Novetats Cotxes

Nous Audi A5 i S5 Cabrio

En l'Audi S5 Cabrio, un nou motor de sis cilindres turbo de 354 CV i 500 Nm de parell asseguren unes prestacions de primer ordre

| 01/03/2017 a les 10:00h
Especial: Saló de Ginebra 2017
Arxivat a: Novetats Motor, Audi, A5, S5, Cabrio, Saló de Ginebra 2017, Novetats Cotxes
El nou Audi A5 Cabrio completa la família A5 en la seva segona generació
El nou Audi A5 Cabrio completa la família A5 en la seva segona generació | Audi AG
Els dissenyadors han portat les elegants línies del Coupé a la silueta del nou Audi A5 Cabrio. La finestra del darrere és ara més plana i emfatitza la seva imatge esportiva, igual que els voladissos curts i el capó llarg i envoltant amb power-me. Amb una longitud de 4.673 mm, el nou A5 Cabrio és 47 mm més llarg que el seu predecessor. Juntament amb la batalla 14 mm més llarga i els seients més compactes, augmenta l'espai per al conductor i els passatgers. L'amplada entre espatlles en els seients davanters creix 26 mm i l'espai per a les cames en els posteriors, 18 mm.

La clàssica capota de lona combina perfectament amb un disseny atlètic i proporciona una aero acústica excel·lent gràcies al seu eficaç aïllament. La nova funció d'obertura amb un sol toc fa molt més fàcil el maneig de la capota acústica: amb una lleugera pulsació en el comandament, la capota s'obre de forma completament automàtica en 15 segons i es tanca en 18 segons, fins i tot en marxa a una velocitat fins a 50 km / h.



Amb unes reaccions àgils i esportives, l'A5 Cabrio es distingeix per unes qualitats dinàmiques impressionants. Els enginyers han incrementat un 40% la ja molt alta rigidesa torsional del model anterior; el bastidor és ara el més rígid de la seva categoria. El pes total d'aquesta nova generació ha disminuït fins a 40 kg.

Inicialment, la gamma de motors consta de tres unitats; el 2.0 TFSI amb 252 CV, el 2.0 TDI amb 190 CV i el 3.0 TDI amb 218 CV . Després del llançament al mercat s'uniran a aquesta gamma el 2.0 TFSI amb 190 CV i el 3.0 TDI amb 286 CV. Comparat amb el model anterior, la potència ha augmentat fins a un 17% alhora que s'ha reduït el consum de carburant.

De sèrie té tracció davantera i també estaran disponibles com a opció la tracció quattro amb tecnologia ultra i la tracció total permanent quattro. Aquesta última és de sèrie en el 3.0 TDI de 286 CV i en el S5 Cabrio. El model esportiu topall de gamma està equipat amb un motor de sis cilindres turbo alimentat de 2.995 cc, que produeix 354 CV, 21 CV més que el model anterior. En l'esprint de 0 a 100 km / h triga només 5,1 s. Audi ha limitat la velocitat màxima a 250 km / h.
 

Amb el sostre tancat l'A5 Cabrio és igual d'atractiu Foto: Audi AG


Un ampli desplegament de dispositius d'infotainment espera el conductor a bord dels nous A5 / S5 Cabrio. El sistema Audi connect, utilitza una ràpida connexió 4G per proporcionar al cotxe els serveis de la marca a Internet, inclosa la navegació amb Google Earth i Google Street View, informació de trànsit, llocs d'aparcament i fins i tot accés a Twitter.

Els passatgers poden navegar a la xarxa amb els seus dispositius mòbils a través d'un punt de connexió Wi-Fi. Gràcies a la targeta SIM instal·lada permanentment al cotxe, la tarifa plana de dades per als serveis Audi connect, no té cap cost durant els tres primers anys, inclòs el roaming a Europa.

Amb l'aplicació Audi MMI connect, el conductor pot accedir remotament a l'estat del cotxe o localitzar on està aparcat, així com obrir-lo o tancar-lo. Les funcions seleccionades del telèfon intel·ligent, com la navegació el telèfon o la música emmagatzemada, estan integrades en el sistema MMI del cotxe mitjançant Apple Car Play o Android Auto.

