08
de juliol
del
2021
Actualitzat
a les
16:24h
La marca manresana Killing Weekend ha treballat per oferir solucions originals i adaptables a les necessitats del Parc de la Séquia per vestir els uniformes del personal. Es tracta d'una samarreta, en dos models diferenciats, i una armilla amb un muntatge fotogràfica al dors. El muntatge està inspirat en els colors i els equipaments del Parc de la Séquia. També porta la frase-lema de l'entitat On l'aigua és el camí així com el logotip.
A l'inici de la primavera es va decidir fer el canvi dels uniformes. Es buscava roba pràctica, adaptable i distingible. També es volien potenciar els valors de proximitat i treball de qualitat, i es per això que es va optar per la marca de moda manresana Killing Weekend.
A l'inici de la primavera es va decidir fer el canvi dels uniformes. Es buscava roba pràctica, adaptable i distingible. També es volien potenciar els valors de proximitat i treball de qualitat, i es per això que es va optar per la marca de moda manresana Killing Weekend.