L'Ajuntament de Manresa reprendrà dilluns l'atenció presencial amb cita prèvia a l'OAT

Per sol·licitar cita prèvia s'ha de fer sol·liciti trucant al telèfon 93 878 24 43 o enviant un correu

Redacció
22 de maig del 2020
Actualitzat a les 15:33h
L'Ajuntament de Manresa reprèn a partir del proper dilluns, 25 de maig l'atenció presencial a l'Oficina d'Atenció Tributària (OAT), que es farà únicament mitjançant un sistema de cita prèvia per garantir el distanciament necessari. La represa de l'activitat seguirà totes les mesures que han estat dictades amb relació a la covid-19 per tal de garantir la seguretat tant de la ciutadania com del personal de l'Ajuntament enfront del virus.

Per sol·licitar cita prèvia s'ha de fer trucant al telèfon 93 878 24 43 o enviant un correu a oat@ajmanresa.cat. L'OAT està situada a la plaça Major 6, baixos i atén de dilluns a divendres de 8.30 a 14 h i els dilluns de 16 a 18 h. A l'estiu, (1 de juliol al 15 de setembre): de dilluns a divendres de 8.30 h a 13.30 h.

En funció de la consulta o el tràmit, també podeu trucar o enviar correu a:

Per a pagaments de tributs, fraccionaments i ajornaments de tributs en període voluntari, quota fixa mensual, duplicats de pagament, informes de deutes tributaris i informació sobre el calendari del contribuent:

- 93 878 23 60 i 93 878 23 59 (dilluns a divendres de 8:30 a 14h)
- recaptacio@ajmanresa.cat

Per a pagaments, fraccionaments i ajornaments de tributs en període executiu, provisions de constrenyiment i embargaments:

- 93 878 23 28 (horari de dilluns a divendres de 8:30 a 14h)
- executiva@ajmanresa.cat

Per a gestió de tributs, bonificacions, exempcions i reduccions de tributs, declaracions tributàries, plusvàlua, IAE, ICIO i recursos contra actes de gestió tributària:

- 93 878 23 29 (dilluns a divendres de 8:30 a 14h)  
- gestiotributaria@ajmanresa.cat

Per a declaracions tributàries i sol·licituds de rectificació de dades en matèria cadastral, guals, certificats cadastrals i taxes industrials:

- 93 878 23 08 (dilluns a divendres de 8:30 a 14h)
- bancdedades@ajmanresa.cat

Altres oficines de l'Ajuntament atenen amb cita prèvia des de l'11 de maig passat

L'Ajuntament de Manresa va reprendre l'11 de maig l'atenció presencial a diversos serveis municipals mitjançant un sistema de cita prèvia per garantir el distanciament necessari.

Els serveis que ja fan l'atenció presencial són l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC), l'Oficina d'Atenció Econòmica (OAE), el Centre d'Iniciatives per a l'Ocupació (CIO), el Centre de Desenvolupament Empresarial (CEDEM), el Servei d'Informació i Atenció a les Dones (SIAD), el Servei d'Atenció Integral (SAI LGTBI), els quatre Equips Bàsics de Serveis Socials (EBAS), el Servei d'Acollida i l'Oficina Jove del Bages.