Novetats Cotxes

Nou Porsche 911 Carrera T

Construcció lleugera i èmfasis en el plaer de conducció. Un 911 per als més puristes.

| 24/10/2017 a les 11:39h
Arxivat a: Novetats Motor, Porsche, 911, Carrera T, esportius, Novetats Cotxes
Disseny esportiu i aparença exclusiva.
Disseny esportiu i aparença exclusiva. | Porsche
Amb el 911 Carrera T, Porsche reviu el concepte purista que hi ha darrere del 911 T de 1968: el menor pes, unes relacions de transmissió més curtes a la caixa de canvis manual i un sistema de tracció posterior amb diferencial autoblocant mecànic busquen millorar el rendiment i intensificar el plaer de conducció.

El disseny del 911 Carrera T destaca les emocions i l'esportivitat d'un coupé amb tracció posterior. Les peces de la carrosseria i les rodes funcionen com a clars elements diferenciadors. Al frontal, el 911 Carrera T destaca per un llavi de spoiler optimitzat aerodinàmicament i uns retrovisors Sport Design pintats en Gris Àgata Metal·litzat. Des del lateral, el nou model és fàcilment recognoscible gràcies a les seves llantes Carrera S de 20 polzades en Gris Titani.
 

El nou 911 T ofereix una millor relació pes/potencia i un rendiment millorat Foto: Porsche


Els logotips "911 Carrera T" representen un altre element distintiu en aquesta vista de perfil. La part posterior es caracteritza per les lames del seu singular capó, el logotip Porsche, la denominació "911 Carrera T" del model en Gris Àgata i el sistema d'escapament esportiu que equipa de sèrie, amb tubs dobles pintats en negre i situats a la part central. Les opcions de colors exteriors són Negre, Taronja Renta, Vermell Guàrdia, Groc Racing, Blanc i Blau Miami, així com els colors metal·litzats Blanc Carrara, Negre Jet i Plata GT.

El motor bòxer de sis cilindres i 3 litres amb doble turbocompressor desenvolupa 370 CV de potència i un parell màxim de 450 Nm, que està disponible entre les 1.750 i les 5.000 rpm. La relació pes / potència ha millorat fins als 3,85 kg / CV, el que garanteix unes majors prestacions i més agilitat dinàmica. Gràcies a la transmissió manual amb unes relacions de canvi escurçades i al diferencial autoblocant mecànic, el 911 Carrera T accelera de 0 a 100 km / h en 4,5 segons (0,1 segons més ràpid que el 911 Carrera Coupé). Els 200 km / h els aconsegueix en només 15,1segons. La transmissió de doble embragatge Porsche Doppelkupplung (PDK) també està disponible com a opció en el Carrera T, el que permet al vehicle arribar als 100 km / h en 4,2 segons i passar la barrera dels 200 km / ha 14, 5 segons. Amb les dues variants de transmissió la velocitat màxima està per sobre dels 290 km / h. 

El 911 Carrera T (a Porsche la "T" s'usa per a Turisme) també compta amb diverses característiques que no estan disponibles al 911 Carrera, com el xassís esportiu PASM de sèrie, amb una alçada rebaixada 20 mm, el Paquet Sport Chrono que optimitza el pes, una palanca de canvis més curta i amb l'esquema de marxes en vermell, així com un entapissat Sport-Tex per a la part central dels seients. L'eix del darrere direccional, element que no es pot demanar en els altres 911 Carrera, Si està disponible com a opció en el nou 911 Carrera T.
 

A l'interior del 911 T trobem un concepte d'habitacle purista i equipaments distintius Foto: Porsche



Tots els detalls d'equipament del 911 Carrera T han estat dissenyats per optimitzar l'esportivitat i oferir una construcció lleugera. La finestra del darrere i els vidres laterals de darrere estan fets de material lleuger i, per l'obertura de les portes, es fan servir uns tiradors de cuir. Les peces per a l'absorció de so s'han reduït en gran mesura, els seients del darrere s'han tret, són opcionals,  i també hi ha la possibilitat de suprimir el Porsche Communication Management (PCM). El resultat de tot això: un pes en buit de 1.425 quilos. Per exemple, els dos seients són 20 quilos més lleugers que en un 911 Carrera amb equipament comparable.

El 911 Carrera T ja està disponible en els Centres Porsche oficials i es podrà lliurar a partir de gener de 2018. El preu és de 124.259 euros. A causa del sistema impositiu espanyol, en el cas d'incloure com a opció el canvi de doble embragatge PDK, el preu final és 124.010 euros.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
La Royal Enfield Interceptor 650 és una moto fàcil i plena d'encant
La Royal Enfield Interceptor 650 és una moto fàcil i plena d'encant | RE
Josep Chaume
Les noves Twin de Royal Enfield reimaginen l'actitud despreocupada de l'estil de vida de les platges de Califòrnia als anys 70
SEAT Tarraco 2.0 TSI 245 DSG 4Drive
SEAT Tarraco 2.0 TSI 245 DSG 4Drive | SEAT
SEAT amplia les prestacions del TARRACO amb la presentació de la versió 2.0 TSI 245 CV DSG 4DRIVE
El Formentor ha estat el primer CUPRA concebut com a tal
El Formentor ha estat el primer CUPRA concebut com a tal | CUPRA
El CUPRA Formentor, s'ha imposat clarament en la vuitena edició del premi organitzat per l'Associació Premsa Motor de Catalunya
Mazda 2
Mazda 2 | Ferran Rosàs
Audi A6 Allroad 45 tdi
Audi A6 Allroad 45 tdi | F.Boada
Ferran Boada
Quatre anells per governar a tota la competencia. Quatre anells per gaudir de quatre cotxes en un.
Nissan X-Trail dci 150 2WD
Nissan X-Trail dci 150 2WD | F.Boada
El seu comportament fora de l'asfalt continua sent una referència en el segment