Novetats Cotxes

​Volkswagen presenta el nou Polo

La sisena generació incorpora multitud de sistemes d'assistència al conductor

Disponible per primera vegada amb un motor de gas natural

| 16/06/2017 a les 14:26h
Arxivat a: Novetats Motor, Novetats Cotxes, Polo, Volkswagen
Mantenint el seu carismàtic disseny, proporciona un major espai per als ocupants i l'equipatge | Volkswagen
Volkswagen ha presentat avui la nova generació completament redissenyada del best-seller en la seva estrena mundial a Berlín. Amb un disseny clar i poderós, molt més espai, motors més eficients i sistemes d'assistència al conductor pioners, el nou Polo està preparat per continuar la història d'èxit d'aquest model. El Dr. Herbert Diess, conseller delegat del Comitè Executiu de la marca Volkswagen, va declarar: "El Polo és un cotxe jove i fresc. Combina carisma i avançada tecnologia. Cap altre model d'aquesta mida ofereix tant espai. Això converteix el nostre Polo en el cotxe compacte número u, i seguirà sent el número u".

Amb més de 14 milions d'unitats venudes fins a la data, el Polo, que es fabrica a la planta de Volkswagen a Navarra, és un dels cotxes compactes de més èxit del món. Sumant totes les seves diferents versions, s'han venut més de 16 milions d'unitats del Polo a tot el món. La sisena generació té un disseny exterior completament nou, que converteix al cotxe - disponible només en versió de quatre portes - en un model més esportiu i adult. Alhora, el nou Polo és més gran que el seu predecessor en totes les seves dimensions. En conseqüència, ofereix més espai per al conductor i per als passatgers, a més d'un volum de maleter significativament més gran, havent passat de 280 a 351 litres.
 

Nou però inconfusible, des de qualsevol angle 100% Polo Foto: Volkswagen


Amb l'estrena del nou Polo, Volkswagen ha presentat un dels cotxes compactes més avançats del món. Això es reflecteix en algunes de les seves característiques més punteres, com la multitud de sistemes d'assistència al conductor que incorpora, elements que anteriorment estaven reservats per a la classe Golf i Passat. A més, els nivells d'acabat de sèrie Edition, Advance i Sport i el model esportiu alt de gamma, el Polo GTI (que lliura una potència de 200 CV), afegeixen una major varietat. Fins i tot la versió bàsica del nou Polo, la Edition, té equipaments de sèrie com les llums diürnes de tipus LED amb funcions d'enllumenat Coming Home i Leaving Home, un limitador de velocitat i el sistema de monitoratge d'àrea Front Assist amb Fre d'Emergència en ciutat i Monitoratge de Vianants. 

Una opció que torna a figurar en l'oferta és el control de creuer adaptatiu ACC (que ara pot activar-se a velocitats de fins a 210 km / h). Les noves opcions disponibles per al Polo inclouen el sistema de canvi de carril i l'assistent d'Angle Mort "Blind Spot Detection" assistent de sortida d'aparcament, o el sistema de Park Assist semiautònom per entrar i sortir de places d'aparcament amb funció de frenada a maniobrar. Aquesta última ofereix protecció automàtica contra qualsevol xoc durant les maniobres d'estacionament. El sistema opcional de bloqueig i arrencada de motor Keyless Access, que també és nou, pot usar-se per obrir i arrencar el nou Polo sense necessitat de clau.
 

El primer model del Grup que té disponible la nova generació del Digital Cockpit Foto: Volkswagen


A més, el Polo és el primer Volkswagen i el primer model del Grup que té disponible la nova generació del Digital Cockpit. La funcionalitat i facilitat d'ús dels nous instruments digitals és una cosa completament inèdita per a un cotxe d'aquest segment. Alhora, el Polo es beneficia de l'última generació de sistemes de infoentreteniment, amb pantalles d'entre 6,5 i 8,0 polzades, dispositius de cristall tan sofisticats com un smartphone d'alta gamma, que proporcionen a l'interior un aspecte tècnic i net.

Una àmplia gamma de colors nous (estan disponibles un total de 14 colors exteriors) i dotze llandes (de 14 a 18 polzades, algunes d'elles amb colors que aporten contrast), multitud d'opcions per al quadre de comandament i onze dissenys diferents per als seients fan que el Polo sigui més colorit i individual. Altres opcions de personalització inclouen els fars davanters full LED, fars posteriors de tipus LED, el sistema Air Care Climatronic amb sensor de sol i humitat, a més de filtre d'al·lèrgens, la recàrrega sense cable per als smartphones (que inclou, opcionalment, la connexió amb l'antena inductiva), sistema propulsor Sport Select amb amortidors ajustables i un dels més grans sostres panoràmics de la seva categoria.
 

Aviat arribarà la versió GTI Foto: Volkswagen


En moltes parts d'Europa, el nou Polo es llançarà abans que acabi l'any. Diversos motors Euro 6 s'usaran en cada fase. Les diferents opcions de potència disponibles en el moment de la seva sortida al mercat aniran dels 65 CV als 115 CV. Per primera vegada, el Pol estarà disponible amb un motor de gas natural, el novament desenvolupat 1.0 TGI, amb un lliurament de 90 CV. A més, el vehicle podrà equipar-se amb quatre motors de gasolina i dos motors dièsel, tots ells equipats de sèrie amb sistema Start-Stop i manera de recuperació de l'energia de frenada. Els motors amb un lliurament superior als 70 kW poden combinar-se amb una caixa del canvi de doble embragatge (DSG).

També us pot interessar

 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
SEAT presenta el prototip Cristóbal : conduir amb l'àngel de la guarda de copilot | SEAT
01/01/1970
El prototip desenvolupat per SEAT compta amb 6 assistents de seguretat, entre ells, una caixa negra semblant a la dels avions.
Citroën C4 Cactus Rip Curl | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
01/01/1970
Un acabat que porta a Citroën el nom del mític fabricant d'accessoris de surf.
Kia Optima SW | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs | 1 comentari
01/01/1970
Un dels cotxes que més ofereix per més poc dins el segment D i una opció a tenir molt en compte.