Empresa

La Cambra obre una nova convocatòria d'ajuts per a la implementació de plans de màrqueting digital internacional

Les empreses interessades ja poden presentar la seva sol·licitud

per Redacció, 4 de juny de 2021 a les 09:54 |
La Cambra de Comerç de Manresa, a través de la Cámara de España i amb finançament dels fons europeus FEDER, ha obert una nova convocatòria de subvencions per a la implementació de plans de màrqueting digital enfocats a la internacionalització. Es tracta del programa Xpande Digital, que s'adreça a empreses que estiguin tirant endavant accions per entrar en mercats internacionals i operar en un entorn digital global. Els ajuts són de fins a 1.600 euros per a l'aplicació total o parcial del pla de màrqueting digital.

El termini de presentació de sol·licituds ja està obert i hi poden optar totes les empreses del territori. La sol·licitud s'ha de presentar a través d'aquest web. En l'anterior convocatòria del programa Xpande que es va obrir a finals del 2020, 10 empreses van beneficiar-se dels ajuts. Des de la Cambra s'estudiaran les diferents empreses participants i se les acompanyarà en la definició de les estratègies més adients en funció del seu perfil i característiques.


El programa Xpande vol donar suport a les pime per fer front a l'impacte econòmic provocat per la Covid19 a través de la implementació d'accions en l'àmbit digital que els permetin mantenir les seves activitats de promoció a l'exterior tot i les restriccions actuals i, a la vegada, rendibilitzar les inversions en aquest àmbit, reduir costos i crear noves oportunitats de negoci.

Entre les accions subvencionables de màrqueting digital que contempla aquest programa hi ha totes aquelles en què l'empresa pot actuar sense dependre de tercers i que fan referència a millores del seu lloc web en àmbits com la usabilitat, l'analítica web, o l'experiència d'usuari, etc. D'altra banda, també hi ha les accions relacionades amb factors externs destinades a la captació o fidelització de l'usuari: màrqueting en buscadors (SEM), estratègia de posicionament en buscadors (SEO), publicitat de display, optimització de xarxes socials, màrqueting mòbil, email màrqueting o màrqueting de continguts.

 

Participació