Novetats Motos

Presentació KYMCO SuperDink 125 i 350

El SuperDink és elmodel més venut de la història de KYMCO a l’estat, i el líder de vendes del segment GT urbà els últims anys a Catalunya

| 15/03/2017 a les 20:43h
Arxivat a: Novetats Motor, escùter, Scooter, A2, A1, 350cc, 125cc, SuperDink, Kymco, Novetats Motos
La icona de KYMCO es presenta com un vehicle Premium, de gran qualitat en els seus acabats i disseny distintiu
La icona de KYMCO es presenta com un vehicle Premium, de gran qualitat en els seus acabats i disseny distintiu | Kymco
KYMCO ens ha convidat a la presentació del seu súper-vendes, el nou Super Dink, hereu del GT de KYMCO més emblemàtic, el model més venut de la història de KYMCO a l’estat i el líder de vendes del segment GT urbà els últims anys a Catalunya.

El Nou Super Dink és la nova aposta de la marca dirigida a cobrir les necessitats de mobilitat urbana i interurbana per a aquell públic que vulgui gaudir d’un escuter de disseny distintiu, més sofisticat i elegant, amb acabats Premium, amb una qualitat i tecnologia molt superiors.

Destaca la utilització de noves peces, textures i volums en el seu nou disseny. Com a curiositat, el frontal del nou Super Dink està compost per gairebé el triple d'elements que els utilitzats en el frontal del nou Grand Dink, malgrat la seva complexitat en el procés de fabricació.  Un frontal que destaca per la seva forta personalitat i la seva elaborada aerodinàmica. La part posterior del SuperDink també ha estat completament redissenyada i mostra detalls distintius com ara els cercols cromats dels pilots posteriors que transmeten la imatge de producte premium.
 

Les millores en seguretat i confort són notables en aquest nou SuperDink. Foto: Kymco


La frenada compta ara amb un disc de 260 milimetres a la roda davantera mossegat per una nova pinça  de tres pistons. Al darrera hi trobem un disc de 240 milimteres i una pinça monopistó. El nou KYMCO SuperDink compta a més, de sèrie, amb la darrera generació del ABS de doble canal de Bosch.

Pel que fa al confort s’ha redisenyat tota l’ergonomia de la moto. Nou seient, nous comandaments, manetes de fre regulables, un element aquest dificil de trobar en aquest segment de motos, plataforma retallada per arribar millor a terra. I també pensant en el nostre acompanyat s’han redissenyat les estriberes i els agafadors. A més també s’ha modificat la pantalla parabrises, que ara es deu centimetres més alta i ens ofereix una millor protecció aerodinàmica.
 

El Kymco SuperDink ens ofereix un elevat grau de confort en els nostres deplaçaments Foto: Kymco


Com no podia ser d’altra manera un autèntic GT com el SuperDink ens ofereix una gran capacitat de carrega. Trobem dues guanteres de bona capacitat a la part superior de l’escut. La de l’esquerra amb una connexió USB per a mantenir carregats els nostres dispositius electrònics durant els nostres recorreguts. Sota el seient un gran maleter, amb llum, i amb capacitat per a dos cascos integrals. 

Com ja hem destacat el SuperDink és un vehicle totalment nou, tan pel que fa als elements estètics, de seguretat, de confort  i que ara equipa la millor motorització de la marca. Es tracta de nous propulsors treballats al detall per ser molt eficients.

El nivell d’emisions de les dues verions del SuperDink se situen molt per sota dels límits establerts per la normativa Euro4 vigent. En al cas del 125 el nivell d’emisions estan per sota de la meitad del permés.

En els dos casos es tracta d’un motor d'alt rendiment, 4 temps, 4 vàlvules i refrigeració líquida i s’ha buscat que aquests motors rendeixin de forma brillant en conducció urbana. El 125 rendeix 13,3 cavalls a 8.700 revolucions i entrega un parell màxim de 11,1 Newtons metre de manera quasi constant entre les 4.500 i 8.500 voltes.

El model més gran ha vist augmentada seva cilindrada dels 300 fins als 321 centimetres cúbics per tal de compensar la perdua de prestacions que provoca l’adaptació a la norma Euro4. Malgrat aquest increment de cilindrada el GranDink 350 manté la xifra de potencia màxima igual que el seu predecesor 28,8 Cv. Pero el valor de parell màxim s’ha incrementat fins als 30’8 Newtons metre. Brillant especialment en la entrega entre les 4500 i 7500 voltes.
 

Estable, àgil i segur i en le cas del 350cc amb prestacions suficients per deixar la ciutat enrere Foto: Kymco


Pel que fa al xassís, està dissenyat sobre una estructura d'acer d'alta rigidesa, amb el qual s'aconsegueix transmetre al conductor elevats nivells de resistència i estabilitat, sense vibracions, en totes les condicions de la carretera. Aquesta nova estructura permet al nou Super Dink tenir un comportament més dinàmic amb total control i seguretat ajudants per a les confortables suspensions. En aquest apartat, el nou pneumàtic usat en exclusivitat per a Espanya, amb un perfil més dinàmic, aconsegueix extreure totes les virtuts d'aquest conjunt bastidor.

El Kymco SuperDink, 125 i 350 cc ja és als concessionaris i també com a novetat, en quatre colors nous (blanc, vermell i gris, i un negre d'alta brillantor. El preu recomanat és molt competitiu, 4.299 i 4.999 euros, respectivament. Tots dos inclouen de sèrie un any d'assegurança amb cobertura de robatori i tots els avantatges KYMCO GENIUS (extensió de garantia durant el tercer i quart any, finançament de les despeses de manteniment i reparacions al 0% TAE ...).


 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
El Hihglander s'uneix a la variada i versàtil gamma SUV amb tecnologia Toyota Electric Hybrid
El Hihglander s'uneix a la variada i versàtil gamma SUV amb tecnologia Toyota Electric Hybrid
Set places en una carrosseria de 4,96 metres de longitud, 658 litres de maleter i eficient sistema de propulsió híbrid elèctric de 4a generació amb 248 CV i tracció total elèctrica AWD-i.
SEAT Tarraco 2.0 TSI 245 DSG 4Drive
SEAT Tarraco 2.0 TSI 245 DSG 4Drive | SEAT
SEAT amplia les prestacions del TARRACO amb la presentació de la versió 2.0 TSI 245 CV DSG 4DRIVE
El Formentor ha estat el primer CUPRA concebut com a tal
El Formentor ha estat el primer CUPRA concebut com a tal | CUPRA
El CUPRA Formentor, s'ha imposat clarament en la vuitena edició del premi organitzat per l'Associació Premsa Motor de Catalunya
Mazda 2
Mazda 2 | Ferran Rosàs
Audi A6 Allroad 45 tdi
Audi A6 Allroad 45 tdi | F.Boada
Ferran Boada
Quatre anells per governar a tota la competencia. Quatre anells per gaudir de quatre cotxes en un.
Nissan X-Trail dci 150 2WD
Nissan X-Trail dci 150 2WD | F.Boada
El seu comportament fora de l'asfalt continua sent una referència en el segment