Novetats Cotxes

​Kia mostra les primeres imatges del nou Rio GT-Line

El Rio és l'últim model a rebre aquesta versió GT-Line, després del llançament d'aquestes versions en el Kia Sportage i Picanto

| 24/01/2018 a les 11:22h
Arxivat a: Novetats Motor, Novetats Cotxes, GT-Line, Rio, Kia
Kia mostrará el nou Rio GT-Line al públic en el próxim Saló de Ginebra
Kia mostrará el nou Rio GT-Line al públic en el próxim Saló de Ginebra | KIA
El nou Rio GT-Line destaca per l'adopció de nous i elegants trets d'estil a la seva carrosseria, com la graella "tiger-nose" amb acabat cromat i negre brillant, unes llandes d'aliatge exclusives GT-line de 17 "i llums de boira de LED tipus" glaçó de gel", que recorden a les del Cee'd GT i el Pro_Cee'd GT. Exterior també es distingeix per les seves dues sortides d'escapament, llums diürnes LED, marcs cromats a les finestretes, un spoiler negre brillant i estreps ressaltats.

L'interior combina l'estil modern i l'ergonomia del Rio amb una sèrie de detalls exclusius GT-Line, el que crea un ambient a l'habitacle a l'alçada de l'exterior. Els seients estan entapissats amb cuir sintètic negre amb costures de contrast grises i, davant del conductor, hi ha un nou volant de cuir amb forma de  "D".
 

L'interior del KIA Rio GT-Line també rep detalls distintius Foto: KIA


Unes noves motllures metàl·liques emmarquen els comandaments de les portes, la palanca de canvis i, al tauler de control, tot això es complementa amb un nou acabat d'efecte fibra de carboni.

Al Rio GT-Line l'impulsa el motor T-GDI 1,0 l (injecció directa de gasolina i
turbocompressor) de Kia. Un lleuger i compacte de tres cilindres T-GDI de 1,0 l que proporciona al Rio GT-Line una potència màxima de fins a 120 CV a 6.000 rpm, amb 172 Nm de parell disponibles des de 1.500 fins a 4.000 rpm, per a una flexibilitat màxima en totes les condicions de circulació.

La massa relativament baixa sobre l'eix davanter assegura que el Rio sigui divertit de conduir, amb una inèrcia mínima per facilitar una bona estabilitat i una resposta ràpida. El Rio GT-Line és capaç de consumir 4,7 l / 100 km (cicle europeu combinat NEDC), amb unes emissions de CO2 de 107 g / km. Està unit a una caixa de canvi manual de sis velocitats.

 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
El nou Seat Mii GNC
El nou Seat Mii GNC | Marc Calvo
Marc Calvo
Seat Mii un urbanita ECOnòmic i ECOlògic |
El Volvo XC-40 Recharge reafirma l'aposta elèctica de Volvo
El Volvo XC-40 Recharge reafirma l'aposta elèctica de Volvo | Volvo Cars
Festival de la Velocitat Legado María de Villota 2019
Festival de la Velocitat Legado María de Villota 2019 | Josep Mª Marcet Llosa
Els pilots de casa protagonistes en un gran cap de setmana farcit de curses
El nou Seat Mii GNC
El nou Seat Mii GNC | Marc Calvo
Marc Calvo
Seat Mii un urbanita ECOnòmic i ECOlògic |
Frontal del Volkswagen Polo, cada cop més semblant al Golf
Frontal del Volkswagen Polo, cada cop més semblant al Golf | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
Els petits compactes amb motor dièsel havien estat molt populars, però ara es veuen abocats a la desaparició. La marca alemanya ens proporciona l'oportunitat de comprovar si encara són viables al 2019
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell | F.Boada
Ferran Boada
Més i millor, la nau capitana de Seat creix en totes les seves dimensions, no només pel que fa les mides