vegada, la gamma CR-V incorporarà una versió de set places disponible com opció. En aquesta versió, la tercera fila de seients ofereix un espai per a les cames excepcional, així com un angle de seient de 101 graus per garantir la comoditat dels passatgers durant els trajectes. L'accés als seients de la tercera fila també és líder en la seva classe, ja que possibilita un accés fàcil i còmode.

El nou CR-V estarà disponible amb el sistema híbrid Intelligent Multi Mode Drive (i-MMD) d'Honda, compost per un motor de gasolina de cicle Atkinson i-VTEC de 2.0 litres i dos motors elèctrics, per oferir un rendiment real i una maniobrabilitat sense esforç. El sistema i-MMD no utilitza una transmissió convencional, sinó que empra una unitat més compacta que té una única relació d'engranatge fix, per crear una connexió directa entre els components mòbils i una transferència més fluida del parell.

També estarà disponible un motor de gasolina VTEC TURBO de 1.5 litres que proporciona un alt rendiment i un estalvi de combustible líder en la seva classe. Aquest motor anirà associat a una transmissió manual de sis velocitats o a una transmissió automàtica CVT adaptada al nou CR-V per oferir una resposta més lineal.
 

L'interior del nou CR-V amb aires més refinats Foto: Honda


Tant la motorització híbrida com la de gasolina incorporen tracció davantera de sèrie, tot i que ambdues poden anar associades a l'última tecnologia de tracció integral d'Honda, "Real Time AWD with Intelligent Control System ™" que proporciona a l'CR-V una autèntica capacitat off-road. La distància a terra s'ha augmentat en 38 mm en totes les versions, fins a una alçada de 208 mm per a les versions gasolina equipades amb la tracció total 4WD.

Les primeres unitats del nou Honda CR-V d'Honda equipat amb el motor de gasolina VTEC TURBO de 1.5 litres arribaran al mercat europeu durant la tardor de 2018 , mentre que el llançament de les versions híbrides està previst per a principis de 2019.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Frontal del Volkswagen Polo, cada cop més semblant al Golf
Frontal del Volkswagen Polo, cada cop més semblant al Golf | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
Els petits compactes amb motor dièsel havien estat molt populars, però ara es veuen abocats a la desaparició. La marca alemanya ens proporciona l'oportunitat de comprovar si encara són viables al 2019
Nou MINI Cooper SE
Nou MINI Cooper SE | MINI
El nou model de la marca enviarà 181 CV elèctrics a les rodes de davant i el podrem carregar al 80% en tant sols 35 minuts
BMW X7 Pick-Up
BMW X7 Pick-Up | BMW
Els aprenents de la planta de BMW a Munic revelen la seva visió d'una aventura sense límits en forma d'una variant en la carrosseria del nou BMW X7.
Frontal del Volkswagen Polo, cada cop més semblant al Golf
Frontal del Volkswagen Polo, cada cop més semblant al Golf | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
Els petits compactes amb motor dièsel havien estat molt populars, però ara es veuen abocats a la desaparició. La marca alemanya ens proporciona l'oportunitat de comprovar si encara són viables al 2019
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell | F.Boada
Ferran Boada
Més i millor, la nau capitana de Seat creix en totes les seves dimensions, no només pel que fa les mides
El nou BMW X5 2019 ens porta a nous límits
El nou BMW X5 2019 ens porta a nous límits | F.Boada
Ferran Boada
Més gran, més luxós, més tecnològic, més versàtil i amb millors prestacions fora de l'asfalt