Novetats Cotxes

Renault ha triat l'escenari del Gran Premi de Mònaco de fórmula 1 per a desvetllar el Nou Mégane R.S.

Nico Hülkenberg serà l'encarregat de conduir-lo en aquesta especial presentació en societat

| 24/05/2017 a les 19:26h
Arxivat a: Novetats Motor, Renault, Mégane, R.S., Renault Sport, Nico Hülkenberg, Novetats Cotxes
Quina millor manera de celebrar els 40 anys de Renault a la Fórmula 1
Quina millor manera de celebrar els 40 anys de Renault a la Fórmula 1 | Renault
El nou Mégane RS, es presentarà al Saló de Frankfurt el pròxim mes de setembre, i serà comercialitzat en el primer trimestre del 2018. Per primera vegada els clients podran triar entre una caixa manual o una EDC de doble embragatge.

Nico Hülkenberg realitzarà unes voltes d'exhibició el divendres 26 de maig pel circuit monegasc. La decoració groga i negra inspirada en la nova identitat visual de Renault Sport deixa endevinar les línies súper esportives i amb forta personalitat del nou model. «Quin marc hi ha més simbòlic que la celebració dels 40 anys de Renault a F1 com a escenari per a desvetllar el Nou Mégane R.S. »Explica Patrice Ratti, director general de Renault Sport Cars.

Pel que fa al pilot de F1 Nico Hülkenberg, està entusiasmat amb aquesta experiència «Renault Sport ha fet un gran treball sobre les prestacions. He pogut provar el Nou Mégane R.S. durant la seva fase de desenvolupament i he apreciat, des de la primera volta a la pista, l'excel·lència del seu xassís. Quin plaer poder conduir-lo en el mític circuit de Mònaco! ».

Des del seu primer llançament al 2004, l'objectiu segueix sent el mateix: El Mégane R.S. vol transmetre la passió de l'esport de l'automòbil i posar la tecnologia de competició a l'abast de tots. Aerodinàmica, fiabilitat, estabilitat, prestacions, els equips de desenvolupament han superat un cop més els límits, aplicant el millor de la tecnologia de la fórmula 1 al servei del Nou Mégane R.S.

«El nostre objectiu és fer de Nou Mégane R.S. la nova referència dels compactes esportius. I per respondre a les expectatives dels nostres clients, proposem una doble oferta de caixa de velocitats: manual i EDC de doble embragatge »conclou Patrice Ratti.

 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
El nou Seat Mii GNC
El nou Seat Mii GNC | Marc Calvo
Marc Calvo
Seat Mii un urbanita ECOnòmic i ECOlògic |
Estació de càrrega a Ripoll.
Estació de càrrega a Ripoll. | Agència de Desenvolupament del Ripollès
Aquesta mesura completa el desplegament del Pla estratègic per al desplegament d'infraestructura de recàrrega i permetrà que cap punt del país quedi a més de 30 quilòmetres d’un punt de recàrrega ràpida.
100% elèctrica i amb 115 quilòmetres d'autonomia, arribarà al mercat el 2020
100% elèctrica i amb 115 quilòmetres d'autonomia, arribarà al mercat el 2020 | SEAT
SEAT obre nous mercats i crea una moto elèctrica destinada al MotoSharing
El nou Seat Mii GNC
El nou Seat Mii GNC | Marc Calvo
Marc Calvo
Seat Mii un urbanita ECOnòmic i ECOlògic |
Frontal del Volkswagen Polo, cada cop més semblant al Golf
Frontal del Volkswagen Polo, cada cop més semblant al Golf | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
Els petits compactes amb motor dièsel havien estat molt populars, però ara es veuen abocats a la desaparició. La marca alemanya ens proporciona l'oportunitat de comprovar si encara són viables al 2019
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell | F.Boada
Ferran Boada
Més i millor, la nau capitana de Seat creix en totes les seves dimensions, no només pel que fa les mides