28
d'agost
del
2020
Actualitzat
a les
17:03h
La plataforma No + Morts a la C-55 ha emès un comunicat on es mostra molt crítica amb la finalització de les obres entre Can Gomis i Monistrol de Montserrat. Després de 25 mesos la plataforma es pregunta "què ha passat amb el tercer carril?"
No + Morts a la C-55 recorda que es van adjudicar les obres l'octubre de 2017, amb una finalització prevista per al març de 2019, però foren prorrogada fins a l'abril de 2020 i finalment va patir una nova prorroga de finalització fins a l'octubre de 2020. El comunicat assenyala que van ser "tres endarreriments per ajustaments de projecte i desaparició del tercer carril licitat". Per això valora tota l'operació com a "un nou engany relacionat amb la C-55", mentre que els polítics de la comarca segueixen "callats".
La plataforma posa sobre la taula que a Castellbell i el Vilar, "un nou tram de ratera, ara tot el tram fins Manresa el tenim amb mitgera". Es tracta de "precisament el tram que s'havia de desdoblar segons els tres projectes de l'any 2011 del conseller Recoder que van costar 4 milions d'euros i dormen als calaixos de la Conselleria de Territori".
També denuncien que des de 2017 la Generalitat "no dóna dades IMD de la C-55, fins aquell any les dades oscil·laven entre els 28.000 vehicles/dia Olesa i els 37.000 vehicles/dia a Manresa", i finalment, pel que fa a la C-55, "tampoc funcionen els panells informatius instal·lats (únicament en ocasions excepcionals)".
No + Morts a la C-55 recorda que es van adjudicar les obres l'octubre de 2017, amb una finalització prevista per al març de 2019, però foren prorrogada fins a l'abril de 2020 i finalment va patir una nova prorroga de finalització fins a l'octubre de 2020. El comunicat assenyala que van ser "tres endarreriments per ajustaments de projecte i desaparició del tercer carril licitat". Per això valora tota l'operació com a "un nou engany relacionat amb la C-55", mentre que els polítics de la comarca segueixen "callats".
La plataforma posa sobre la taula que a Castellbell i el Vilar, "un nou tram de ratera, ara tot el tram fins Manresa el tenim amb mitgera". Es tracta de "precisament el tram que s'havia de desdoblar segons els tres projectes de l'any 2011 del conseller Recoder que van costar 4 milions d'euros i dormen als calaixos de la Conselleria de Territori".
També denuncien que des de 2017 la Generalitat "no dóna dades IMD de la C-55, fins aquell any les dades oscil·laven entre els 28.000 vehicles/dia Olesa i els 37.000 vehicles/dia a Manresa", i finalment, pel que fa a la C-55, "tampoc funcionen els panells informatius instal·lats (únicament en ocasions excepcionals)".