Novetats Cotxes

AUDI RS 4 Avant, el retorn de la icona

El color exterior blau Nogaro, recorda al de la primera generació del RS Avant llançat al mercat el 1999

| 15/09/2017 a les 10:22h
Arxivat a: Novetats Motor, Novetats Cotxes, Saló de Frankfurt 2017, RS4 Avant, Audi
L'Audi RS4 Avant estrena motor 2.9 TFSI amb més potència i eficiència | Audi
Audi Sport GmbH celebra l'estrena mundial del nou Audi RS 4 Avant al Saló de l'Automòbil de Frankfurt 2017. Combina un alt rendiment amb una gran versatilitat per a l'ús diari, i amb el seu motor 2.9 TFSI amb 450 CV i 600 Nm de parell, es col·loca a l'avantguarda esportiva de la família A4. La tracció quattro de sèrie distribueix la potència del motor V6 biturbo a les quatre rodes.

En crear la quarta generació de l'Audi RS 4 Avant, els dissenyadors es van inspirar en molts detalls de la competició de l'Audi 90 quattro IMSA GTO. Les enormes entrades d'aire amb la característica reixeta RS en forma de bresca i l'ampla i plana graella Singleframe defineixen la part davantera. Els fars Matrix LED opcionals exhibeixen detalls tintats. En comparació amb l'Audi A4 Avant, els arcs dels passos de roda són 30 mil·límetres més amples i posen en relleu encara més els blisters quattro. A la part posterior, el difusor RS específic, les sortides ovals del sistema d'escapament RS i el spoiler RS  en la vora del sostre li confereixen un aspecte distintiu. El color exterior blau Nogaro amb efecte perla, una opció d'Audi exclusive, recorda al de la primera generació de l'Avant d'altes prestacions llançat al mercat el 1999. El nou Audi RS 4 Avant equipa de sèrie llandes d'alumini forjat de 19 polzades; opcionalment poden triar unes llandes de 20 polzades de diàmetre.
 

El frontal llueix unes enormes entrades d'aire pròpies de les versions RS Foto: Audi


El motor V6 biturbo del nou Audi RS 4 Avant desenvolupa una potència màxima de 450 CV. El seu parell màxim de 600 Nm, 170 Nm més que en el model anterior, està disponible en un ampli rang des de 1900-5000 rpm, i resulta clau perquè l'Audi RS 4 sigui capaç d'accelerar de 0 a 100 km / h en 4 , 1 segons. La velocitat màxima limitada electrònicament és de 250 km / h, i pot augmentar-se fins als 280 km / h amb el paquet opcional RS dynamic.

La potència del 2.9 TFSI biturbo es reparteix a les quatre rodes a través del sistema de tracció total permanent quattro per mitjà d'un canvi tiptronic de vuit velocitats optimitzat de configuració esportiva. El consum mitjà és de 8,8 l / 100 km , el que suposa una millora en l'eficiència d'un 17 per cent respecte al model anterior. També s'ha rebaixat el pes final en 80 kg, de manera que el pes del nou Audi RS 4 Avant és de 1.790 kg.

La suspensió esportiva RS de sèrie de l'Audi RS 4 Avant rebaixa set mil·límetres addicionals l'altura de la carrosseria respecte a l'Audi A4 amb suspensió esportiva. Entre les possibles opcions dels clients poden triar la suspensió RS sport més amb Dynamic Ride Control (DRC), frens ceràmics i direcció dinàmica amb ajustos RS específics. Els conductors poden definir els seus propis ajustos per a una experiència de conducció personalitzada a través del sistema de conducció dinàmica Audi drive select.
 

Materials sofisticats i un lloc de conducció marcadament esportiu Foto: Audi


El protagonisme del color negre a l'interior subratlla el caràcter esportiu de l'Audi RS 4 Avant. Els seients esportius RS opcionalment amb trama tipus bresca, el volant esportiu multifunció pla en la seva part inferior, la reixeta del canvi de marxes i les insercions il·luminades dels llindars de les portes estan adornats amb l'emblema RS. En l'Audi virtual cockpit i en el head-up-display, indicadors específics RS mostren informació sobre les forces G, el parell motor i la pressió dels pneumàtics.

Els paquets d'estil negre, carboni amb alumini i carboni amb elements en color negre proporcionen més possibilitats de personalització. El programa Audi exclusive cobreix gairebé qualsevol altra sol·licitud especial.

Audi admetrà comandes del RS 4 Avant a partir de la tardor, i l'arribada del nou model als concessionaris està prevista per a l'inici de 2018. El preu de partida serà de 96.890 euros.

També us pot interessar

 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Malgrat el seu volum, la seva dinàmica et sorprendrà | F.Boada
01/01/1970
Incorpora importants avenços pel que fa a la conducció automatitzada i que deixen entreveure la tecnologia per a una conducció completament autònoma
​GTI. Les sigles més emblemàtiques de Volkswagen arriben al nou Polo | Volkswagen
01/01/1970
Àmplia selecció de sistemes d'assistència al conductor: Front Assist, ACC, Park Assist i Selector de Mode de Conducció, entre d'altres
SEAT Ibiza | Ferran Rosàs
01/01/1970
Els 47 membres del jurat de l'Associació Premsa Motor de Catalunya (APMC), ho han decidit amb els seus vots
Malgrat el seu volum, la seva dinàmica et sorprendrà | F.Boada
01/01/1970
Incorpora importants avenços pel que fa a la conducció automatitzada i que deixen entreveure la tecnologia per a una conducció completament autònoma
Un gran SUV per viatjar amb tota la família | Marc Calvo
01/01/1970
Si t'agraden els SUV, no pateixes de marquitis i vols habitabilitat, confort i qualitat, el Kodiaq pot ser la teva opció
Amb el Classe X i des de Barcelona Mercedes s'estrena en el segment de les Pick-up | F.Boada
Ferran Boada
01/01/1970
Desenvolupat sobre la base del Nissan Navara, es fabrica a la planta de Nissan a la Zona Franca de Barcelona per a tot Europa, Àsia i Oceania.