NacióMotor Tv

L'Honda Civic Type R 2017 estableix un nou rècord a Nürburgring

Els 7 minuts i 43,8 segons son la nova referència per als vehicles de tracció davantera

| 26/04/2017 a les 10:30h
Arxivat a: NacióMotor TV, Honda, Type R, Nürburgring, NacióMotor Tv


Després de la presentació del model de producció al Saló de l'Automòbil de Ginebra del 2017, el nou Honda Civic Type R ha establert un nou temps de volta dins de la categoria dels cotxes de tracció davantera en la secció nord del circuit de Nürburgring. El passat 3 d'abril, un cotxe en fase de desenvolupament va donar la volta al famós circuit en 7 minuts i 43,8 segons.

Aquest temps es va registrar durant la fase final del règim de proves del model amb asfalt sec i amb una temperatura ambient òptima per aconseguir el millor rendiment dels pneumàtics i el motor. Aquest nou temps suposa una millora de gairebé set segons respecte al seu predecessor.

Diversos factors van contribuir a aconseguir el rècord de tornada amb el nou Civic Type R a la secció nord del circuit de Nürburgring. D'una banda, compta amb el motor TURBO VTEC de 2 litres, que s'ha optimitzat i perfeccionat i genera 320 CV i 400 Nm de parell. La desmultiplicació, ara menor, de la transmissió manual de sis velocitats millora encara més l'acceleració del cotxe, mentre que l'estructura aerodinàmica completa del nou Type R ofereix una estabilitat extraordinària a altes velocitats, amb un equilibri entre elevació i resistència líder en la seva classe .

El bastidor i la carrosseria del nou Civic Type R pesen 16 kg menys en comparació amb el model anterior, tot això amb una millora del 38% de la rigidesa torsional, el que es tradueix en uns resultats significativament superiors en termes de resposta de la direcció i estabilitat en els viratges. La nova suspensió del darrere multi braç millora l'estabilitat en frenar i redueix el balanceig total del cotxe, el que permet una frenada més tardana en les corbes i contribueix a unes velocitats de viratge més elevades durant el recorregut.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
La Suzuki Katana reviu sensacions dels vuitanta
La Suzuki Katana reviu sensacions dels vuitanta | F.Boada
La nova Suzuki Katana és una moto molt especial i no només per la seva imatge
De nou un sis cilindres boxer sota el capo
De nou un sis cilindres boxer sota el capo | Porsche
Dos esportius bessons equipats amb el motor de quatre litres boxer sis cilindres
L'esperada quarta generació de l'SEAT León està a uns dies de ser presentada al públic.
L'esperada quarta generació de l'SEAT León està a uns dies de ser presentada al públic. | SEAT
El seu debut es produirà el pròxim dia 28 de gener i arribarà carregat de novetats.
El nou Toyota GR Yaris és un autèntic esportiu
El nou Toyota GR Yaris és un autèntic esportiu | Toyota
Nascut de l'èxit en competició, trasllada la tecnologia i el disseny del WRC al Yaris de carrer
MINI Cooper S Clubman
MINI Cooper S Clubman | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
Motor de 192 cavalls, maleter més aviat abstracte i aspecte de MINI de tota la vida.
El nou Seat Mii GNC
El nou Seat Mii GNC | Marc Calvo
Marc Calvo
Seat Mii un urbanita ECOnòmic i ECOlògic |
Frontal del Volkswagen Polo, cada cop més semblant al Golf
Frontal del Volkswagen Polo, cada cop més semblant al Golf | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
Els petits compactes amb motor dièsel havien estat molt populars, però ara es veuen abocats a la desaparició. La marca alemanya ens proporciona l'oportunitat de comprovar si encara són viables al 2019