04
de febrer
del
2020
Actualitzat
a les
16:31h
Aquest dijous, 6 de febrer, surt a la venda la revista El Pou de la gallina, amb el tema central dedicat als influencers manresans. La persona entrevistada a fons és Jordi Pesarrodona, comediant i pallasso.
Queda suspesa la presentació habitual a la Sala d'Actes del Centre Cultural del Casino, prevista pel dimecres, 5 de febrer, perquè cap de les persones que intervenen en el reportatge hi poden assistir.
Manresa i la Catalunya Central aglutinen gairebé set milions de seguidors a Instagram només entre els seus vint influenciadors –habitualment anomenats influencers– més importants. El manresà Jordi Wild és el youtuber amb més seguidors de tot l'estat i un dels influencers més reconeguts del panorama digital, amb més de 9 milions de subscriptors al seu canal de YouTube, 2,2 milions de seguidors a Twitter i 1,9 milions a Instagram. Però no és l'únic manresà amb una forta presència entre la màxima categoria d'influenciadors d'àmbit europeu.
Els sectors, les plataformes utilitzades i els perfils són diversos i el grau de professionalització i dedicació també. El vincle que creen aquestes persones amb els seus seguidors les fa capaces d'humanitzar el missatge de les marques. Més enllà de la ciutat, els uneix, sobretot, la popularitat digital.
Queda suspesa la presentació habitual a la Sala d'Actes del Centre Cultural del Casino, prevista pel dimecres, 5 de febrer, perquè cap de les persones que intervenen en el reportatge hi poden assistir.
Manresa i la Catalunya Central aglutinen gairebé set milions de seguidors a Instagram només entre els seus vint influenciadors –habitualment anomenats influencers– més importants. El manresà Jordi Wild és el youtuber amb més seguidors de tot l'estat i un dels influencers més reconeguts del panorama digital, amb més de 9 milions de subscriptors al seu canal de YouTube, 2,2 milions de seguidors a Twitter i 1,9 milions a Instagram. Però no és l'únic manresà amb una forta presència entre la màxima categoria d'influenciadors d'àmbit europeu.
Els sectors, les plataformes utilitzades i els perfils són diversos i el grau de professionalització i dedicació també. El vincle que creen aquestes persones amb els seus seguidors les fa capaces d'humanitzar el missatge de les marques. Més enllà de la ciutat, els uneix, sobretot, la popularitat digital.