Novetats Cotxes

Nou Audi A7 Sportback

La gran berlina d'Audi ofereix un alt grau de digitalització, conducció dinàmica i un interior espaiós i luxós.

| 12/02/2018 a les 14:00h
Arxivat a: Novetats Motor, Novetats Cotxes, Luxe, Berlina, Gran Turisme, A7, Audi
La gran berlina coupé representa l'essència del nou llenguatge de disseny d'Audi
La gran berlina coupé representa l'essència del nou llenguatge de disseny d'Audi | Audi
El disseny exterior del nou Audi A7 Sportback posa de manifest i emfatitza un nou llenguatge basat en grans superfícies, contorns afilats i jocs constants de llums i ombres. L'àmplia i baixa graella Singleframe, al costat de les prominents preses frontals d'aire, expressen el caràcter dinàmic d'aquest gran turisme a primera vista. Amb els dos sistemes d'il·luminació opcionals es crea una signatura de llum composta per dotze files verticals. 

La vista lateral queda definida per uns contorns ben marcats, que dirigeixen la mirada cap a les rodes de grans dimensions, en referència a la genètica quattro d'Audi. La silueta que descriu el sostre també és molt característica. Les mesures del coupé són de 4,97 metres de llarg, 1,91 metres d'ample i amb prou feines 1,42 metres d'alt. Crida especialment l'atenció la saga, les formes recorden a la popa d'un iot. Precisament aquí, al llarg porta, apareix un spoiler integrat que es desplega elèctricament a 120 km / h. Una franja de llum connecta els grups òptics del darrere, compostos per 13 segments cada un. 
 

La límia de l'A7 Sportback afegeix dinàmisme al classicisme típic d'una gran berlina Foto: Audi

La configuració cinc portes del A7 també li atorga una versatilitat inédita en el segment Foto: Audi

La configuració cinc portes del A7 també li atorga una versatilitat inédita en el segment Foto: Audi

La configuració cinc portes del A7 també li atorga una versatilitat inédita en el segment Foto: Audi

El llenguatge de disseny a l'interior del nou Audi A7 Sportback denota neteja i puresa de formes. Les línies horitzontals que predominen en el quadre de comandament confereixen a l'habitacle una gran sensació d'espai i amplitud. La consola central està orientada al conductor, el que subratlla en certa mesura el caràcter esportiu del cotxe. Al lloc de conducció, la pantalla del sistema MMI es presenta com una superfície homogènia i perfectament integrada. La majoria de les funcions del vehicle es poden controlar mitjançant dues pantalles amb aparença black panel. La pantalla superior s'integra d'una manera gairebé inapreciable a la consola. La selecció de colors, tapisseries, insercions i il·luminació interior contribueixen a crear una atmosfera futurista i relaxada.

El nou Audi A7 Sportback continua amb l'estratègia de digitalització estrenada al nou A8 i adopta el sistema MMI touch response amb retroalimentació acústica i hàptica mitjançant un clic que confirma l'activació d'una funció a través del clic del dit a la pantalla. La pantalla superior s'usa per al control del sistema d'infoentreteniment, mentre que l'inferior dóna accés al control del climatitzador, dels elements de confort, l'entrada de text i altres funcions. Gràcies al menú d'estructura lògica, el maneig és igual d'intuïtiu que en un telèfon intel·ligent. Audi ha dissenyat el control de veu opcional com un sistema de diàleg basat en un llenguatge natural. Utilitza tant la informació de bord com la que s'emmagatzema en el núvol per processar totes les entrades. El conductor pot també controlar moltes funcions mitjançant els comandaments del volant. També hi ha un head-up display opcional. El MMI Navegació plus inclou la instrumentació digital Audi virtual cockpit.
 

Luxe, tecnología i espai a parts iguals Foto: Audi


L'extensa gamma d'opcions d'entreteniment converteixen el A7 en un intel·ligent atleta de resistència. El sistema MMI Navegació se serveix de l'última generació de la plataforma modular d'infotainment. Transmet les dades a velocitat LTE i integra un punt d'accés WiFi. El sistema de navegació aprèn de les rutes ja realitzades per després realitzar suggeriments propis. També pot calcular la ruta en línia en els servidors del proveïdor de serveis HERE, que té en compte la situació del trànsit en temps real.

Entre els serveis en línia de Audi connect figuren diverses opcions Car-to-X, com ara la informació de senyals de trànsit i sobre possibles riscos en ruta. El client pot personalitzar el vehicle amb la configuració de fins a 400 paràmetres per definir fins a sis perfils individuals que li permetin un ús més enfocat a les seves preferències. El nou Audi A7 reconeix a l'usuari quan s'obre el cotxe i ajusta nombroses funcions d'acord amb el seu perfil individual.

Amb la nova clau Audi connect key, l'A7 es pot obrir, arrencar i tancar mitjançant un dispositiu Android gràcies a la tecnologia NFC (Near Field Communication). El client pot utilitzar aquesta clau per enllaçar fins a cinc telèfons intel·ligents que permeten accés al cotxe. La targeta de l'Audi connect key en el vehicle, és per a aquells casos en què l'usuari ha de prestar l'A7 temporalment a algú, com per exemple, en el servei oficial d'Audi o a un aparcament.

Igual que l'A8, el nou Audi A7 Sportback va equipat amb el controlador central d'assistència al conductor (zFAS), que vigila l'entorn de manera constant. Es basa en un conjunt de sensors que, en la versió més completa, inclou cinc sensors de radar, un escàner làser, una càmera frontal, quatre càmeres de visió 360 graus i dotze sensors d'ultrasons.

