Novetats Cotxes

BMW Concept X7 iPerformance, luxe per a sis ocupants i motor híbrid

Previsualitza la versió de producció del mastodòntic SAV que la marca bavaresa llançarà en un futur

| 08/09/2017 a les 16:56h
Arxivat a: Novetats Motor, Novetats Cotxes, Saló de Frankfurt 2017, SUV, Concept X7, BMW
BMW Concept X7 i Performace, la máxima expresió del luxe en un SAV | BMW
Amb la presentació del BMW Concept X7 iPerformance al Saló de l'Automòbil IAA de 2017 a Frankfurt, BMW Group no només revela un nou prototip del segment de luxe, sinó que reinterpreta completament l'exclusivitat per a la marca BMW. El BMW Concept X7 iPerformance materialitza aquest concepte de luxe amb un exterior impactant de línies precises, i el combina amb un interior d'espai generós per a sis persones reduït a l'essencial: formes elementals, materials exclusius i un sistema d'info-entreteniment avançat que desborda connectivitat.

La insígnia "iPerformance" d'aquest prototip denota la presència de la revolucionària tecnologia BMW eDrive acompanyada d'un motor de gasolina BMW TwinPower Turbo per crear un sistema de propulsió híbrida endollable excepcionalment eficient i dinàmic, que resulta excel·lent en qualsevol situació de conducció, inclòs el funcionament amb zero emissions. El BMW Concept X7 demostra que és perfectament possible combinar un vehicle SAV gran amb un sistema de propulsió elèctric.

Les grans dimensions del vehicle és la base per a una experiència interior no igualada per cap altre BMW passat o present. Com a resultat de la interacció entre formes precises i austeres i una sensació oberta de l'espai, el conductor i els passatgers es troben immersos en un entorn molt modern que ofereix una sensació igualment exclusiva. L'abundància de possibilitats que ofereix la connectivitat digital personalitzada permet convertir l'interior del vehicle en un lloc personalitzat de descans o de productivitat, segons es desitgi.

Dins l'espaiós habitacle del BMW Concept X7 iPerformance, els sis seients amb proporcions àmplies estan distribuïts en tres files, i quatre d'ells tenen un disseny individual exclusiu. Assegurats a terra del vehicle per només una fina base per seient, els seients individuals permeten als passatgers de les places posteriors gaudir d'abundant espai per a les cames.
 

A l'interior del Concept X7 els sis ocupants viatjant a primera classe Foto: BMW


Les formes i les superfícies del quadre d'instruments, la consola central i les portes "envolten" al conductor. I la posició elevada del seient ofereix una visibilitat inigualable en totes direccions i una vista excepcional de la carretera. El nou llenguatge de disseny de BMW, amb superfícies àmplies i vores nítids, dóna al quadre d'instruments una estètica moderna "reduïda a l'essencial". La pantalla de 31,24 centímetres (12,3 polzades) en el quadre d'instruments i la pantalla tàctil d'informació central estan situades una al costat de l'altra. L'efecte és d'una única pantalla elegant i sofisticada.

Un nou concepte de maneig permet l'ús interactiu de les dues pantalles. A sota d'elles, en el panell central i en la consola central, l'agrupació de funcions en les superfícies sòbries i fermes ressalta l'enfocament minimalista. El cristall parcialment retroil·luminat en to fosc Silver Night dóna un toc sofisticat als comandaments com la palanca de canvi, el controlador iDrive i els botons multifunció del volant.
 

Els últims equipaments tecnològics son a bord del Concept X7 Foto: BMW


El BMW Concept X7 iPerformance mostra la visió de BMW Group d'integrar de manera fluida el món digital del client en el vehicle mitjançant BMW Connected. Per exemple, els passatgers tenen accés a serveis digitals altament personalitzats, com la seva elecció de contingut d'info-entreteniment o d'oficina, amb el qual poden realitzar el seu trajecte de forma més còmoda, entretinguda o productiva. I, a més, el contingut es pot compartir amb altres passatgers a bord. Per exemple, poden enviar una pista al sistema musical del vehicle amb només un gest tàctil, enviar un article interessant al dispositiu del costat perquè el llegeixi el passatger que seu al seu costat o transferir una adreça des del seu correu electrònic directament al sistema de navegació del vehicle. Una coreografia interactiva de LED a través de les portes i del quadre d'instruments traça el flux de comunicació entre les pantalles del darrere i el dispositiu de la part frontal de l'habitacle.

També us pot interessar

 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Pep Bassas al Ral·li 2000 Viratges 2017 | Font: Pep Bassas
01/01/1970
"No m'ho prenc com un hobby, m'ho prenc com una feina que s'ha de fer molt ben feta."
Citroën C4 Cactus Rip Curl | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
01/01/1970
Un acabat que porta a Citroën el nom del mític fabricant d'accessoris de surf.
Kia Optima SW | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs | 1 comentari
01/01/1970
Un dels cotxes que més ofereix per més poc dins el segment D i una opció a tenir molt en compte.
És difícil descriure el plaer de conducció que ens regala el Q7 e-tron | F.Boada
Ferran Boada
01/01/1970
Una barreja d'ingredients inèdita per a un resultat sorprenent