Novetats Cotxes

Nou Porsche 911 Carrera T

Construcció lleugera i èmfasis en el plaer de conducció. Un 911 per als més puristes.

| 24/10/2017 a les 11:39h
Arxivat a: Novetats Motor, Porsche, 911, Carrera T, esportius, Novetats Cotxes
Disseny esportiu i aparença exclusiva.
Disseny esportiu i aparença exclusiva. | Porsche
Amb el 911 Carrera T, Porsche reviu el concepte purista que hi ha darrere del 911 T de 1968: el menor pes, unes relacions de transmissió més curtes a la caixa de canvis manual i un sistema de tracció posterior amb diferencial autoblocant mecànic busquen millorar el rendiment i intensificar el plaer de conducció.

El disseny del 911 Carrera T destaca les emocions i l'esportivitat d'un coupé amb tracció posterior. Les peces de la carrosseria i les rodes funcionen com a clars elements diferenciadors. Al frontal, el 911 Carrera T destaca per un llavi de spoiler optimitzat aerodinàmicament i uns retrovisors Sport Design pintats en Gris Àgata Metal·litzat. Des del lateral, el nou model és fàcilment recognoscible gràcies a les seves llantes Carrera S de 20 polzades en Gris Titani.
 

El nou 911 T ofereix una millor relació pes/potencia i un rendiment millorat Foto: Porsche


Els logotips "911 Carrera T" representen un altre element distintiu en aquesta vista de perfil. La part posterior es caracteritza per les lames del seu singular capó, el logotip Porsche, la denominació "911 Carrera T" del model en Gris Àgata i el sistema d'escapament esportiu que equipa de sèrie, amb tubs dobles pintats en negre i situats a la part central. Les opcions de colors exteriors són Negre, Taronja Renta, Vermell Guàrdia, Groc Racing, Blanc i Blau Miami, així com els colors metal·litzats Blanc Carrara, Negre Jet i Plata GT.

El motor bòxer de sis cilindres i 3 litres amb doble turbocompressor desenvolupa 370 CV de potència i un parell màxim de 450 Nm, que està disponible entre les 1.750 i les 5.000 rpm. La relació pes / potència ha millorat fins als 3,85 kg / CV, el que garanteix unes majors prestacions i més agilitat dinàmica. Gràcies a la transmissió manual amb unes relacions de canvi escurçades i al diferencial autoblocant mecànic, el 911 Carrera T accelera de 0 a 100 km / h en 4,5 segons (0,1 segons més ràpid que el 911 Carrera Coupé). Els 200 km / h els aconsegueix en només 15,1segons. La transmissió de doble embragatge Porsche Doppelkupplung (PDK) també està disponible com a opció en el Carrera T, el que permet al vehicle arribar als 100 km / h en 4,2 segons i passar la barrera dels 200 km / ha 14, 5 segons. Amb les dues variants de transmissió la velocitat màxima està per sobre dels 290 km / h. 

El 911 Carrera T (a Porsche la "T" s'usa per a Turisme) també compta amb diverses característiques que no estan disponibles al 911 Carrera, com el xassís esportiu PASM de sèrie, amb una alçada rebaixada 20 mm, el Paquet Sport Chrono que optimitza el pes, una palanca de canvis més curta i amb l'esquema de marxes en vermell, així com un entapissat Sport-Tex per a la part central dels seients. L'eix del darrere direccional, element que no es pot demanar en els altres 911 Carrera, Si està disponible com a opció en el nou 911 Carrera T.
 

A l'interior del 911 T trobem un concepte d'habitacle purista i equipaments distintius Foto: Porsche



Tots els detalls d'equipament del 911 Carrera T han estat dissenyats per optimitzar l'esportivitat i oferir una construcció lleugera. La finestra del darrere i els vidres laterals de darrere estan fets de material lleuger i, per l'obertura de les portes, es fan servir uns tiradors de cuir. Les peces per a l'absorció de so s'han reduït en gran mesura, els seients del darrere s'han tret, són opcionals,  i també hi ha la possibilitat de suprimir el Porsche Communication Management (PCM). El resultat de tot això: un pes en buit de 1.425 quilos. Per exemple, els dos seients són 20 quilos més lleugers que en un 911 Carrera amb equipament comparable.

El 911 Carrera T ja està disponible en els Centres Porsche oficials i es podrà lliurar a partir de gener de 2018. El preu és de 124.259 euros. A causa del sistema impositiu espanyol, en el cas d'incloure com a opció el canvi de doble embragatge PDK, el preu final és 124.010 euros.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
La versió descapotable s'incorpora a la família T-Roc dos anys després del seu llançament
La versió descapotable s'incorpora a la família T-Roc dos anys després del seu llançament | Volkswagen
El T-Roc cabrio combina un disseny robust i una silueta més atractiva
Disseny exterior més convincent, madur i atractiu
Disseny exterior més convincent, madur i atractiu | KIA
Per primera vegada s'ofereix propulsió elèctrica en la gamma Sorento
L'Honda Africa Twin 2020 en acció al desert
L'Honda Africa Twin 2020 en acció al desert | Francesc Montero
Josep Chaume
La marca de l'ala daurada afronta la renovació, quatre anys després de tornar al mercat, del seu model d'aventura per excel·lència
Audi Q5 35 Tdi Quattro la gamma mitja és reivindica
Audi Q5 35 Tdi Quattro la gamma mitja és reivindica | F.Boada
Ferran Boada
Sense estridències, aquest Q5 35 Tdi és un SUV solvent en tots els àmbits
El nou frontal de l'X1 és tan imponent com el dels seus germans grans
El nou frontal de l'X1 és tan imponent com el dels seus germans grans | F.Boada
Ferran Boada
La versió d'accés a la gamma X i també a la X1 no desmereix l'emblema BMW que el marca
MINI Cooper S Clubman
MINI Cooper S Clubman | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
Motor de 192 cavalls, maleter més aviat abstracte i aspecte de MINI de tota la vida.