Endesa reobre la xarxa d'atenció presencial als clients de la Catalunya Central

Ja estan operatius els punts de servei que hi ha a Berga, Igualada, Manresa i Vic

Punt de servei d'Endesa a Manresa
Punt de servei d'Endesa a Manresa | Endesa
Redacció
20 de maig del 2020
Actualitzat a les 11:22h
Endesa ha reobert al públic la seva xarxa d'atenció al client de tota la Catalunya Central. Ho fa en línia al pla de desescalada establert per les autoritats arran de la crisi sanitària provocada per la Covid-19 i en totes aquelles regions sanitàries que han passat a la fase 1. És el cas també de Girona, Lleida, l'Alt Penedès i el Garraf, que se sumen a la reobertura de centres que es va duu a terme la setmana passada al Camp de Tarragona, les Terres de l'Ebre i l'Alt Pirineu-Aran. 

En concret, la Companyia reprèn l'activitat presencial als quatre punts de servei que hi ha a la regió central: a Berga, Igualada, Manresa i Vic. Tot i així, s'ha incorporat un sistema de cita prèvia que es recomana utilitzar per a evitar aglomeracions, així com per poder millorar l'atenció a les necessitats d'assessorament de cada client i poder aplicar correctament les mesures d'higiene i seguretat establertes. 

Per a reservar dia i hora, els clients que ho desitgin poden demanar cita online al web d'Endesa Energia o bé a Energia XXI.