Vaga Examinadors

Serà impossible treure't el carnet de conduir aquest estiu

Una vaga salvatge dels examinadors de la DGT impedirà l'obtenció del carnet de conduir aquest estiu

| 05/05/2017 a les 13:46h
Arxivat a: Noticies Motor, Carnet de Conduir, Examinadors, Vaga, DGT, Noticies Motor
L'Associació d'examinadors de tànsit ha anunciat que va a la vaga
L'Associació d'examinadors de tànsit ha anunciat que va a la vaga | DGT
La crisi al voltant de l'obtenció del carnet de conduir, que la Confederació Nacional d'Autoescoles (CNAE) ve denunciant en les últimes setmanes, tot i que les advertències de les autoescoles daten ja del 2013, acaba d'esclatar amb la convocatòria d'una vaga salvatge dels examinadors de la Direcció General de Trànsit (DGT).

L' Associació d'Examinadors de Trànsit (ASEXTRA) ha publicat avui al seu bloc la convocatòria d'una vaga en els mesos de juny i juliol. Concreta l'organització, que representa els examinadors, que les mobilitzacions començaran el 2 de juny amb una manifestació davant la Direcció General de Funció Pública, mentre que convocarà aturades a partir de l'última setmana de juny i durant tot el mes de juliol a tota Espanya.

José Miguel Báez, president de la Confederació Nacional d'Autoescoles (CNAE) ha assegurat que "aquesta vaga portarà a la paràlisi al sector de les autoescoles", agreujant-se encara més la situació que es preveia per a aquest estiu.

El president de la CNAE, però, diu comprendre la posició dels examinadors, alhora que considera "molt trist que s'hagi arribat a aquesta situació, que anem denunciant des de fa temps. La crisi del sistema d'exàmens per obtenir el carnet de conducció és conseqüència de la 1 millorable gestió per part de la Direcció General de Trànsit".

La CNAE està advertint en els últims dies de les conseqüències que pot tenir per a les autoescoles, els seus alumnes i els que tenen programada l'obtenció del permís de conduir, l'actual dèficit d'examinadors de la DGT, fent una previsió de col·lapse per a aquest estiu.

Amb aquesta vaga, el bloqueig està garantit i durant dos o tres mesos ningú podrà examinar-se, o un nombre molt reduït d'aspirants, el que portarà, a més, al tancament de nombroses autoescoles i l'acomiadament de milers de professors per la paràlisi generalitzada del sistema.

COMENTARIS

Indignant
Anònim, 08/05/2017 a les 09:25
+3
-0
A veure ami no hem sembla pas malament que lluitin pels seus drets i condicions, però el que no pot ser es que sempre a totes les vagues paguem els mateixos: els usuaris.

Sempre he defensat les vagues, pero fotre a l'usuari mentre el director d'aquesta empresa o de on sigui està al seu xalet tant tranquil no es la solució.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
Ferran Boada
La variant amb la carroseria familiar tipus "Bread Van" és també el més ràpid de tots els signats per John Cooper Works
Subaru Solterra EV. El nou Suv 100% elèctic de Subaru
Subaru Solterra EV. El nou Suv 100% elèctic de Subaru | SUBARU
El Solterra està basat en la plataforma global e-SUBARU dedicada a vehicles totalment elèctrics i desenvolupada conjuntament amb Toyota
Imatge il·lustrativa
Ferran Boada
El SEAT León estrena una mecànica híbrida endollable de 204 CV en les seves dues variants de carrosseria i pot gaudir de l' Etiqueta Zero de la DGT. Un bon argument que suma a les seves qualitats i habilitats de sempre.
Imatge il·lustrativa
Ferran Boada
La variant amb la carroseria familiar tipus "Bread Van" és també el més ràpid de tots els signats per John Cooper Works
Imatge il·lustrativa
Ferran Boada
El SEAT León estrena una mecànica híbrida endollable de 204 CV en les seves dues variants de carrosseria i pot gaudir de l' Etiqueta Zero de la DGT. Un bon argument que suma a les seves qualitats i habilitats de sempre.
El Mazda MX-30  és un interessant exercici de sentit comú
El Mazda MX-30 és un interessant exercici de sentit comú | F.Boada
Ferran Boada
El Mazda MX-30 és un d'aquests curiosos conceptes difícils d'encasellar: no encaixa realment en cap de les categories de cotxes de les quals estem acostumats a parlar.