Novetats Cotxes

​Range Rover presenta el P400e, una versió híbrida endollable del seu model Sport

També adopta els nous interiors dels models 2018 amb un refinament difícil d'igualar

| 12/10/2017 a les 13:23h
Arxivat a: Novetats Motor, Novetats Cotxes, Mobilitat Elèctrica, Premium, SUV, P400e, Endollable, Híbrid, Range Rover
RangeRover P400e. Luxe sostenible
RangeRover P400e. Luxe sostenible | Land Rover
A l'Audi Q7 e-tron i al BMW X5 xDrive 40e els hi ha sortit un nou competidor. La nova versió híbrida del Range Rover Sport combina un motor tèrmic de gasolina de 300 CV amb un propulsor elèctric de 116 CV integrat en la transmissió, per a una potència total combinada de 404 CV i un parell motor de 640 Nm. Per alimentar el motor elèctric, el nou Range P400e, disposa a sota el terra de l'habitacle d'una bateria de ions de liti de 13,1 kWh amb la qual aconsegueix una autonomia elèctrica de 51 quilòmetres.

Les prestacions del P400e són dignes de qualsevol SUV esportiu de la seva categoria, fa el 0 -100 km / h en 6,7 segons i assoleix una velocitat màxima de 220 km / h - 137 km / h en el mode 100% elèctric- i homologa un consum mitjà de 2,8 litres als cent quilòmetres (64 g / km de CO2

La imatge del P400e és tan exclusiva com la de la resta de gamma Foto: Land Rover

 
El P400e proporciona un funcionament silenciós amb una capacitat tot terreny extraordinària, a més de possibilitar l'entrada a zones amb restriccions de circulació per la qualitat de l'aire, incloent la majoria de zones amb peatge per congestió.

A més el nou P400e també es beneficia del darrer redisseny de l'habitacle de les versions 2018 del Range Rover.

Són multiples les funcions que augmenten el confort i revolucionen l'experiència a bord tant del conductor com dels passatgers. Els seients davanters compten amb una configuració de 24 posicions gràcies a la seva nova estructura, amb escumes més toves i abundants, al que se sumen ara els reposabraços calefactats. En la part posterior trobem un habitacle completament redissenyat. La configuració dels seus seients crea un santuari de pau per als passatgers, però sense sacrificar l'espai de càrrega del maleter.
 

L'exclusivitat dels Range Rover és difícil d'igualar Foto: Land Rover


A més, si els passatgers necessiten treballar durant els trajectes, podran beneficiar-se dels 17 punts de connexió disponibles, entre els quals es troben preses de corrent domèstica, ports USB i HDMI i preses de 12 volts. També resultaran pràctics per a les persones que es troben en viatges de negocis dels vuit punts d'accés Wi-Fi 4G i les pràctiques solucions d'emmagatzematge. L'habitacle convida a relaxar-se amb seients de luxe que ofereixen 25 programes de massatge gràcies a la tecnologia de massatge Hot Stone dels respatllers.

Els seients són més amplis i suaus, de manera que ofereixen un confort sumptuós. Es poden reclinar fins a 40 graus per aprofitar al màxim els 186 mm d'espai addicional per a les cames (1.206 mm en total), i es poden desplegar amb tan sols prémer un botó. Aquesta comoditat exemplar va més enllà: els seients estan climatitzats (fred / calor), i els reposabraços, reposapeus i reposa cames van ara calefactats. A més, per gaudir de més confort i personalització, totes les funcions dels seients es poden controlar, tant des del vehicle com en remot, a través d'una app per a smartphones.​

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
F.Boada
Els més puristes i adeptes de la marca li podran posar moltes pegues, pero no podràn pas dir que no és un concepte equilibrat i de funcionament impecable.
Hyundai i30 2021
Hyundai i30 2021 | Hyundai
L'acabat N Line, inspirat en la competició, està disponible per primera vegada en el nou i30 Wagon.
Audi SQ2
Audi SQ2 | Audi
El nou SQ2 arriba amb 300 Cv, tracció Quattro i carregat de tecnologia
Imatge il·lustrativa
F.Boada
Els més puristes i adeptes de la marca li podran posar moltes pegues, pero no podràn pas dir que no és un concepte equilibrat i de funcionament impecable.
Peugeot e-2008 GT
Peugeot e-2008 GT | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
Del país on va néixer el motor de combustió ens arriba una de les millors opcions dins el mercat dels elèctrics. Autonomia de 322 quilòmetres i 136 cavalls de potència en una carrosseria SUV.
Ford Focus ST Line X
Ford Focus ST Line X | Marc Calvo
Marc Calvo
Ford actualitza el nou Focus amb motors EcoBoost micro-híbridats amb uns consums excepcionals