03
d'agost
del
2020
Actualitzat
a les
11:54h
El passat 29 de juliol, Tripadvisor va publicar els premis The best of the best de Traveller's Choice. Aquesta llista s'elabora a partir de totes les opinions, puntuacions i opcions preferides que comparteixen els viatgers de tot el món.
La llista està dividida en set categories: hotels, destinacions populars, destinacions de moda, destinacions emergents, platges, atraccions, restaurants, companyies aèries i experiències. Cada categoria es pot filtrar per continent i país.
L'empresa Castlexperience ha aconseguit entrar a la categoria d'experiències amb el seu producte que combina Montserrat i Oller del Mas entre 1,2 milions d'experiències, situant-se en la dotzena millor experiència del món per sobre de les Cataractes del Niagara o Auschwitz i per sota de l'Estàtua de la Llibertat o les Muntanyes blaves de Sidney. A nivell europeu, ascendeix fins a la 7a millor posició per sobre de Harry Potter a Londres i per sota de Berlín
a peu o de l'experiència de piragüisme a Dubrovnik. Finalment, a nivell de l'estat espanyol, les dues primeres posicions són per les dues experiències que combinen Oller del Mas i Montserrat, per sobre de la Sagrada família o l'Alcázar de Segovia.
Les dues experiències amb les que Castlexperience ha entrat en aquestes llistes de Travellers Choice són les que combinen Montserrat amb diferents opcions al celler bagenc: visita, tast, dinar i tapes.
Castlexperience i Oller del Mas van iniciar la seva col·laboració l'any 2012 i a dia d'avui porten ja al celler 60.000 persones l'any en un format d'experiència en grups reduïts.
Aquest rànquing fa palès l'interès internacional de propostes que combinen gastronomia, cultura i vi en el nostre territori i que impulsen iniciatives turístiques com la de l'Oller del Mas, que culminarà a la primavera del 2021 amb l'última fase del projecte: l'obertura de les cabanes al bosc i el centre de benestar.
La llista està dividida en set categories: hotels, destinacions populars, destinacions de moda, destinacions emergents, platges, atraccions, restaurants, companyies aèries i experiències. Cada categoria es pot filtrar per continent i país.
L'empresa Castlexperience ha aconseguit entrar a la categoria d'experiències amb el seu producte que combina Montserrat i Oller del Mas entre 1,2 milions d'experiències, situant-se en la dotzena millor experiència del món per sobre de les Cataractes del Niagara o Auschwitz i per sota de l'Estàtua de la Llibertat o les Muntanyes blaves de Sidney. A nivell europeu, ascendeix fins a la 7a millor posició per sobre de Harry Potter a Londres i per sota de Berlín
a peu o de l'experiència de piragüisme a Dubrovnik. Finalment, a nivell de l'estat espanyol, les dues primeres posicions són per les dues experiències que combinen Oller del Mas i Montserrat, per sobre de la Sagrada família o l'Alcázar de Segovia.
Les dues experiències amb les que Castlexperience ha entrat en aquestes llistes de Travellers Choice són les que combinen Montserrat amb diferents opcions al celler bagenc: visita, tast, dinar i tapes.
Castlexperience i Oller del Mas van iniciar la seva col·laboració l'any 2012 i a dia d'avui porten ja al celler 60.000 persones l'any en un format d'experiència en grups reduïts.
Aquest rànquing fa palès l'interès internacional de propostes que combinen gastronomia, cultura i vi en el nostre territori i que impulsen iniciatives turístiques com la de l'Oller del Mas, que culminarà a la primavera del 2021 amb l'última fase del projecte: l'obertura de les cabanes al bosc i el centre de benestar.