Competició Ral.lis

Torna el RallyRacc amb un recorregut de 1.300 quilòmetres pel territori català

La prova se celebrarà entre el 6 i el 8 d'octubre

Barcelona renuncia al tram que passava per Montjuïc

| 21/06/2017 a les 08:00h
Arxivat a: Competició, Competició Cotxes, RallyRACC Catalunya-Costa Daurada, Tarragona, Rally Racc, Salou
Un dels vehicles que va participar en el RallyRacc de l'any passat | RACC
Els amants del motor ja poden començar a assenyalar amb vermell en el calendari els dies 6, 7 i 8 d'octubre d'enguany, ja que torna el millor ral·li. La 53 edició del RallyRACC Catalunya -Costa Daurada, arriba carregada de novetats. Una de les principals és que Barcelona renuncia al tram de Montjuïc i això suposa que Salou es converteix en l'únic tram urbà en l'itinerari d'aquesta edició, que és l'antepenúltima prova del mundial i puntuable per a tots els campionats.

Per altra banda, aquesta prova és la més completa de tot el WRC -l'única del Mundial amb recorregut mixt terra-asfalt-, compta amb tres intenses etapes de cursa (1 de terra i 2 d'asfalt) entre el 6 i el 8 d'octubre, 19 trams i 312,02 km de velocitat (1.289,43 en total), 10 trams diferents, 5 dels quals són nous. Com ja és tradició, la Costa Daurada, Salou i PortAventura World són els nuclis forts del ral.li.

Barcelona no vol que el ral·li passi per Montjuïc

El president del RACC, Josep Mateu lamenta que després de cinc anys de col·laboració de la ciutat comtal, el RallyRACC del 2017 no estarà a Barcelona. La decisió del consistori barceloní que la prova no passi per Montjuïc, "afecta la repercussió i imatge mundial del ral·li, de la ciutat i del país", apunta Mateu.

Pinzellades del millor ral·li del món

El 53 RallyRACC tindrà un total de 1.289,43 km de recorregut total dels quals 312,02 km seran de velocitat, distribuïts en 19 trams cronometrats, 10 d'ells diferents dels quals 5 seran nous.

Aquest serà el vuitè any consecutiu que el RallyRACC comptarà amb un recorregut mixt terra-asfalt, una primera etapa que mantindrà el seu itinerari pràcticament igual al de l'any passat atès que es vol seguir explotant una estructura que s'ha mostrat equilibrada però difícil. Tot això distingeix la prova catalana per ser realment complicada en l'aspecte esportiu.

Exceptuant aquesta primera etapa mixta, els pilots habituals al RallyRACC no afrontaran de cap manera un itinerari conegut, ja que els 7 trams d'asfalt incorporen novetats en la seva configuració, ja sigui perquè es fan en sentit contrari o per haver estat trams cronometrats fa alguns anys. Un d'aquests trams serà completament inèdit: "Savallà" (Rauric-Conesa).

Per informació sobre la 53 edició del RallyRACC Catalunya -Costa Daurada podeu consultar el web del ral·li.

També us pot interessar

 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
L'aposta per a la mobilitat sostenible de SEAT passa pel Gas Natural | SEAT
01/01/1970
La versió TGI de la cinquena generació de l'Ibiza disposa de dos dipòsits, un de Gas Natural Comprimit de 13 kg i un altre de gasolina de 40 litres.
Citroën C4 Cactus Rip Curl | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
01/01/1970
Un acabat que porta a Citroën el nom del mític fabricant d'accessoris de surf.
Kia Optima SW | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs | 1 comentari
01/01/1970
Un dels cotxes que més ofereix per més poc dins el segment D i una opció a tenir molt en compte.
És difícil descriure el plaer de conducció que ens regala el Q7 e-tron | F.Boada
Ferran Boada
01/01/1970
Una barreja d'ingredients inèdita per a un resultat sorprenent