30
de setembre
del
2020
Actualitzat
a les
15:14h
El Consell d'Administració de Mercabarna, format per representants de l'Ajuntament de Barcelona, l'empresa pública nacional Mercasa i la Generalitat, ha nomenat aquest dimarts per consens a l'exalcalde de Manresa Jordi Valls i Riera com a nou director general.
Valls, nascut a Manresa i llicenciat en dret per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), va ser alcalde de la seva ciutat (1995-2006), conseller de Treball i Indústria (2006) i president de l'Autoritat Portuària de Barcelona ( 2007-2011).
Posteriorment, va ser nomenat director general del Grup Suez a Mèxic, i, en l'actualitat, exercia com a director general d'Amèrica Llatina Nord en aquesta companyia.
Jordi Valls, que assumeix la direcció general de Mercabarna a partir d'aquest dimarts, substitueix Josep Tejedo, que va anunciar la seva marxa de l'empresa en el mes de juliol, per dedicar-se a nous projectes professionals lligats a el món de la consultoria.
Amb l'etapa que s'inicia amb Valls, un dels principals objectius serà el d'incrementar els serveis a les empreses del recinte perquè potenciïn la seva competitivitat a través de l'estudi de tendències, la detecció de noves oportunitats de negoci, l'impuls de la innovació i la inversió en la digitalització de les infraestructures del recinte alimentari.
Valls, nascut a Manresa i llicenciat en dret per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), va ser alcalde de la seva ciutat (1995-2006), conseller de Treball i Indústria (2006) i president de l'Autoritat Portuària de Barcelona ( 2007-2011).
Posteriorment, va ser nomenat director general del Grup Suez a Mèxic, i, en l'actualitat, exercia com a director general d'Amèrica Llatina Nord en aquesta companyia.
Jordi Valls, que assumeix la direcció general de Mercabarna a partir d'aquest dimarts, substitueix Josep Tejedo, que va anunciar la seva marxa de l'empresa en el mes de juliol, per dedicar-se a nous projectes professionals lligats a el món de la consultoria.
Amb l'etapa que s'inicia amb Valls, un dels principals objectius serà el d'incrementar els serveis a les empreses del recinte perquè potenciïn la seva competitivitat a través de l'estudi de tendències, la detecció de noves oportunitats de negoci, l'impuls de la innovació i la inversió en la digitalització de les infraestructures del recinte alimentari.