Novetats Cotxes

Nou Polo GTI, el petit esportiu de VW arriba als 200 Cv

Àmplia selecció de sistemes d'assistència al conductor: Front Assist, ACC, Park Assist i Selector de Mode de Conducció, entre d'altres

| 13/12/2017 a les 21:14h
Arxivat a: Novetats Motor, Polo, Volkswagen, GTI, Novetats Cotxes
​GTI. Les sigles més emblemàtiques de Volkswagen arriben al nou Polo | Volkswagen
El nou Polo GTI és una fita més en una llarga història en la qual es barregen dinàmica i tecnologia. Aquest nou GTI promet una experiència de conducció irrepetible que reuneix les característiques més emblemàtiques de la família: esportivitat, seguretat i confort. Tot això arriba amb un disseny exterior i interior característic, amb detalls típics dels GTI, que ressalten la dimensió esportiva del vehicle. 

A primera vista destaquen els elements vermells del frontal del cotxe, típics dels GTI, que s'estenen de la graella del radiador fins als fars i ressalten el seu disseny esportiu. Així mateix, l'interior, dominat pel negre, el vermell, el gris i els cromats i equipat amb seients ergonòmics superiors amb la llegendària tapisseria "Clark", ens recorda que estem davant d'un esportiu amb caràcter.
 

El nou Volkswagen Polo GTI es presenta com un petit esportiu Foto: Volkswagen


El motor és el cor de tot GTI, i aquest no és cap excepció. El nou Polo GTI és la primera generació a arribar als 200 CV de potència. El Polo GTI equipa un motor d'injecció directa 2.0 TSI, que desenvolupa 8 CV més que el 1.8 TSI de 192 CV del seu predecessor. Aconsegueix un parell màxim de 320 Nm a partir de les 1.500 rpm, que permet una experiència de conducció extremadament esportiva. El motor es combina amb una caixa de canvis DSG de 6 velocitats, amb una versió manual prevista per al pròxim any.

El model incorpora la tecnologia més avançada en matèria d'assistència a la conducció i connectivitat que milloren el confort i la seguretat a bord, com és el cas del sistema de vigilància Front Assist amb frenada d'emergència en ciutat i detecció de vianants, el sensor d'angle mort, la protecció d'ocupants proactiva, el Control de Creuer Adaptatiu (ACC), la funció Park Assist i el Selector de Maneres de conducció, entre altres, que fan que l'experiència de conducció sigui més còmode que mai.
 

Per primer cop en un Polo podem disposar del cockpit digital Foto: Volkswagen


Aquest és el primer Polo GTI a disposar d'un panell d'instruments completament digitalitzat. Equipat amb l'última generació del VW Digital Cockpit, el petit compacte presenta una interfície personalitzable amb un aspecte gràfic "Sport" en vermell-blanc-negre específic per als models GTI. La selecció d'infoentreteniment, que inclou els sistemes "Composition Colour", "Composition Media" i "Discover Media", es basa en una pantalla 8,0 polzades i permet interconnectar vehicle amb conductor i ocupants de manera innovadora i senzilla. Gràcies a això, els ocupants poden estar sempre connectats a través dels serveis en línia App-Connect, Media Control i Guide & Inform.

El Polo GTI estarà aviat als concessionaris a un preu de  23.100 € (campanyes i descomptes inclosos).

També us pot interessar

 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
SEAT Leon TGI DSG | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
01/01/1970
Us expliquem els detalls de la versió bifuel del SEAT Leon 2017, que combina el Gas Natural Comprimit i la gasolina per contenir emissions i costos.
Si algun cop has somiat en emular a Steeve McQueen, ara Ford t'ho posa a l'abast | Ford
01/01/1970
Un homenatge a la mítica pel·lícula protagonitzada per Steve McQueen
Com sempre a can MINI tot és qüestió de detalls | MINI
01/01/1970
Emfatitza la imatge britànica de l'icònic model i es retoquen les mecàniques
SEAT Leon TGI DSG | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
01/01/1970
Us expliquem els detalls de la versió bifuel del SEAT Leon 2017, que combina el Gas Natural Comprimit i la gasolina per contenir emissions i costos.
L'Audi A1. Tot un Audi en format urbà | F.Boada
Ferran Boada
01/01/1970
El més petit dels Audi fa valer el seu pedigree prèmium
El motor 1.0 Tsi és la mecànica més bàsica de l'Octavia | Marc Calvo
Marc Calvo
01/01/1970
El renovat Octavia guanya en atractiu i potencia les seves virtuts