El Bàsquet Manresa passa a l'atenció al client a distància

L'oficina del Nou Congost i la botiga romandran tancades a l'accés públic les properes 2 setmanes, com a mesura de prevenció contra l'expansió del COVID-19

El Nou Congost
El Nou Congost | BàsquetManresa
Redacció
12 de març del 2020
Actualitzat el 19 de març a les 9:36h
El Bàsquet Manresa ha pres tot un seguit de mesures relacionades amb la prevenció de riscs associats al COVID-19, sempre en coordinació amb les recomanacions de les organitzacions governamentals i sanitàries, l'ACB i l'Ajuntament de Manresa. S'ha decidit passar l'atenció al client a distància, i des d'aquest divendres l'oficina del Nou Congost passarà a treballar a distància. El teletreball ha estat la mesura adoptada pel personal de les oficines del Bàsquet Manresa, que atendran a partir d'ara les peticions dels abonats via telemàtica.

El club ha posat a disposició dels seus abonats el correu electrònic basquetmanresa@basquetmanresa.com per resoldre tots els assumptes que necessitin de l'atenció del personal del club.

Per la seva banda, la intenció del primer equip és poder seguint fent entrenaments, tot i que caldrà adaptar-se a les circumstàncies de cada moment.

El club informarà puntualment dels canvis que es vagin succeïnt durant els propers dies i restarà en contacte amb abonats i aficionats a través del correu electrònic i les xarxes socials.
Arxivat a