Per aconseguir posicionar-se com un dels referents dels SUV esportius d'altes prestacions a escala comercial, els de Sant'Agata Bolognese, ens presenten un SUV d'estètica espectacular, es manté força fidel al prototip, amb alguns canvis menors però mantenint les seves línies mestres.
El propulsor encarregat de proporcionar a l'Urus prestacions dignes d'un autèntic Lamborghini és un V8 de 4 litres amb doble turbocompressor i 650 CV amb 850 Nm de parell. Aquest motor està agafat de l'estanteria del Grup Volkswagen, i l'Urus el compartirà entre d'altres amb els nous Porsche Cayenne y Porsche Panamera. Per transmetre la potència, ho fa a través d'una caixa de canvis automàtica amb convertidor de parell de vuit velocitats i un sistema de tracció total. Amb aquest potencial les xifres de prestacions són espectaculars, més si pensem en format SUV. 0-100 km / h en 3,59 segons i una velocitat màxima de 305 km/h.

L'interior de l'Urus sembla el d'un caça de combat Foto: Lamborghini
Està construït sobre la plataforma MLB Evo que fan servir també models com el Porsche Cayenne, Bentley Bentayga o Audi Q7 i el seu pes total es xifra en 2.154 quilograms. Així que per tal de frenar-lo s'ha hagut d'equipar-lo amb uns discos de fre carbono ceràmics que són els encarregats de parar a la bèstia. La suspensió de sèrie és pneumàtica, permetent modificar l'alçada de la carrosseria nou centímetres entre extrems i en opció podem muntar un sistema de direcció a les quatre rodes.