Novetats Motos

Presentació i presa de contacte amb la nova Gas Gas EC 300

Aquest model, enmarcat al projecte Phoenix, marca el rellançament de la marca a l'enduro

| 16/05/2017 a les 20:54h
Arxivat a: Novetats Motor, Novetats Motos, Enduro, Projecte Phoenix, EC 300, Gas Gas
Imatge il·lustrativa
Narra la mitologia clàssica que "després de consumir-se pel foc, el Fènix ressorgia de les seves pròpies cendres, convertida en una enlluernadora au de foc d'ales daurades i vermelles, símbol de força, resistència i resurrecció ...".

La mateixa metàfora de renovació de la qual pren nom el 'projecte Phoenix' de Gas Gas que ha acabat donant vida a la nova EC / XC. Un model que encarna el rellançament de la marca a l'off-road i l'alta competició, que reprèn el bo del passat per afrontar el present amb la força necessària per renéixer.

Gas Gas ens ha volgut regalar aquesta setmana un moment molt especial. Veure baixar de la línia de producció a Salt, la primera de les noves motos d'enduro símbol de la seva renovació.
 

La primera de les noves EC 300 en sortir de la línia de producció de Salt Foto: Nicki Martínez/Lluís Llurba


Una enduro que combina en una mateixa fórmula ingredients de màxima fiabilitat, grans prestacions, confiança, versatilitat, fàcil pilotatge i accessibilitat mecànica. Una moto innovadora des de la seva concepció, dissenyada a partir d'un xassís d'espina central.

La nova Gas Gas EC / XC estrena geometria, totalment nova, dissenyada exclusivament per a una moto de formes visiblement més estretes i lleugera. Amb només 105 kg en bàscula la nova EC/300 pesa prop de 10 quilos menys que la seva predecessora.

Gas Gas ha confiat, només, en els millors components per a la seva nova enduro, en una aposta per la màxima qualitat del seu conjunt. Entre una llista de novetats, gairebé inacabable, destaquen les suspensions Kayaba, la bomba d'embragatge Magura, el silenciós FMF Powercore 2.1 -fabricat exclusivament per a Gas Gas-, el carburador Kehin PWK 38, les llantes Excel i els pneumàtics Metzeler Six Days, així com, el conjunt de pinces i bombes de fre Nissin i els discos NG.
 

La nova GasGas d'enduro marca l'inici del rellançament de la marca Foto: Nicki Martínez/Lluís Llurba



La gamma Gas Gas EC / XC 2018 estrena motor, un nou i potent propulsor amb nova termodinàmica que serà fabricat en dues cilindrades (250 / 300cc), dotat d'arrencada elèctrica. De vegades, cal tancar un cicle i renéixer. Créixer més forts i més savis. Reinventar-se en una versió millorada de nosaltres mateixos, com la de la nova Gas Gas EC / XC 2018, la renovació total de Gas Gas a l'enduro

I per tal de poder-la provar en condicions òptimes després de veure néixer la primera moto de la sèrie a la fàbrica l'equip de Gas Gas ens va tralladar fins a Vullpelac, al circuit escola d'en Miki Arpa, el pilot cinc vegades campió d'Espanya d'enduro, Campió d'Europa en la categoria de més de 175 cc el 1997 i dues vegades guanyador del Junior Trophy als ISDE integrant l'equip estatal. En Miki ha estat el pilot que ha ajudat a desenvolupar aquesta nova GasGas projecte Phoenix sobre la pista.

Després de diverses tandes tant en el circuit de velocitat com en un enrevessat tram per dins el bosc la GasGas XC300 les primeres impressions sobre el nou model no poden ser més positives. La posició de conducció és molt bona i resulta extremadament fàcil moure la moto de banda a banda per canviar de direcció amb velocitat. En tot cas podria millorar la tapisseria del seient massa rugosa, que si bé impedeix que el cos rellisqui enrere en accelerar a fons, també impedeix lliscar amb facilitat pel seient per canviar els pesos.
 

Una moto a l'alçada de la competència Foto: Nicki Martínez/Lluís Llurba


Les noves suspensions Kayaba "pota negre" funcionen a la perfecció, copien els terrenys més arrissats i absorbeixen els impactes dels salts sense immutar-se. A més, gràcies a les seves múltiples regulacions podràs deixar-la al teu gust.

La potència del motor és notable i l'entrega és molt plana aconseguint sempre una resposta molt progressiva al puny de gas, gràcies a aquest fet i al bon treball de les suspensions ja esmentat és molt fàcil de fer lliscar la moto en els revolts més amplis tot mantenint una bona capacitat de tracció per a una sortida fulgurant.

En definitiva la nova Gas Gas EC permet a aquesta marca de casa, i tan estimada, tornar a posicionar la seva moto d'enduro al nivell dels productes més punters del moment.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
El nou Seat Mii GNC
El nou Seat Mii GNC | Marc Calvo
Marc Calvo
Seat Mii un urbanita ECOnòmic i ECOlògic |
El nou motor elèctric de Nissan una tempesta de 304 Cv
El nou motor elèctric de Nissan una tempesta de 304 Cv | Nissan
Aquesta nova planta motriu permet somiar en esportius de bandera d'emissions zero
El Golf  MkII va marcar noves referències tècniques en el segment dels vehicles compactes
El Golf MkII va marcar noves referències tècniques en el segment dels vehicles compactes | Volkswagen
Falten 7 dies per a l'estrena mundial de la vuitena generació del Golf
El nou Seat Mii GNC
El nou Seat Mii GNC | Marc Calvo
Marc Calvo
Seat Mii un urbanita ECOnòmic i ECOlògic |
Frontal del Volkswagen Polo, cada cop més semblant al Golf
Frontal del Volkswagen Polo, cada cop més semblant al Golf | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
Els petits compactes amb motor dièsel havien estat molt populars, però ara es veuen abocats a la desaparició. La marca alemanya ens proporciona l'oportunitat de comprovar si encara són viables al 2019
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell | F.Boada
Ferran Boada
Més i millor, la nau capitana de Seat creix en totes les seves dimensions, no només pel que fa les mides