El sistema MMI és fàcil i intuïtiu, gràcies al control per veu amb llenguatge natural, la recerca lliure de text i el volant multifunció. El panell tàctil a la consola central es pot fer servir per fer zoom, per desplaçar-se per la pantalla o per introduir caràcters. Té de sèrie micròfons en els cinturons del conductor i el passatger davanter per millorar la qualitat de veu, fins i tot quan se circula amb el sostre obert.
 

Fins a 30 sistemes d'assistència a la conducció, que milloren la seguretat, el confort i l'eficiència Foto: Audi AG


L'A5 / S5Cabrio també està equipat amb la primera tecnologia de connexió Car-to-X. Utilitza la xarxa del telèfon per comunicar a un servidor en el núvol els límits de velocitat detectats, riscos com un vehicle avariat o una superfície lliscant.Aquestes dades recollides es processen i s'envien a altres conductors d'Audi. 


En prémer un botó en el comandament remot de la porta del conductor, s'accedeix a un maleter amb 380 litres de volum. Si la capota està plegada, la capacitat del maleter queda en 320 litres, la millor del seu segment. Audi també ofereix una funció d'obertura mitjançant control per gestos, amb el qual la tapa del maleter s'obre en resposta a un moviment del peu.
 
El nou Audi A5 i S5 Cabrio estarà en els concessionaris al març del 2017. L'extens equipament de sèrie inclou fars de xenó, pilots del darrere de LED, seients de cuir / cuir sintètic, MMI ràdio més amb una pantalla en color de 17,8 cm ( 7 polzades), micròfons en els cinturons davanters i Audi pre sense city. El preu de l'A5 Cabrio a Espanya comença en 54.500 € per al 2.0 TDI 190 CV S tronic. El preu del S5 Cabrio és de 86.900 €.

COMENTARIS

gasten oli com dimonis OJOOOOOOOOOOOOOOOOO
Propietari Audi A-5 Sportback, 02/03/2017 a les 23:46
+5
-0
Hola,
Jo fa anys que tinc Audis, mes de 20 y sempre perfecte, l'ultim es un A-5 Sporback amb 88.000 km,
Desde els 60.000 va començar a gastar oli desmesuradament.
En aquest moments gasta 1 litre cada 800-900 km. una barbaritat.

Vaig parlar amb el servei Atenció al client d'Audi perque esta ja fora de garantia i m'han marejat AMB MOLTES COSES I VOLER FER PROVES, PER AL FINAL NO COMPROMETRES A PAGAR RES, EN UN PRESUPOST DESORBITAT

Ara m'he enterat que es habitual que els motros TFSI gasolina, 1,8 T i 2.0 T, tinguin aquesta avaria molt probable de diseny, ja que la reparació es canvi de pistons i bieles, el cost superior de reparació superior als 4.000 euros..
Aquests motros els equipen el Q/5, A-5 i A-4 que jo sapiga i la majoria tenen el problema de consum excesiu d'oli a partir dels 60.000 km.

No es normal que un cotxe d'aquesta gama passin aquestes coses i el mas es bastant generalitzat en aquests motors TFSI gasolina.

Ahhhhhh el servei d'Atenció al Client molt bones paraules pero ni un duro, ni volen reconeixe que es fallo de construcció o disseny o sigui d'ells no del conductor.

Tindrem de pensar molt abans de comprar Audi, ja que quan pinten malament no tenen cap tipus d'atenció, ni reconeixen la seva culpa., ni es volen fer carrec de res.

Tots sabem que Audi a Vic ha tingut problemes amb l'antic concesionari, pero el centre Atenció al client no diuen mai No ni SI, per entrar en el joc i reparar a cegas, aixó si donant 2 anys de garantia a la reparació feta.

Penseu abans de comprar un cotxe que está pels 50.000 euros el normal el cabrio es molt mes card.

Jo no em queixo de Sarsa sino de la marca Audi i del servei d'atenció al client, que d'atenció només escolten, pero no es pronuncien economicament després de mes de 2 mesos.

No tinc cap inconvenient en facilitar el meu DNI amb nom i cognom a Nació Digital
preu nous models S-5 cabrio
Anònim, 03/03/2017 a les 11:47
+2
-0

Pel que diuen el preu d'un S-5 cabrio es de 86.900 Euros14,5 millions de les antigues ptes, per despres no tenir atencions.

No es comprar un Dacia.

