Empresa

La Cambra obre una convocatòria d'ajuts implementació de plans de màrqueting digital internacional

Es subvencionaran fins a 4.000 euros del cost d'implementació de les accions del pla

per Redacció, 27 d'octubre de 2020 a les 15:09 |
Aquesta informació es va publicar originalment el 27 d'octubre de 2020 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
La Cambra de Comerç de Manresa, a través de la Cámara de España i amb finançament dels fons europeus FEDER, llança una convocatòria extraordinària de subvencions per a la implementació de plans de màrqueting digital enfocats a la internacionalització. Es tracta del programa Xpande Digital, que s'adreça a empreses que estiguin tirant endavant accions per entrar en mercats internacionals i operar en un entorn digital global. Els ajuts són de fins a 4.000 euros per a l'aplicació total o parcial del pla de màrqueting digital.

El termini de presentació de sol·licituds estarà obert des del dimecres 28 d'octubre a les 9 del matí fins el dimarts 3 de novembre a les 2 del migdia. La sol·licitud s'ha de presentar a través d'aquest web. Un cop concedit l'ajut, les empreses tindran fins el 31 de desembre per executar les accions i fins el 21 de gener del 2021 per presentar la justificació.


Aquesta convocatòria extraordinària respon a la necessitat d'ajudar les pime a fer front a l'impacte econòmic provocat per la Covid-19 a través de la implementació d'accions en l'àmbit digital que els permetin mantenir les seves activitats de promoció a l'exterior tot i les restriccions actuals i, a la vegada, rendibilitzar les inversions en aquest àmbit, reduir costos i crear noves oportunitats de negoci.

Entre les accions subvencionables de màrqueting digital que contempla aquest programa hi ha totes aquelles en què l'empresa pot actuar sense dependre de tercers i que fan referència a millores del seu lloc web en àmbits com la usabilitat, l'analítica web, o l'experiència d'usuari, etc. D'altra banda, també hi ha les accions relacionades amb factors externs destinades a la captació o fidelització de l'usuari: màrqueting en buscadors (SEM), estratègia de posicionament en buscadors (SEO), publicitat de display, optimització de xarxes socials, màrqueting mòbil, email màrqueting o màrqueting de continguts.

 

Participació