Una cinquantena de persones, a la nova campanya fotogràfica de Manresa Turisme

La presentació ha comptat amb la presència de l'alcalde, Valentí Junyent, el regidor de Turisme i Projecció de Ciutat, Joan Calmet, i la fotògrafa de la campanya Mercè Rial

Foto de grup dels participants en la campanya
Foto de grup dels participants en la campanya | AjM
Redacció
04 de desembre del 2019
Actualitzat a les 21:32h
Manresa Turisme ha presentat aquest dimecres al vespre les noves imatges de promoció turística, protagonitzades per una cinquantena de ciutadans i ciutadanes amb diferents perfils, que van ser seleccionats entre 120 persones presents al càsting. Gent gran, famílies, parelles, joves i adolescents tenen un paper protagonista en aquestes noves imatges de Manresa Turisme, que van molt més enllà de mostrar els elements patrimonials.

Les sessions fotogràfiques es van celebrar el cap de setmana del 5 i 6 d'octubre d'aquest any a diferents emplaçaments de la ciutat: La Cova de Sant Ignasi, El Carrer del Balç, el Passeig Pere III, la Casa Lluvià, el Casino, la terrassa Circus, la Plaça Sant Domènec, el Pont Vell i la Seu.

A més a més, les sessions fotogràfiques del Carrer del Balç i de la Seu van tenir un component diferencial, ja que al Carrer del Balç es va complementar amb un tast de productes del Mas de la Sala i a la Seu amb un tast de vins DO Pla de Bages, a l'atri.

L'alcalde de Manresa Valentí Junyent ha destacat la importància de la implicació de la ciutadania en aquesta renovació d'imatges ja que aquests actes "demostren que si fem participar la ciutadania aquests tenen molt èxit, i és molt important que un projecte com el de Manresa 2022 tingui participació del voluntariat". Per la seva banda, el regidor de Turisme i Projecció de Ciutat Joan Calmet ha volgut destacar el potencial turístic de Manresa "que si el treballem de forma adequada es capaç de ser convertit en un producte de qualitat".

Marta Rial, la fotògrafa d'aquesta campanya fotogràfica, ha remarcat que es va enamorar del projecte "quan em van explicar que treballaríem amb voluntaris i va sorgir la idea de orquestrar diferents escenes per a donar protagonisme a les persones i a tot allò que succeeix als espais de la nostra ciutat".

Les noves fotografies de Manresa Turisme s'utilitzaran per a renovar la fulleteria, publicitat de marca, cartelleres promocionals (mupis), xarxes socials i webs.