Novetats Cotxes

Nou BMW M5, ara amb 600 Cv i tracció 4x4

Més potència i més control per la darrera actualització de la superberlina de BMW

| 23/08/2017 a les 06:59h
Arxivat a: Novetats Motor, Bmw, M5, Berlina, Esportiu, 4x4, Novetats Cotxes
Més potent, més segur i tant divertit com sempre | BMW
Sense cap mena de dubte, la novetat més destacada en aquesta sisena generació del M5 és el fet de comptar amb un sistema de tracció a les quatre rodes M xDrive, específic de M. Aquest sistema de tracció no només li permet al BMW M5 assolir noves cotes de rendiment dinàmic, sinó que a més destaca per la seva practicitat en el dia a dia i proporciona una dosi extra d'equilibri i seguretat en totes les situacions de conducció.

Però que no pateixin els més puristes. En arrencar el motor, el nou BMW M5 es troba en mode de tracció a les quatre rodes (4WD) amb el Control Dinàmic d'Estabilitat (DSC) activat. El conductor pot llavors modificar el comportament del BMW M5 activant els diferents modes de conducció, entre d'altres, un mode de propulsió posterior sense DSC. En aquest mode de tracció a dues rodes, el nou BMW M5 permet als conductors experimentats gaudir d'un plaer de conduir en estat pur.



Sota el capó del nou BMW M5, treballa l'última i més avançada versió del motor V8 de 4,4 litres amb tecnologia M TwinPower Turbo. Una potènciamàxima de 600 CV i un parell màxim de 750 Nm prometen una acceleració extraordinària i un rendiment formidable. La unitat V8 Twin Turbo propulsa al nou BMW M5 de 0 a 100 km / h en tan sols 3,4 segons o aconseguir una velocitat màxima de 250 km / h (de sèrie) o 305 km / h amb el paquet opcional M Driver 's Package.

De transmetre aquesta potència s'encarrega el canvi M Steptronic de vuit velocitats amb Drivelogic, que es conjuga amb el sistema M xDrive per traslladar la potència d'aquest motor d'alt rendiment a la carretera i aconseguir un efecte òptim en totes les situacions de conducció. 

Aquest M5 és una superberlina pesada i de grans dimensions però per fer honor a la M que porta al nom ha de brillar també en en circuits, per això part del seu desenvolupament ha estat en pista.  El resultat de tot això és que el nou BMW no només és el més ràpid de tots els models M5 fabricats des de 1984, sinó també el més àgil.

 

També us pot interessar

 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
SEAT presenta el prototip Cristóbal : conduir amb l'àngel de la guarda de copilot | SEAT
01/01/1970
El prototip desenvolupat per SEAT compta amb 6 assistents de seguretat, entre ells, una caixa negra semblant a la dels avions.
Citroën C4 Cactus Rip Curl | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
01/01/1970
Un acabat que porta a Citroën el nom del mític fabricant d'accessoris de surf.
Kia Optima SW | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs | 1 comentari
01/01/1970
Un dels cotxes que més ofereix per més poc dins el segment D i una opció a tenir molt en compte.
És difícil descriure el plaer de conducció que ens regala el Q7 e-tron | F.Boada
Ferran Boada
01/01/1970
Una barreja d'ingredients inèdita per a un resultat sorprenent