L'Audi pàrquing pilot i l'Audi garatge pilot (remots), que arribaran al llarg de l'any que acaba de començar, dirigeixen automàticament al cotxe en un garatge o plaça d'aparcament, tant per entrar com per sortir, mitjançant l'ús d'un telèfon intel·ligent . Una conducció més dinàmica i major confort a llarga distància: el xassís.
 


El nou A7 combina dinàmica i confort, millor fins i tot del que ho feia abans. Ofereix tota l'agilitat possible en traçats sinuosos i tota la comoditat necessària en autovia. El sistema opcional de direcció dinàmica a les quatre rodes ofereix un tacte directe amb una estabilitat direccional superior. A l'eix davanter canvia la desmultiplicació en funció de les circumstàncies; en l'eix posterior, les rodes giren en el mateix sentit que les davanteres o en sentit oposat, en funció de la velocitat.

Però les sensacions no queden relegades de manera exclusiva a la nova direcció opcional; també amb la direcció de sèrie s'obté una millor resposta al volant. El diferencial esportiu opcional distribueix de forma activa el parell entre les rodes del darrere, complementant així al sistema de tracció total quattro de sèrie. Igual que el sistema de direcció dinàmica a les quatre rodes, la suspensió opcional amb control de l'amortiment, la suspensió esportiva opcional i la suspensió adaptativa amb control d'amortiment, són governats per la plataforma electrònica de xassís (ECP).

Gràcies a ella, tots els sistemes treballen de manera conjunta per millorar la comoditat i l'esportivitat, així com per oferir la màxima precisió. El conductor pot triar diversos perfils en l'Audi drive select, que ara ofereix una diferenciació més gran entre dinàmica i confort. Aumenta l'electrificació: sistema mild-hybrid per a tots els motors.

La propulsió de l'Audi A7 Sportback és ara més eficient gràcies al nou sistema d'hibridació mild-hybrid (MHEV). En el moment del llançament al mercat, estarà disponible amb un 3.0 TFSI i un 3.0 TDI. En ambdues motoritzacions, el sistema MHEV empra un sistema elèctric primari de 48 volts i un alternador (BAS) amb una potència de recuperació de 12 quilowatts. El A7 Sportback pot mantenir la marxa per inèrcia amb el motor apagat en un rang ampli de velocitat i després arrencar suaument mitjançant l'alternador BAS. La funció start-stop s'activa ara des de 22 km / h. El motor 3.0 TFSI va lligat a la transmissió S tronic de 7 velocitats; el 3.0 TDI s'associa al canvi tiptronic de 8 velocitats.

En combinació amb l'S tronic, el sistema de tracció quattro es beneficia de l'eficient tecnologia ultra, que activa l'eix posterior quan és necessari.El 3.0 TFSI és un motor V6 turbo, que lliura una potència de 250 kW (340 CV) i rendeix un parell de 500 Nm. Permet que l'A7 acceleri de 0 a 100 km / h en 5,3 segons i que assoleixi una velocitat màxima de 250 km / h.

Altres motors de quatre i sis cilindres completaran l'oferta després del llançament del cotxe, al començament de març de 2018.El concepte de disseny de la carrosseria: coupé, sedán i Avant, tot en unoLa línia d'un coupé, l'espai d'un sedan i la versatilitat d'un Avant.
 

El nou Audi A7 Sportback combina el millor dels tres mons Foto: Audi


Comparat amb el seu antecessor, l'interior ha guanyat 21 mil·límetres en longitud. El maleter ofereix una capacitat de 535 litres, que poden augmentar fins als 1.390 litres si s'abaten els respatllers de la fila posterior de seients. La berlina coupé, que empra alumini lleuger en alguns components, obté les millors qualificacions en rigidesa, aerodinàmica i aeroacústica. El nou A7 Sportback s'acobla a les cadenes de muntatge de Neckarlsum i arribarà als concessionaris el març de 2018.

Els seus preus de partida en el nostre mercat són de 81.520 euros per l'Audi A7 Sportback 55 TFSI Quattro S tronic; i de 76.860 euros per l'Audi A7 Sportback 50 TDI quattro tiptronic.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
El nou Seat Mii GNC
El nou Seat Mii GNC | Marc Calvo
Marc Calvo
Seat Mii un urbanita ECOnòmic i ECOlògic |
El Volvo XC-40 Recharge reafirma l'aposta elèctica de Volvo
El Volvo XC-40 Recharge reafirma l'aposta elèctica de Volvo | Volvo Cars
Festival de la Velocitat Legado María de Villota 2019
Festival de la Velocitat Legado María de Villota 2019 | Josep Mª Marcet Llosa
Els pilots de casa protagonistes en un gran cap de setmana farcit de curses
El nou Seat Mii GNC
El nou Seat Mii GNC | Marc Calvo
Marc Calvo
Seat Mii un urbanita ECOnòmic i ECOlògic |
Frontal del Volkswagen Polo, cada cop més semblant al Golf
Frontal del Volkswagen Polo, cada cop més semblant al Golf | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
Els petits compactes amb motor dièsel havien estat molt populars, però ara es veuen abocats a la desaparició. La marca alemanya ens proporciona l'oportunitat de comprovar si encara són viables al 2019
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell | F.Boada
Ferran Boada
Més i millor, la nau capitana de Seat creix en totes les seves dimensions, no només pel que fa les mides