El CNL posa a l'abast de les empreses un servei d'assessorament lingüístic

Les empreses o associacions empresarials del Bages que vulguin accedir als serveis del SAL s'han d'adreçar al CNL Montserrat

Redacció
28 d'octubre del 2020
Actualitzat a les 11:20h
El Consorci per a la Normalització Lingüística (CPNL) posa a l'abast de totes les empreses i associacions d'empresaris el Servei d'Assessorament Lingüístic (SAL), amb la finalitat de garantir la qualitat de les comunicacions professionals i afavorir la progressiva autonomia lingüística dels usuaris. Per fer conèixer aquest servei, el Consorci engega una campanya de difusió a les xarxes, amb un vídeo promocional i amb les etiquetes #ConnectaAmbElSAL i #SAL_CPNL.

Aquest servei vol dotar el sector empresarial d'eines i recursos perquè pugui comunicar de manera eficaç, publicar textos de qualitat i redactar amb seguretat. Es tracta de facilitar al màxim l'ús del català en les comunicacions empresarials, com un element important de la qualitat integral del producte que ofereixen.

Les empreses o associacions empresarials del Bages que vulguin accedir als serveis del SAL s'han d'adreçar al CNL Montserrat per mitjà de l'adreça dinamitzacio.manresa@cpnl.cat

Professionals altament qualificats revisen els textos amb un mètode de revisió propi i una atenció personalitzada. Aquest servei està sotmès a unes  condicions d'ús  que impliquen certes restriccions, com treballs de creació, treballs acadèmics o textos provinents de centres d'ensenyament.

També s'ofereixen altres servies de suport, com el Pla d'autonomia lingüística, l'entrenament lingüístic per a empreses o les sessions formatives sobre, entre d'altres, llenguatge a les xarxes socials o llenguatge igualitari.