Clàssics

81 cotxes d'època participen al Ral·li Barcelona - Sitges

La prova arriba a la 59ena edició

| 06/03/2017 a les 20:57h
Arxivat a: Histories del Motor, Clàssics, Ral·li Barcelona Sitges
Un cotxe antic al Cap de la Vila | Ajuntament de Sitges
Un any més, els cotxes d’època van envair els carrers de Sitges amb el Ral·li Internacional de Cotxes Antics. A primera hora del matí de diumenge, a la plaça Sant Jaume de Barcelona, arribaven tots els participants amb vestits de l’època. A l’interior del consistori barceloní es servia el tradicional esmorzar amb xocolata.
 
A les 10.30h, l’alcalde Miquel Forns i David Escudé, comissionat d’Esports de l’Ajuntament de Barcelona, realitzaven conjuntament la baixada de bandera amb la qual arrencava el ral·li. El primer cotxe era un Darrac de l’any 1900. Més enllà de les autoritats, hereus i pubilles, enguany la prova automobilística comptava amb la presència de la periodista de TV3 Lídia Heredia.
 
Un cop deixada enrere la capital catalana, els vehicles creuaven l’Hospitalet de Llobregat, Cornellà de Llobregat, Sant Boi de Llobregat, Viladecans, Gavà i Castelledefels per encarar les Costes del Garraf i arribar al port sitgetà d’Aiguadolç a les 12.30h.
 
Al voltant de les 14h, la comitiva abandonava el port per realitzar el tradicional recorregut pel centre de Sitges amb final a la Fragata, on simultàniament hi havia un concert de música swing a càrrec del grup Los 3 Juanetes del Apocadixie. Els cotxes van quedar estacionats al passeig fins les 17.30h.

També us pot interessar

 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Pep Bassas al Ral·li 2000 Viratges 2017 | Font: Pep Bassas
01/01/1970
"No m'ho prenc com un hobby, m'ho prenc com una feina que s'ha de fer molt ben feta."
Citroën C4 Cactus Rip Curl | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
01/01/1970
Un acabat que porta a Citroën el nom del mític fabricant d'accessoris de surf.
Kia Optima SW | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs | 1 comentari
01/01/1970
Un dels cotxes que més ofereix per més poc dins el segment D i una opció a tenir molt en compte.
És difícil descriure el plaer de conducció que ens regala el Q7 e-tron | F.Boada
Ferran Boada
01/01/1970
Una barreja d'ingredients inèdita per a un resultat sorprenent