Manresa +Comerç i CaixaBank aporten 1 de cada 30 euros de compra de Nadal amb targeta a l'AFABBS

Per donar suport a les persones amb Alzheimer i a les seves famílies

Antoni Sala, Josefa Rovira, Jaume Masana i Marc Porta durant la presentació del Nadal Solidari
Antoni Sala, Josefa Rovira, Jaume Masana i Marc Porta durant la presentació del Nadal Solidari | Pere Fontanals
09 de desembre del 2019
Actualitzat a les 10:53h
La campanya Nadal Solidari 2019 de CaixaBank i Manresa +Comerç anirà a favor de l'Associació de Familiars d'Alzheimer i altres demències del Bages, Berguedà, Moianès i Solsonès (AFABBS), segons han explicat en roda de premsa aquest dilluns el director territorial de CaixaBank a Catalunya, Jaume Masana, el tresorer de la UBIC, Antoni Sala, el director de l'àrea de negoci de CaixaBank a Manresa, Marc Porta, i la presidenta de l'AFABBS, Josefa Rovira.

La campanya Nadal Solidari 2019, que va començar el passat 2 de desembre i es mantindrà fins al 5 de gener, consisteix en destinar 1 euro de cada 30 euros de compra realitzada amb targetes als establiments associats a Manresa +Comerç. La compra es pot realitzar amb targetes de qualsevol entitat, però el comerç ha de tenir el terminal de CaixaBank per entrar a la campanya.

"És una campanya win-win, que diuen", ha explicat Masana, "es potencia el comerç manresà i es fa per una bona causa". En les edicions anteriors del Nadal Solidari, les entitats beneficiàries havien estat Althaia i Creu Roja.

En aquesta edició, els diners recaptats es destinaran a millorar la qualitat de vida de les persones malaltes d'Alzheimer i altres demències i donar suport a les seves famílies. Com ha apuntat Josefa Rovira "l'entitat es va crear fa 20 anys i se sosté des del voluntariat, tot i que tenim professionals en nòmina i per tant totes les ajudes van molt bé". En aquest sentit ha agraït "la sensibilitat" de CaixaBank i la UBIC en el suport a les entitats.

Per la seva part,  Antoni Sala, ha assegurat que "la campanya és una manera de mostrar el suport dels comerços de Manresa a les entitats socials" i ha posat de relleu la bona acceptació que tenen aquest tipus de campanyes solidàries entre els comerços.