Novetats Cotxes

​Kia mostra les primeres imatges del nou Rio GT-Line

El Rio és l'últim model a rebre aquesta versió GT-Line, després del llançament d'aquestes versions en el Kia Sportage i Picanto

| 24/01/2018 a les 11:22h
Arxivat a: Novetats Motor, Novetats Cotxes, GT-Line, Rio, Kia
Kia mostrará el nou Rio GT-Line al públic en el próxim Saló de Ginebra
Kia mostrará el nou Rio GT-Line al públic en el próxim Saló de Ginebra | KIA
El nou Rio GT-Line destaca per l'adopció de nous i elegants trets d'estil a la seva carrosseria, com la graella "tiger-nose" amb acabat cromat i negre brillant, unes llandes d'aliatge exclusives GT-line de 17 "i llums de boira de LED tipus" glaçó de gel", que recorden a les del Cee'd GT i el Pro_Cee'd GT. Exterior també es distingeix per les seves dues sortides d'escapament, llums diürnes LED, marcs cromats a les finestretes, un spoiler negre brillant i estreps ressaltats.

L'interior combina l'estil modern i l'ergonomia del Rio amb una sèrie de detalls exclusius GT-Line, el que crea un ambient a l'habitacle a l'alçada de l'exterior. Els seients estan entapissats amb cuir sintètic negre amb costures de contrast grises i, davant del conductor, hi ha un nou volant de cuir amb forma de  "D".
 

L'interior del KIA Rio GT-Line també rep detalls distintius Foto: KIA


Unes noves motllures metàl·liques emmarquen els comandaments de les portes, la palanca de canvis i, al tauler de control, tot això es complementa amb un nou acabat d'efecte fibra de carboni.

Al Rio GT-Line l'impulsa el motor T-GDI 1,0 l (injecció directa de gasolina i
turbocompressor) de Kia. Un lleuger i compacte de tres cilindres T-GDI de 1,0 l que proporciona al Rio GT-Line una potència màxima de fins a 120 CV a 6.000 rpm, amb 172 Nm de parell disponibles des de 1.500 fins a 4.000 rpm, per a una flexibilitat màxima en totes les condicions de circulació.

La massa relativament baixa sobre l'eix davanter assegura que el Rio sigui divertit de conduir, amb una inèrcia mínima per facilitar una bona estabilitat i una resposta ràpida. El Rio GT-Line és capaç de consumir 4,7 l / 100 km (cicle europeu combinat NEDC), amb unes emissions de CO2 de 107 g / km. Està unit a una caixa de canvi manual de sis velocitats.

 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Volkswagen California T6.1 Ocean
Volkswagen California T6.1 Ocean | F.Boada
La Califòrnia és la Camper més reconeguda arreu del món i tota una icona d'un estil de vida
PORSCHE 911 GT3 Touring Pack
PORSCHE 911 GT3 Touring Pack | Porsche
Màxim rendimient, sense cridar l'atenció | El 911 GT3 Touring prescindeix de l'aleró posterior fix gde mida XXL del GT3, i el substitueix per un aleró ocult que desplega de mode automàtic a alta velocitat
Dacia Sandero Stepway 2021
Dacia Sandero Stepway 2021 | Ferran Rosàs
La renovació del cotxe més venut arriba amb millor disseny, comfort i sense motoritzacions dièsel
Audi A1 Sportback 40 TFSI Competition
Audi A1 Sportback 40 TFSI Competition | Audi
Actualització per al motor 2.0 TFSI, que s'adapta a la norma d'emissions al mateix temps que augmenta la potència fins als 207 Cv
Volkswagen California T6.1 Ocean
Volkswagen California T6.1 Ocean | F.Boada
Ferran Boada
La Califòrnia és la Camper més reconeguda arreu del món i tota una icona d'un estil de vida
Dacia Sandero Stepway 2021
Dacia Sandero Stepway 2021 | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
La renovació del cotxe més venut arriba amb millor disseny, comfort i sense motoritzacions dièsel
Seat Ateca FR Tsi 190
Seat Ateca FR Tsi 190 | F.Boada
Ferran Boada
Cada cop amb millor aparença, més equipat i amb opció a un motor benzina més potent. L'oferta de l'Ateca pel 2021 és encara molt més atractiva
Imatge il·lustrativa
Ferran Boada
La variant amb la carroseria familiar tipus "Bread Van" és també el més ràpid de tots els signats per John Cooper Works