Súria ofereix un nou mitjà per comunicar incidències i desperfectes a la via pública

Redacció
14 de juny del 2021
Actualitzat a les 22:49h
L'Ajuntament de Súria disposa des d'aquest mes de juny d'un nou mitjà per comunicar incidències i desperfectes a la via publica i els equipaments urbans. Es tracta del servei Línia Verda, que es pot utilitzar a través del web www.liniaverdasuria.cat o descarregant l'aplicació gratuïta Línia Verda per a dispositius mòbils amb els sistemes operatius Android o iOS.

L'aplicació permet registrar imatges de la incidència detectada i geolocalitzar-la. Un cop enviada, la informació arriba als serveis tècnics municipals encarregats de resoldre el problema. La persona usuària rebrà una notificació quan es produeixi alguna novetat en el seu procés de resolució.

La posada en marxa d'aquest servei a Súria és una iniciativa de l'àrea municipal de Via Pública amb l'objectiu d'oferir una nova possibilitat de comunicació ràpida d'incidències, complementant altres mecanismes habituals com la presentació d'instàncies o la comunicació telefònica directa.

En la gestió de les incidències que arribin a través d'aquest nou servei hi participaran tècnics de les àrees municipals de Via Pública, Urbanisme, Seguretat Ciutadana, Medi Ambient i l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC).

El servei Línia Verda ha estat desenvolupat per l'empresa Ambientum i és utilitzat per més de cinc-cents municipis de diferents comunitats. Aquesta empresa disposa d'un servei d'atenció telefònica a través del número 902.19.37.68, en horari de 8.00 a 17.00 h, i amb un cost de trucada de 0,07 euros per minut.

El web www.liniaverdasuria.cat també ofereix informació sobre serveis municipals, recomanacions de bones pràctiques sobre medi ambient, ordenances municipals sobre temes de convivència, neteja i medi ambient, i altres enllaços d'interès.
Arxivat a