Indústria

Harrods aposta per una furgoneta "made in Barcelona" per els seus repartartiments

Nissan s'alia amb els llegendaris grans magatzems londinencs Harrods per incorporar la Nissan e-NV200 totalment elèctrica a la seva flota

| 29/03/2017 a les 08:20h
Arxivat a: Noticies Motor, Nissan, e-NV200, Harrods, Mobilitat Elèctrica
La furgoneta 100% elèctrica, decorada segons l'estil tradicional de Harrods, realitzarà lliuraments diaris als clients de la botiga
La furgoneta 100% elèctrica, decorada segons l'estil tradicional de Harrods, realitzarà lliuraments diaris als clients de la botiga | NIssan
La Nissan e-NV200, produïda en exclusiva a Barcelona per a tot el món, ha estat adaptada especialment per cobrir les necessitats de repartiment de Harrods. La zona de càrrega de la furgoneta ha estat refrigerada íntegrament i s'han afegit prestatgeries per poder transportar productes frescos a les millors condicions. L'exterior també ha estat decorat amb els tradicionals colors verd i daurat de Harrods perquè el vehicle sigui inconfusible en desplaçar-se per la ciutat.

L'e-NV200 té una autonomia de 170 km amb una sola càrrega, el que li suposa poder realitzar fins a 50 lliuraments a la setmana i recórrer una distància mitjana de 241 km a la zona de Londres, de manera que Harrods només haurà de recarregar un cop a la setmana.



Amb un cost d'ús de tan sols 0,03 € per quilòmetre, l'e-NV200 ofereix una solució alternativa pràctica que tindrà un efecte positiu en la qualitat de l'aire del centre de la ciutat.

Al 1919, aquests grans magatzems ja usaven furgonetes elèctriques American Walker amb pneumàtics massissos, encara que posteriorment van passar a crear la seva pròpia flota de 60 vehicles elèctrics per repartir productes als seus clients londinencs. Quan els motors de gasolina van guanyar en popularitat, les furgonetes elèctriques van ser gradualment abandonades. No obstant això, amb la introducció i el desenvolupament de noves infraestructures i tecnologies, Nissan ha permès a Harrods tornar a comptar amb una furgoneta elèctrica en la seva flota.

 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Dacia Sandero Stepway 2021
Dacia Sandero Stepway 2021 | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
La renovació del cotxe més venut arriba amb millor disseny, comfort i sense motoritzacions dièsel
PORSCHE 911 GT3 Touring Pack
PORSCHE 911 GT3 Touring Pack | Porsche
Màxim rendimient, sense cridar l'atenció | El 911 GT3 Touring prescindeix de l'aleró posterior fix gde mida XXL del GT3, i el substitueix per un aleró ocult que desplega de mode automàtic a alta velocitat
Audi A1 Sportback 40 TFSI Competition
Audi A1 Sportback 40 TFSI Competition | Audi
Actualització per al motor 2.0 TFSI, que s'adapta a la norma d'emissions al mateix temps que augmenta la potència fins als 207 Cv
Dacia Sandero Stepway 2021
Dacia Sandero Stepway 2021 | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
La renovació del cotxe més venut arriba amb millor disseny, comfort i sense motoritzacions dièsel
Seat Ateca FR Tsi 190
Seat Ateca FR Tsi 190 | F.Boada
Ferran Boada
Cada cop amb millor aparença, més equipat i amb opció a un motor benzina més potent. L'oferta de l'Ateca pel 2021 és encara molt més atractiva
Imatge il·lustrativa
Ferran Boada
La variant amb la carroseria familiar tipus "Bread Van" és també el més ràpid de tots els signats per John Cooper Works