17
de maig
del
2021
Actualitzat
a les
17:11h
L'empresa de Sant Salvador de Guardiola Masats ha estat escollida per Stadler Rail per al subministrament de les portes dels quinze trens elèctrics UT115 que ha de fabricar per a les línies de Metro del Vallès per l'adjudicació que va rebre de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC).
Els quinze trens estan formats per 4 cotxes cada un d'ells i són d'ample de via internacional. La comanda que ha de servir la companyia bagenca inclou 360 portes de passatgers i 60 portes de cabina automàtiques. Un total de 420 equips, que milloraran la facilitat d'accés als trens, i els temps d'entrada i sortida dels passatgers.
Les portes de passatgers són de tipus lliscant elèctriques dobles 00Gc, molt equipades, on Stadler ha buscat la màxima disponibilitat i informació al passatger. Es tracta de portes d'alta fiabilitat i seguretat.
Les portes de cabina són del tipus lliscants elèctriques de una fulla que Masats també fabrica a la seva planta de Sant Salvador de Guardiola, i que incorporen les més modernes mesures de seguretat. La porta de cabina incorpora un mecanisme innovador que fa un moviment pendular que tanca i enclava la porta cap amunt, aportant aïllament acústic i tèrmic superior, per oferir al maquinista un confort òptim.
Els trens permetran absorbir el creixement de passatgers derivats de l'allargament del servei a Terrassa i Sabadell, i augmentar les freqüències de servei.
Masats és un referent en el sector d'accessibilitat a transport públic i continua reforçant l'estratègia que ha portat la companyia cap a productes més tecnològics i innovadors.
Els quinze trens estan formats per 4 cotxes cada un d'ells i són d'ample de via internacional. La comanda que ha de servir la companyia bagenca inclou 360 portes de passatgers i 60 portes de cabina automàtiques. Un total de 420 equips, que milloraran la facilitat d'accés als trens, i els temps d'entrada i sortida dels passatgers.
Les portes de passatgers són de tipus lliscant elèctriques dobles 00Gc, molt equipades, on Stadler ha buscat la màxima disponibilitat i informació al passatger. Es tracta de portes d'alta fiabilitat i seguretat.
Les portes de cabina són del tipus lliscants elèctriques de una fulla que Masats també fabrica a la seva planta de Sant Salvador de Guardiola, i que incorporen les més modernes mesures de seguretat. La porta de cabina incorpora un mecanisme innovador que fa un moviment pendular que tanca i enclava la porta cap amunt, aportant aïllament acústic i tèrmic superior, per oferir al maquinista un confort òptim.
Els trens permetran absorbir el creixement de passatgers derivats de l'allargament del servei a Terrassa i Sabadell, i augmentar les freqüències de servei.
Masats és un referent en el sector d'accessibilitat a transport públic i continua reforçant l'estratègia que ha portat la companyia cap a productes més tecnològics i innovadors.