El grau de satisfacció, relacio calitat prestacions preu potser es sorprenent
SERVEI A VIC (SARSA). PERFECTE UNS BONS PROFESIONALS
Propietari A-5 Sporback, 03/03/2017 a les 12:36
+3
-0
GRACIES A NACIÓ DIGITAL PER HABER PUBLICAT EL MEU POST.

VULL FER CONSTAR I MANIFESTAR

Que el tracte rebut a SARSA DE VIC Concesionari d' Audi a Osona actualment, AL RESPONSABLE DE TALLER I ALTRES EMPLEATS, QUE
SEMPRE HAN ESTAT A L'ALTURA DE CONCESIONARIS IMPORTANTS AMB UN PROPIETARI D'AUDI

HAN sigut MOLT AGRADABLES, AMB UNA GRAN PROFESIONALITAT I CORDIAL,
i JO no era Client d'ells.

Agraiexo el tracte rebut a VIC, SARSA Concesionari ara a Osona d' AUDI .

La meva queixa es per AUDI en general i d'el servei d'Atenció al Client que tant presumeixen i que per contectar ja es via un telefon 902 (no gratiut), que no atenen solament escolten, sense opinar ni donar solucions, ni mollar-se un pel
a mi también me pasa, Mi Audi gasta mucho aceite
Anònim, 09/03/2017 a les 16:43
+0
-0
Por lo que he leido en Internet los A-5 de gasolina motor TFSI son unos gastones de aceite,
Audi se desentiende totalmente del tema, como si no fuera por ellos, cuando obedece a un mal proyecto de motor que hace que el consumo de aceite sea mas alto que los coches del siglo pasado.
Un coche aleman de primer nivel como Audi tendria que tener una garantía indefinida para los fallos de diseño de motor.
Atención al cliente de Audi, busca excusas y mas excusas sin que en ningún momento aporte nada absolutamente fuera del periodo de garantia.
Tendremos que comprar coches franceses o japoneses, ya que un aleman de primera linea como era Audi ha demostrado que ya es un coche con motor del siglo pasado (mitad de siglo) y que ademas no quieren aceptarlo, ademas de las trampas que han hecho con las contaminaciones indices y otras golferías.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell | F.Boada
Més i millor, la nau capitana de Seat creix en totes les seves dimensions, no només pel que fa les mides
La prova ja compta amb més de 70 inscrits per aquest 19 de maig
La prova ja compta amb més de 70 inscrits per aquest 19 de maig | V-Line Org.
L'ajuntament de Les Masies de Voltregà ha fet tot el possible per poder recuperar la prova i celebrar aquesta 15a edició | Més de 70 vehicles faran el recorregut de 6,8 km aquest 19 de maig
Hamilton i el seu Mercedes al Circuit, serà l'última vegada que l'hi veiem?
Hamilton i el seu Mercedes al Circuit, serà l'última vegada que l'hi veiem? | Miquel Rovira / Roger Sala
Hamilton s'imposa de principi a final en una cursa marcada per la possible sortida del GP d'Espanya del Gran Circ | Liberty Media ja ha confirmat la tornada del GP dels Països Baixos, mentre l'assistència al Circuit és la pitjor des de 1999 | Les negociacions entre Liberty i institucions, encara obertes, estan en un moment clau
La CRF450R rep millores a la vegada que algunes de les seves característiques passen a la CRF250R
La CRF450R rep millores a la vegada que algunes de les seves característiques passen a la CRF250R | Honda
La marca anuncia importants novetats en les CRF25OR i RX i en les CRF45OR i RX, com la incorporació del HSTC | Les noves CRF25O RALLY i la CRF25OL incorporen un nou color negre, que se suma a la versió vermella Extreme
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell | F.Boada
Ferran Boada
Més i millor, la nau capitana de Seat creix en totes les seves dimensions, no només pel que fa les mides
El nou BMW X5 2019 ens porta a nous límits
El nou BMW X5 2019 ens porta a nous límits | F.Boada
Ferran Boada
Més gran, més luxós, més tecnològic, més versàtil i amb millors prestacions fora de l'asfalt
Opel Grandland X
Opel Grandland X | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
Opel reneix amb l'ajuda de PSA, i uns dels productes que presenta és el Grandland X, amb motors i plataforma també de PSA