Novetats Cotxes

​MINI fa una lleugera actualització dels models 3p, 5p i Cabrio

Emfatitza la imatge britànica de l'icònic model i es retoquen les mecàniques

| 11/01/2018 a les 12:47h
Arxivat a: Novetats Motor, Novetats Cotxes, MINI
Com sempre a can MINI tot és qüestió de detalls
Com sempre a can MINI tot és qüestió de detalls | MINI
Els canvis que s'han realitzat en aquest rentat de cara són realment subtils. Al frontal es pot observar unes òptiques lleugerament redissenyades, que passen a disposar de tecnologia LED matricial amb il·luminació en corba i assistent de llums llargues. 

El logotip de MINI que presideix el frontal i les aletes davanteres també han vist lleugerament retocades - segons la marca, ara és més bidimensional i representa millor els seus valors: la diversió, el disseny, l'emoció i la qualitat prèmium.

Els pilots LED del darrere ara tenen un atractiu disseny inspirat en la Union Jack, i com a punt final a l'apartat estètic, s'estrenen tres noves tonalitats per a la pintura d'aquests MINI, anomenades Emerald Grey metal·litzat, Starlight Blue metal·litzat i Solaris Orange metal·litzat.
 

Noves pintures i detalls per reforçar la identitat Foto: MINI


Dins el cotxe els canvis són també mínims. Entre les seves novetats trobem entapissats de cuir Chester en color Malt Brown, i l'entapissat Colour Line, disponible en aquest mateix color. En l'acabat anomentat Piano Black ara MINI ofereix l'opció de retroil·luminar amb LEDs la motllura de davant del copilot, amb el disseny de la Union Jack.

El rentat de cara dels MINI de tres, cinc portes i carrosseria Cabrio també comporta unes lleugeres modificacions mecàniques. Els motors d'1,5 litres de tres cilindres - que articulen les versions One i Cooper, tant en dièsel com en gasolina - reben un increment de parell motor. L'increment de parell és de 10 Nm pels motors de benzina 75 CV i 102 CV, que entreguen ara 160 Nm i 190 Nm de parell màxim respectivament.



La pressió màxima del sistema common-rail dels MINI amb motor dièsel augmenta fins als 2.200 bar en els One D i Cooper D, augmentant fins als 2.500 bar en els Cooper SD de 190 CV. D'altra banda, la gamma MINI rep també una nova caixa del canvi de doble embragatge i set relacions. Està disponible en les versions One i Cooper D de tres cilindres, i el març de 2018 ja estarà disponible a totes les versions de la gamma MINI, a excepció dels límits de gamma Cooper SD i la gamma John Cooper Works - que faran servir una Steptronic de convertidor de parell-vuit relacions.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
El nou Seat Mii GNC
El nou Seat Mii GNC | Marc Calvo
Marc Calvo
Seat Mii un urbanita ECOnòmic i ECOlògic |
El Volvo XC-40 Recharge reafirma l'aposta elèctica de Volvo
El Volvo XC-40 Recharge reafirma l'aposta elèctica de Volvo | Volvo Cars
Festival de la Velocitat Legado María de Villota 2019
Festival de la Velocitat Legado María de Villota 2019 | Josep Mª Marcet Llosa
Els pilots de casa protagonistes en un gran cap de setmana farcit de curses
El nou Seat Mii GNC
El nou Seat Mii GNC | Marc Calvo
Marc Calvo
Seat Mii un urbanita ECOnòmic i ECOlògic |
Frontal del Volkswagen Polo, cada cop més semblant al Golf
Frontal del Volkswagen Polo, cada cop més semblant al Golf | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
Els petits compactes amb motor dièsel havien estat molt populars, però ara es veuen abocats a la desaparició. La marca alemanya ens proporciona l'oportunitat de comprovar si encara són viables al 2019
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell | F.Boada
Ferran Boada
Més i millor, la nau capitana de Seat creix en totes les seves dimensions, no només pel que fa les mides